Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Doktorska dela (1)
Andrej Šorgo:
Vpliv računalniško podprtega laboratorija na kakovost pouka biologije in razvoj kompetenc pri dijakih
Magistrska dela (3)
Andrej Šorgo:
Računalniško podprt laboratorij pri pouku biologije v programu gimnazije
Andrej Šorgo:
Računalniško podprt laboratorij pri pouku biologije v programu gimnazije
Tatjana Tomažič-Majstor:
Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
Diplomska dela (10)
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Katjuša Tomažič:
Odnos mladostnikov do živali in kako ga vključiti v izobraževalni sistem
Mateja Beljan:
Znanje študentov 1. letnika dvopredmetnega študija biologija-gospodinjstvo in biologija-kemija o izbrani biološki vsebini
Mateja Pilih:
Poznavanje zdravilnih rastlin med dijaki Srednje zdravstvene šole
Andreja Zupančič:
Biološke vsebine v petih mednarodnih revijah s področja naravoslovnega izobraževanja v letih 2003-2006
Druga dela (11)
Andrej Šorgo:
Vpliv računalniško podprtega laboratorija na kakovost pouka biologije in razvoj kompetenc pri dijakih
Mirjam Bizjak:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkovza naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Katjuša Tomažič:
Odnos mladostnikov do živali in kako ga vključiti v izobraževalni sistem
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Marta Močnik:
Analiza dosežkov nacionalnega preverjanja znanja iz biologije leta 2006
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Tatjana Tomažič-Majstor:
Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole