Your browser does not allow JavaScript!
JavaScript is necessary for the proper functioning of this website. Please enable JavaScript or use a modern browser.
Open Science Slovenia
Open Science
DiKUL
slv
|
eng
Search
Browse
New in RUL
About RUL
In numbers
Help
Sign in
Organisation
Files
Mentors
Basic
Bibliography
Published theses
Top keywords
Keyword timeline
Co-mentors
Bibliography of the person, including all types of documents, not only theses.
PhD theses (1)
Andrej Šorgo:
Vpliv računalniško podprtega laboratorija na kakovost pouka biologije in razvoj kompetenc pri dijakih
MSc theses (3)
Andrej Šorgo:
Računalniško podprt laboratorij pri pouku biologije v programu gimnazije
Andrej Šorgo:
Računalniško podprt laboratorij pri pouku biologije v programu gimnazije
Tatjana Tomažič-Majstor:
Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
BSc theses (10)
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Katjuša Tomažič:
Odnos mladostnikov do živali in kako ga vključiti v izobraževalni sistem
Mateja Beljan:
Znanje študentov 1. letnika dvopredmetnega študija biologija-gospodinjstvo in biologija-kemija o izbrani biološki vsebini
Mateja Pilih:
Poznavanje zdravilnih rastlin med dijaki Srednje zdravstvene šole
Andreja Zupančič:
Biološke vsebine v petih mednarodnih revijah s področja naravoslovnega izobraževanja v letih 2003-2006
Other documents (11)
Andrej Šorgo:
Vpliv računalniško podprtega laboratorija na kakovost pouka biologije in razvoj kompetenc pri dijakih
Mirjam Bizjak:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v štirih učbenikih za genetiko za srednje šole in gimnazije
Andreja Šporar:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkovza naravoslovje v 7. razredu osnovne šole
Katjuša Tomažič:
Odnos mladostnikov do živali in kako ga vključiti v izobraževalni sistem
Ivana Škerjanec:
Uporabnost fakultetnega znanja biologije za poučevanje v osnovni šoli
Marta Močnik:
Analiza dosežkov nacionalnega preverjanja znanja iz biologije leta 2006
Mateja Šebenik:
Kvantitativna analiza organizacije vsebine v treh učbenikih za 9. razred osnovne šole
Vesna Kogovšek:
Evalvacija učbenikov in delovnih zvezkov za osmi razred devetletne osnovne šole po Bloomovi taksionomiji kognitivnih ciljev
Barbara Bešter:
Analiza učbenikov in delovnih zvezkov za 9. razred osnovne šole - biologija
Tatjana Tomažič-Majstor:
Znanje biologije gimnazijcev po zaključenem obveznem programu
Andreja Kmet Gregorčič:
Marzanova delitev znanj kot izhodišče za analizo učbenikov in delovnih zvezkov za biologijo v 9. razredu osnovne šole