Številke

Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.

Magistrska dela (9)

  1. Brigita Potočnik: E-volitve - Slovenija v primerjalni perspektivi
  2. Tanja Pirih: Elektronske igre v pedagoškem procesu
  3. Maja Ružič: Varnost otroških socialnih omrežij in klepetalnic pred zlorabami
  4. Bojan Jovanov: Igrifikacija v sistemu visokošolske izobrazbe - študiji primerov v Sloveniji in Makedoniji
  5. Biljana Ilievska: Računalništvo v oblaku
  6. Urša Petrič: Paradoks izbire in e-trgovanje na primeru www.mipka.si
  7. Luka Rus: Sistem za upravljanje odnosov s strankami v oblaku na primeru sistema Intrix
  8. Špela Lunar: Trg zelene električne energije v Sloveniji: primer platforme SunContract
  9. Maša Drgan: Vpeljava mehanizmov igre v modele poslovanja na spletu

Diplomska dela (53)

  1. Mojca Berce: Informacijska zasebnost na internetu in v E-upravi
  2. Saša Mašić: Vpliv kulturnih razlik na projektno vodenje kot veščino
  3. Blaž Leban: Računalniške igre z elektronskim učenjem
  4. Gregor Firbas: Varovanje zasebnosti nekoč in danes
  5. Andraž Poje: Vzhodnjaški pristopi k vodenju pri projektih
  6. Nina Vogrinec: Spletna samopomoč za uporabnike IP storitev
  7. Luka Dobravc: Spletno tržišče za spletne mojstre
  8. Tina Vrh: Virtualna demokracija
  9. Martina Vohar: Vpeljava in uporaba tehnologije web 2.0 v podjetje Kreativne ideje, d.o.o.
  10. Gorazd Ledinek: E-igre za učenje vodenja
  11. Ana Turk: Percepcija (privlačnosti) spletnega nakupovanja med študenti v Sloveniji
  12. Rok Panjan: Računalništvo v oblaku
  13. Maja Kelc: E-igre kot učni pripomoček
  14. Barbara Pirh: Vidik e-zdravja s strani zaposlenih v zdravstvu
  15. Miha Glavač: Raven angažiranosti spletne skupnosti v Sloveniji za družbenopolitično akcijo
  16. Sara Rozman: Vplivi uvedbe nove zdravstvene kartice
  17. Matej Lazar: Zgodovina ravnateljevanja projekta
  18. Vesna Deržič: E-poslovanje s carino
  19. Violeta Malić: Zavedanje ljudi o varnosti spletnega nakupovanja
  20. Tina Klemenčič: E-izobraževanje
  21. Aleš Grnjak: Uporaba tehnologije podatkovnega oblaka v slovenskih podjetjih
  22. Mateja Potočnik: Uporaba mobilnih aplikacij na pametnih telefonih
  23. Maja Čufer: Razvoj elektronske knjige ter smernice za prihodnost
  24. Anja Inkret: Projektna pisarna v akademskem okolju
  25. Jasna Jarc: Konvergenca in navade uporabnikov pametnega telefona
  26. Marko Vovko: Varnost uporabnikovih podatkov in tveganja pri uporabi tabličnih računalnikov in pametnih telefonov
  27. Dominik Bašelj: Nadgrajena resničnost
  28. Jasmina Fabiani: Računalništvo v oblaku v javni upravi
  29. Matic Škrinjar: Intuitivnost uporabniškega vmesnika
  30. Aljaž Lipoglavšek: Izboljšava IT centra za pomoč uporabnikom
  31. Peter Slokan: Internetna prodaja
  32. Anže Osterman: Prednosti in slabosti Sberbank spletne banke v primerjavi z ostalimi ponudniki spletne banke v Sloveniji
  33. Miha Rataj: Oblikovanje poslovnega modela za mobilno aplikacijo, namenjeno sladkornim bolnikom
  34. Marko Bartolj: E-bralniki kot učni pripomoček
  35. Aleš Žitko: Vpliv oglaševanja preko Googlovega prikaznega omrežja na obiskanost spletne trgovine
  36. Marko Širec: Cloud computing oz. podatkovni oblak
  37. Matej Slavič: Strategija merjenja učinkovitosti tržnega komuniciranja prek družbenih omrežij
  38. Simon Črtalič: Sociološki vplivi nadgrajenih iger
  39. Klemen Mihelčič: "Green IT" v podatkovnih centrih
  40. Katarina Korenčan: Sodobni trendi na področju upravljanja s človeškimi viri in njihov vpliv na razvoj kadrovskega informacijskega sistema
  41. Miha Trontelj: Uporaba Holt-Wintersove metode za izboljšanje točnosti napovedi povpraševanja
  42. Martin Brecelj: Učinki uvedbe e-poslovanja v mikropodjetju
  43. Jakob Jančič: Varnostni mehanizmi v elektronskem bančništvu in njihov pomen za uporabnika
  44. Maja Špolad: Primerjalna analiza izvedenih e-volitev po svetu
  45. Peter Kokot: Google AdWords
  46. Elvis Odobašić: Dokumentni sistemi in njihova uporaba v slovenskih občinah
  47. Tjaša Jelovčan: Virtualna resničnost v turizmu
  48. Andraž Gruden: Proces izdelave video iger
  49. Karin Zatler: Razvoj spletne trgovine: od ideje do realizacije
  50. Danica Kodela: Prednosti in pasti umetne inteligence pri avtonomnih avtomobilih
  51. Mario Knapić: Raziskava o stališčih do souporabe vozil v Sloveniji med mladimi od 18 do 30 let
  52. Maša Gomilar: Učinkovitost in prihodnost trga električnih avtomobilov
  53. Sabina Adrović: Inovativnost poslovnih modelov za ohranjanje trajnosti