Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Po članicah UL
Deleži
Največkrat
Datoteke
Letna poročila
Mentorstva
Osnovno
Bibliografija
Objave zaključnih del
Top ključne besede
Pojavnost ključnih besed
Komentorji
Bibliografija osebe. Seznam zajema vsa gradiva in ne le tista, kje je oseba mentor.
Diplomska dela (10)
Polona Zotler:
Snovalsko razmišljanje pri vzgojiteljih in strokovnih delavcih v vrtcu
Alma Finžgar:
Spoznavanje lesa kot materiala preko izkustvenega učenja v 1. starostnem obdobju
Maša Stanič:
Vpeljevanje arhitekture in notranjega oblikovanja v prvem razredu osnovne šole
Nina Kastelic:
Ponovna raba materialov pri tehnični vzgoji v predšolskem obdobju
Natalija Cerar:
Didaktična učila in igre iz odpadnega materiala za aktivno učenje v vrtcu in 1. razredu osnovne šole
Rok Filej:
Spodbujanje ciljne rabe IKT-ja v vrtcu na primeru izdelave animacij v okolju Stop Motion Studio
Katja Piškur:
Spodbujanje razvoja fine motorike preko dejavnosti z lesenimi didaktičnimi igračami v predšolskem obdobju
Ana Kaplan:
Prevozna sredstva kot primarni element za prometno vzgojo v prvem starostnem obdobju
Lara Virant:
Vpeljevanje tehnike šivanja v vrtec
Tamara Križman:
Tehnične dejavnosti pri otrocih starih od 1 do 2 leti
Druga dela (3)
Brina Kurent, Stanislav Avsec:
Examining pre-service teachers regulation in distance and traditional preschool design and technology education
Brina Kurent, Stanislav Avsec:
Systems thinking skills and the ICT self-concept in preschool teachers for sustainable curriculum transformation
Brina Kurent, Stanislav Avsec:
Synergizing systems thinking and technology-enhanced learning for sustainable education using the flow theory framework