izpis_h1_title_alt

Towards a concept of parental authority in adolescence
ID Kuhar, Metka (Avtor), ID Reiter, Herwig (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_3_2/cepsj_pp135-155_kuhar%20et%20al.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Izvleček
The notion of authority is common in the literature on parent-child relationships. However, the notion of Žparental authorityʼ remains largely unspecified. The present article first critically reviews conceptualisations of parental authority in selected developmental-psychological approaches. We find the absence of an explicit and integrated theoretical and empirical conceptualisation of parental authority, as well as a certain lack of consistency in the application of the concept. Against the background of this review, we suggest initial steps towards a concept of parental authority as relational, dynamic and co-constituted in the sense of a joint product and outcome of family relationships.

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:vzgoja, starši, avtoriteta, medosebni odnosi, medosebne komunikacije, mladostniki, adolescenca
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:FDV - Fakulteta za družbene vede
Leto izida:2013
Št. strani:Str. 135-155
Številčenje:Vol. 3, no. 2
PID:20.500.12556/RUL-45536 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:173.5/.7:316.356.2
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:32079709 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:10.07.2015
Število ogledov:1519
Število prenosov:185
Metapodatki:XML DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Sekundarni jezik

Jezik:Angleški jezik
Naslov:O konceptu starševske avtoritete v adolescenci
Izvleček:
Ideja avtoritete je v literaturi o odnosih med starši in otroki pogosto prisotna, a pojem Žstarševska avtoritetaŽ po večini ostaja neopredeljen. V članku najprej kritično pregledamo različne konceptualizacije starševske avtoritete v izbranih razvojnopsiholoških pristopih. Pri tem pokažemo na primanjkljaj jasne in celovite teoretične in empirične konceptualizacije tega pojma pa tudi na pomanjkanje doslednosti pri njegovi uporabi. Na podlagi pregleda predlagamo nekaj mogočih zasnov za konceptualizacijo starševske avtoritete kot relacijske, dinamične in sodoločene v pomenu skupnega rezultata družinskih odnosov.


Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj