izpis_h1_title_alt

Scaffolding in a medicine education intervention for student teachers based on the PROFILES three stage model
ID Kärkkäinen, Sirpa (Avtor), ID Kukkonen, Jari (Avtor), ID Keinonen, Tuula (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_1/CEPS_Journal_4-1_2014_pp_85-100_Karkkainen_Kukkonen_Keinonen.pdf Povezava se odpre v novem oknu

Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:projekt PROFILES, tristopenjski model, učenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:Str. 85-100
Številčenje:Vol. 4, no. 1
PID:20.500.12556/RUL-29870 Povezava se odpre v novem oknu
UDK:37:614.2
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10041929 Povezava se odpre v novem oknu
Datum objave v RUL:02.10.2014
Število ogledov:1206
Število prenosov:239
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
:
Kopiraj citat
Objavi na:Bookmark and Share

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal : Center for Educational Policy Studies journal = revija Centra za študij edukacijskih strategij
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Nazaj