izpis_h1_title_alt

Scaffolding in a medicine education intervention for student teachers based on the PROFILES three stage model
Kärkkäinen, Sirpa (Avtor), Kukkonen, Jari (Avtor), Keinonen, Tuula (Avtor)

URLURL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_1/CEPS_Journal_4-1_2014_pp_85-100_Karkkainen_Kukkonen_Keinonen.pdf Povezava se odpre v novem oknu
Jezik:Angleški jezik
Ključne besede:projekt PROFILES, tristopenjski model, učenje
Vrsta gradiva:Delo ni kategorizirano (r6)
Tipologija:1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:2014
Št. strani:str. 85-100
Številčenje:Vol. 4, no. 1
UDK:37:614.2
ISSN pri članku:1855-9719
COBISS.SI-ID:10041929 Povezava se odpre v novem oknu
Število ogledov:676
Število prenosov:202
Metapodatki:XML RDF-CHPDL DC-XML DC-RDF
 
Skupna ocena:(0 glasov)
Vaša ocena:Ocenjevanje je dovoljeno samo prijavljenim uporabnikom.
:
Objavi na:AddThis
AddThis uporablja piškotke, za katere potrebujemo vaše privoljenje.
Uredi privoljenje...

Gradivo je del revije

Naslov:CEPS journal
Založnik:Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani
ISSN:1855-9719
COBISS.SI-ID:252707584 Povezava se odpre v novem oknu

Podobna dela

Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:

Komentarji

Dodaj komentar

Za komentiranje se morate prijaviti.

Komentarji (0)
0 - 0 / 0
 
Ni komentarjev!

Nazaj