Vaš brskalnik ne omogoča JavaScript!
JavaScript je nujen za pravilno delovanje teh spletnih strani. Omogočite JavaScript ali pa uporabite sodobnejši brskalnik.
Repozitorij Univerze v Ljubljani
Nacionalni portal odprte znanosti
Odprta znanost
DiKUL
slv
|
eng
Iskanje
Brskanje
Novo v RUL
Kaj je RUL
V številkah
Pomoč
Prijava
Podrobno
Scaffolding in a medicine education intervention for student teachers based on the PROFILES three stage model
ID
Kärkkäinen, Sirpa
(
Avtor
),
ID
Kukkonen, Jari
(
Avtor
),
ID
Keinonen, Tuula
(
Avtor
)
URL - Predstavitvena datoteka, za dostop obiščite
http://www.cepsj.si/pdfs/cepsj_4_1/CEPS_Journal_4-1_2014_pp_85-100_Karkkainen_Kukkonen_Keinonen.pdf
Galerija slik
Jezik:
Angleški jezik
Ključne besede:
projekt PROFILES
,
tristopenjski model
,
učenje
Vrsta gradiva:
Delo ni kategorizirano
Tipologija:
1.01 - Izvirni znanstveni članek
Organizacija:
PEF - Pedagoška fakulteta
Leto izida:
2014
Št. strani:
Str. 85-100
Številčenje:
Vol. 4, no. 1
PID:
20.500.12556/RUL-29870
UDK:
37:614.2
ISSN pri članku:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
10041929
Datum objave v RUL:
02.10.2014
Število ogledov:
1511
Število prenosov:
253
Metapodatki:
Citiraj gradivo
Navadno besedilo
BibTeX
EndNote XML
EndNote/Refer
RIS
ABNT
ACM Ref
AMA
APA
Chicago 17th Author-Date
Harvard
IEEE
ISO 690
MLA
Vancouver
:
Kopiraj citat
Objavi na:
Gradivo je del revije
Naslov:
CEPS journal : Center for Educational Policy Studies Journal
Založnik:
Pedagoška fakulteta, Univerza v Ljubljani, Pedagoška fakulteta Univerze, Založba Univerze v Ljubljani, = University of Ljubljana Press
ISSN:
1855-9719
COBISS.SI-ID:
252707584
Podobna dela
Podobna dela v RUL:
Podobna dela v drugih slovenskih zbirkah:
Nazaj