Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Torkar

Vseh ključnih besed je 125, ki se skupaj pojavijo 145 krat.
15 ključnih besed (12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 35 krat (24.14 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x14.29%predšolski otroci
4x11.43%gozd
2x5.71%živali, osnovna šola, učni načrt, znanje o kroženju vode, odnos do narave, neformalno izobraževanje, določevalni ključi, vrtec, gozdna pedagogika, učne metode, konstruktivizem, narava, zgodnje naravoslovje
1xzaščita, trajnostni razvoj, preventiva, bolezni, klop, Vennov diagram, okoljsko izobraževanje, rastline, interes za naravoslovje, pojmi, pojem, prepoznavanje potencialne nadarjenosti, praktični pouk, pivška presihajoča jezera, dialog, specialnopedagoško delo, interdisciplinarnost, sodobna umetnost, varstvo narave, učbenik, predšolski otrok, ohranjanje narave, analiza učnih priprav, naravoslovje in tehnika, spoznavanje okolja, pojmovni zemljevid, Škocjanski zatok, intervju, napačne predstave, pouk likovne vzgoje, ekosistemske storitve, Zavržena hrana, otrok, ekološka pismenost, funkcije gozda, naravovarstvena vzgoja, psi, kulturna dediščina, mnenja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov, Slava vojvodine Kranjske, IKT, učno gradivo, otroci s posebnimi potrebami, kopenski polži, aktivno spoznavanje okolja, vzgoja in izobraževanje, odgovorno vedenje, biološko znanje, kroženje vode, učenec, učitelj, aktivno učenje, okoljska vzgoja, difuzija, medpredmetno povezovanje, Rastlina, čmrlji, naravoslovje, projektno delo, vizualizacijski elementi, FACE evolucijski okvir, evolucija, TIMSS, razumevanje ekologije, stik z živalmi, naravoslovni postopki, neposredne izkušnje, iNaturalist, osnovnošolski učbeniki, evolucijska teorija, puberteta, osnovnošolci, okoljska vedênja, okoljska stališča, okoljske vrednote, učbeniki, Center šolskih in obšolskih dejavnosti, opazovanje, spreminjanje narave, otroci, Koseški bajer, stališča učiteljev, dvoživke, lov, eksperimentalno delo, raziskovalno mišljenje, evapotranspiracija, izobraževanje učiteljev biologije, biotska pestrost, učenje na prostem, ekologija, okoljevarstvo, povezanost z naravo, primarni informatorji, odnosi med organizmi, gozdne živali, živalski vrt, izkušenjsko učenje, fotosinteza, motorika, večpredstavnostno gradivo, varstvo na kmetiji, ptice, pojmovni zemljevidi, dejavnosti, razvoj rastline, jama, šolski vrt, vpliv živali, sove