Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gregor Torkar

Vseh ključnih besed je 160, ki se skupaj pojavijo 196 krat.
22 ključnih besed (13.75 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 58 krat (29.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x12.07%predšolski otroci
4x6.9%Osnovnošolsko učenje in poučevanje, Biologija, gozd
3x5.17%znanje o kroženju vode, vrtec, odnos do narave
2x3.45%konstruktivizem, okoljska stališča, živali, določevalni ključi, osnovna šola, učni načrt, naravoslovje in tehnika, zgodnje naravoslovje, učne metode, narava, gozdna pedagogika, učbeniki, napačne predstave, kroženje vode, neformalno izobraževanje
1xpojem, medpredmetno povezovanje, Rastlina, okoljevarstvo, pojmovni zemljevid, sove, varstvo narave, učbenik, predšolski otrok, spoznavanje okolja, dialog, funkcije gozda, interdisciplinarnost, Slava vojvodine Kranjske, sodobna umetnost, odnosi med organizmi, razvoj rastline, izkušenjsko učenje, živalski vrt, jama, psi, vpliv živali, šolski vrt, naravovarstvena vzgoja, izobraževanje učiteljev biologije, ekologija, gozdne živali, analiza učnih priprav, kulturna dediščina, raziskovalno mišljenje, evapotranspiracija, eksperimentalno delo, primarni informatorji, praktični pouk, kopenski polži, biološko znanje, difuzija, aktivno spoznavanje okolja, pouk likovne vzgoje, odgovorno vedenje, vzgoja in izobraževanje, okoljska vzgoja, ekosistemske storitve, IKT, Zavržena hrana, učno gradivo, učitelj, aktivno učenje, učenec, Škocjanski zatok, ohranjanje narave, intervju, preventiva, zaščita, bolezni, ekološka pismenost, otrok, klop, trajnostni razvoj, Vennov diagram, rastline, interes za naravoslovje, pojmi, prepoznavanje potencialne nadarjenosti, dejavnosti, okoljsko izobraževanje, pivška presihajoča jezera, stik z živalmi, pitna voda, varčevanje vodnih virov, znanje o učinkovitosti vedênj, Vodni cikel, ustvarjalni gib, utelešena kognicija, ustvarjalnost, vidna voda, virtualna voda, higiena prehranjevanja, mnenja specialnih in rehabilitacijskih pedagogov, otroci s posebnimi potrebami, higiena kihanja, higiena kašljanja, Predšolska vzgoja, Higiena, nevretenčarji, gibanje, vzgojno-izobraževalni sistem, Slovenska ljudska pravljica, sporočilo pravljice, Slovenija, Finska, organizacija, primerjava, pravljice, slikovni prikaz kroženja vode, ozaveščanje, ogrožena živalska vrsta, Gibalna vzgoja, praktična delavnica, bobrišče, naravoslovni dan, bober, specialnopedagoško delo, učenje na prostem, TIMSS, iNaturalist, neposredne izkušnje, evolucija, naravoslovje, vizualizacijski elementi, čmrlji, razumevanje ekologije, pouk na prostem, večpredstavnostno gradivo, fotosinteza, motorika, varstvo na kmetiji, ptice, dvoživke, lov, FACE evolucijski okvir, osnovnošolski učbeniki, osnovnošolci, povezanost z naravo, okoljske vrednote, Center šolskih in obšolskih dejavnosti, projektno delo, biotska pestrost, naravoslovni postopki, okoljska vedênja, puberteta, spreminjanje narave, evolucijska teorija, opazovanje, otroci, stališča učiteljev, Koseški bajer, pojmovni zemljevidi