Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Igor Vobič

Vseh ključnih besed je 146, ki se skupaj pojavijo 194 krat.
20 ključnih besed (13.7 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 68 krat (35.05 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x13.24%Diplomska dela
6x8.82%novinarstvo, Novinarstvo, Televizijske informativne oddaje
5x7.35%Magistrske naloge
4x5.88%Slovenija
3x4.41%Televizijski voditelji, mediji, Televizija, covid-19
2x2.94%Ideologija, novinarska avtoriteta, Množični mediji, novinarske vloge, televizija, javna radiotelevizija, ambientalno novinarstvo, avtomatizacija, lažne novice, družbena omrežja
1xvoditeljski diskurz, Avtoriteta, Samopodoba, integrirano uredništvo, dezinformacije, algoritmizacija, algoritmično novinarstvo, kritična analiza diskurza., analiza., poglobljeni intervjuji, Ključne besede: Twitter, športno novinarstvo, odbirateljstvo, slovenski mediji, zid, diskurz, 24ur, Javna televizija, resnica, kreativnost, poslovni del, uredniški del, Občinstvo, Osebnost, Moderna, Odnosi z javnostmi, simbolična anihilacija žensk, hibridizacija, tekoča moderna, Teletekst, Digitalne komunikacije, Športno novinarstvo, Analiza vsebine, stalna navzočnost, radijsko novinarstvo, interaktivnost, Senzacionalizem, popularizacija, Kritična analiza diskurza, tabloidizacija, novice, organizacija dela, brexit, Zunanja politika, Poročanje, spletna televizija, Novinarji, produkcijske prakse, Uredništva, teorija skupnosti, model skupnostnega medija, Novinarski diskurz, Komuniciranje in kultura, digitalno novinarstvo, Komuniciranje, Skupnost, skupnostni radio, Radio, 24ur.com, epistemologija televizijskega novinarstva, novinarski diskurz, regionalna, lokalni, medijska konstrukcija, nacionalna identiteta, Adria Airways, letalstvo, TV Koper-Capodistria, novinarske nagrade, 24UR, Zoom, epidemija, televizijsko novinarstvo, nagrada, čuvaj, uredniške politike, sintetične avdiovizualne podobe, jedrska energija, okvirjanje, referendum, algoritmi, umetna inteligenca, X, izredne novice, spletni medij, JEK2, globoki ponaredki, generativna umetna inteligenca, digitalne platforme, digitalni medij, medijska logika, logika internetnih družbenih omrežij, RTV Slovenija, dopisniki, terorizem, islamistični terorizem, medijski okvirji, odnos viri–novinarji, družbena vloga novinarstva, politični pritiski, novinarske vrednote, poresničnost, potrjevanje dejstev, funkcije, pomen, lokalni mediji, inovacijsko novinarstvo, preverjanje dejstev, javni mediji, Val 202, Instagram, okoljsko novinarstvo, okoljska kriza, javna služba, politika, tujina, novinarska svoboda, novinarstvo od doma, pandemija covid-19, internetna družbena omrežja, tipizacija, novinarske rutine, meje med zasebnim in službenim, procesi dela, virtualno uredništvo, lokalne skupnosti