Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Igor Vobič

Vseh ključnih besed je 108, ki se skupaj pojavijo 145 krat.
15 ključnih besed (13.89 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 52 krat (35.86 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
9x17.31%Diplomska dela
6x11.54%Novinarstvo, Televizijske informativne oddaje
5x9.62%Magistrske naloge
4x7.69%Slovenija
3x5.77%Televizija, Televizijski voditelji
2x3.85%Množični mediji, mediji, novinarske vloge, novinarstvo, Ideologija, lažne novice, covid-19, javna radiotelevizija
1xUredništva, produkcijske prakse, 24ur.com, 24ur, Novinarji, Osebnost, brexit, Poročanje, integrirano uredništvo, Zunanja politika, Senzacionalizem, voditeljski diskurz, novinarska avtoriteta, interaktivnost, Avtoriteta, radijsko novinarstvo, teorija skupnosti, ambientalno novinarstvo, stalna navzočnost, Samopodoba, model skupnostnega medija, tekoča moderna, Digitalne komunikacije, Teletekst, novice, hibridizacija, Analiza vsebine, simbolična anihilacija žensk, Odnosi z javnostmi, Moderna, organizacija dela, Kritična analiza diskurza, Skupnost, Radio, popularizacija, skupnostni radio, Komuniciranje, tabloidizacija, digitalno novinarstvo, Komuniciranje in kultura, Novinarski diskurz, Športno novinarstvo, resnica, odnos viri–novinarji, terorizem, družbena vloga novinarstva, novinarske vrednote, politični pritiski, islamistični terorizem, televizija, preverjanje dejstev, potrjevanje dejstev, poresničnost, medijski okvirji, Val 202, Instagram, novinarstvo od doma, pandemija covid-19, okoljska kriza, okoljsko novinarstvo, javna služba, procesi dela, virtualno uredništvo, tipizacija, internetna družbena omrežja, novinarske rutine, meje med zasebnim in službenim, epistemologija televizijskega novinarstva, javni mediji, slovenski mediji, zid, kritična analiza diskurza., algoritmično novinarstvo, algoritmizacija, poslovni del, uredniški del, Javna televizija, dezinformacije, diskurz, kreativnost, avtomatizacija, analiza., pomen, funkcije, lokalni mediji, inovacijsko novinarstvo, lokalne skupnosti, spletna televizija, poglobljeni intervjuji, odbirateljstvo, športno novinarstvo, Ključne besede: Twitter, Občinstvo