Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Borut Marko Lah

Vseh ključnih besed je 31, ki se skupaj pojavijo 31 krat.
0 ključnih besed (0 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 0 krat (0 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
1xbruto domači proizvod, Teorija deležnikov, demokratičnost, razvitost držav, marketinški strokovnjak, svobodni mediji, deležnik, konkurenčna prednost, pogodbe in nadzor, teorija transakcijskih stroškov, transakcijski stroški, mala in velika podjetja, finančna uspešnost podjetja., zaupanje, trženjska strategija, mala podjetja, luksuzne modne znamke, luksuzni modni dodatki, spletni luksuz, novi luksuz, luksuz, marketinški splet, mladi potrošniki luksuza., računovodska vrednost znamke, digitalna doba, osebna komunikacija, marketinško komuniciranje, sejmi, potrošnikova ocena vrednosti znamke, upravljanje blagovnih znamk, marketing vina