Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Verčič

Vseh ključnih besed je 36, ki se skupaj pojavijo 38 krat.
1 ključnih besed (2.78 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 3 krat (7.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x100%odnosi z javnostmi
1xspletna družbena omrežja, Facebook., marketing iz zasede, politično komuniciranje, Mednarodni olimpijski komite, odgovornost za krizo, ugled, doslednost, sponzorstvo, Znamka delodajalca, obljuba znamke delodajalca, atributi znamke delodajalca., spletni mediji, advertorial, krizno komuniciranje, Izvorno oglaševanje, Olimpijski komite Slovenije, tradicionalni mediji, družbena omrežja, podjetja na Facebooku, blagovne znamke na Facebooku., Facebook algoritem, oklevanje pri cepljenju, cepljenje, komuniciranje cepljenja, sporočilo za javnost, objava na družbenih medijih, GCS model vrednotenja., Lažne novice, situacijska teorija reševanja problemov, Zagovornik načela enakosti, strateško komuniciranje, glasbena industrija, Drake, evropske države.