Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Verčič

Vseh ključnih besed je 40, ki se skupaj pojavijo 43 krat.
1 ključnih besed (2.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 4 krat (9.3 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x100%odnosi z javnostmi
1xpolitično komuniciranje, spletna družbena omrežja, Facebook., ugled, doslednost, evropske države., krizno komuniciranje, marketing iz zasede, odgovornost za krizo, Olimpijski komite Slovenije, Znamka delodajalca, obljuba znamke delodajalca, atributi znamke delodajalca., spletni mediji, advertorial, tradicionalni mediji, sponzorstvo, Izvorno oglaševanje, Mednarodni olimpijski komite, GCS model vrednotenja., komuniciranje cepljenja, oklevanje pri cepljenju, Facebook algoritem, cepljenje, situacijska teorija reševanja problemov, korporativno upravljanje, podjetja v državni lasti, nova institucionalna teorija, družbena omrežja, podjetja na Facebooku, strateško komuniciranje, Zagovornik načela enakosti, institucionalizacija, Drake, glasbena industrija, blagovne znamke na Facebooku., sporočilo za javnost, objava na družbenih medijih, Lažne novice