Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Judita Peterlin

Vseh ključnih besed je 245, ki se skupaj pojavijo 861 krat.
92 ključnih besed (37.55 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 708 krat (82.23 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
64x9.04%analiza
60x8.47%vodenje
48x6.78%management
47x6.64%raziskave
24x3.39%primeri
21x2.97%podjetje, motiviranje, Slovenija
20x2.82%case study
19x2.68%kadri
17x2.4%manager, uporaba človeških zmogljivosti, organizacija
13x1.84%planiranje
11x1.55%trajnostni razvoj, komuniciranje, kontrola, teorija
9x1.27%delovna uspešnost, medosebni odnosi
8x1.13%delovno mesto
7x0.99%avtentično vodenje, poslovanje podjetja, delo
6x0.85%uspešnost poslovanja, etika, družbena odgovornost
5x0.71%društva, tipi, razvoj, osebnost, znanje, stres, industrijsko podjetje, učeča se organizacija, inovacije, sposobnosti, zadovoljstvo
4x0.56%šport, krize, reševanje problemov, strategija, turizem
3x0.42%medgeneracijske razlike, prehrana, žensko delo, programi, odločanje, trženje, kultura podjetja, prostovoljstvo, sodelovanje, čas, zdravje, visoko šolstvo, neprofitne organizacije, čustvena inteligentnost, modeli, spol, študenti
2x0.28%metode, kariera, psihologija, poslovno komuniciranje, izobraževanje, Ekonomska fakulteta, inovativnost, pospeševanje, delovni pogoji, dogodek, informatika, nagrade, konkurenca, varstvo okolja, organizacijske strukture, plače, socialno podjetništvo, podjetništvo, informacijska tehnologija, tehnologija, nagrajevanje, finance, storitve, zdravstvo, trgovinsko podjetje, staranje, delovna razmerja, izboljšave, okolje, kultura, pandemija, vedenjske znanosti
1xvarnost, varstvo pri delu, Iskraemeco, produkcija, pripravniki, vedenje potrošnikov, obvladovanje tveganj, tveganje, ustvarjalnost, poslovni model, sreča, ankete, Slovenska turistična organizacija, Optiweb, zaposlovanje, družba, kvaliteta, potrošnik, blagovne znamke, vajenci, Arriva, AP Ljubljana, Nomago, gasilstvo, CustomerGauge, prevoz, potniški promet, Wells Fargo & Company, študija primera, obdavčenje, siva ekonomija, mednarodne primerjave, davki, davčni sistemi, družbena omrežja, CEMPIN, uspeh, teamsko delo, recesije, vitka proizvodnja, projekti, majhna podjetja, poslovni proces, prodaja na drobno, obvladovanje znanja, Lidl, vodenje projektov, delovno okolje, vrednote, zdravstveno varstvo, informacijska družba, živilska industrija, karakteristike, Atlantic Trade, nadlegovanje na delovnem mestu, certifikat, standardi, Dom upokojencev Gradišče, vojska, Toyota Adria, multinacionalne družbe, preskrbovalne verige, Gorenjska banka, coaching, mentorstvo, človeški kapital, produktivnost, Kranj, globalizacija, ETI, rastoče podjetje, kapital, nevladne organizacije, zaposlovanje invalidov, regionalni razvoj, kodeksi, lokalna samouprava, občine, Ljubljana, javna uprava, TELE M, research, efektivnost, decision making, cooperation, turistična geografija, Švica, prihodek, odhodek, leadership, hotelirstvo, development, theory, farmacevtska industrija, konflikti, sestanki, Elektro Ljubljana, komparacije, športni management, energetika, avtomobili, Mizarstvo Kržišnik, pristojnost, družinsko podjetje, Covid-19, družina, Lush, kozmetika, analysis, Smučarski klub Alpetour, poraba človeških zmogljivosti, usklajevanje, diskriminacija, Syngenta, majhno podjetje, Indija, Rokometni klub Koper, lastništvo, starost, medkulturno delovanje, banke, SKB, bančno poslovanje, sponzorstvo, A1, poslovna morala, kmetijstvo, kmetje, kmečki turizem, fakultete, telekomunikacije, cilj, Pedagoška fakulteta, bančništvo, gradbeništvo, domača žival, demografija, podjetnik, kozmetična industrija, strateški management, srednje podjetje, mikro podjetje, intervjuji, regulacija, predlogi, trendi, Makro 5 gradnje, Gradnje, financiranje, empatija, zagonsko podjetje, usposabljanje, poslovne odločitve