Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Marko Lah

Vseh ključnih besed je 195, ki se skupaj pojavijo 263 krat.
30 ključnih besed (15.38 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 98 krat (37.26 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x12.24%Diplomska dela
7x7.14%oglaševanje
5x5.1%Trženje, tržno komuniciranje, Magistrske naloge, trženje
4x4.08%Oglaševanje, Slovenija, Republika Slovenija, študija primera
3x3.06%luksuz, Tržno komuniciranje, Mala in srednja podjetja
2x2.04%vedenjska ekonomija, trg, športno sponzorstvo, sreča, Podjetništvo, kongresi, BDP, prodaja, komuniciranje, Blagovne znamke, Internet, Šport, identiteta, Podjetja, motivacija, Sponzorstvo, športni marketing
1xnetradicionalni mediji, modna industrija, trženje dogodkov, premoženje znamke, podatkovne baze, športno trženje, Bloke, učinkovitost, smučarski skoki, trajnostni turizem, usmerjenost na znamko, Vpliv, kataloško trženje, Neposredno trženje, Nakupovanje, Glasba, Nakupovalna središča, Identifikacija, interaktivnost, Plakati, Digitalizacija, Kozmetična sredstva, Zdravstvo, NK Maribor, množično financiranje, kulturne znamke, medijska industrija, trženje navijaških artiklov, nakupno vedenje, industrija pijač, Internacionalizacija, Mednarodno poslovanje, koncentracija lastništva, poprodajne aktivnosti, organizacijska struktura, zaposleni, izobraževanje, športniki, lojalnost, kupci, podjetja, organizacijska kultura, organizacijske spremembe, uspešnost, cene, tržni mehanizmi, življenjski ciklus, prestiž, svet, strategija, proizvodi, nadzor, odnosi z javnostmi, krize, raziskave trga, vojna, ekonomske teorije, deležniki, Ugled, mednarodni marketing, ekonomija doživetja, valutno trgovanje, borznoposredniške hiše, Aerodrom Ljubljana, klicni centri, Skupina SKB, Starbucks, nevromarketing, storitve, Ljubljana, embalaža, mednarodno financiranje, žrtve, nov izdelek, nevrosnemalna tehnologija, video trg, DVD, Zavarovalnica Triglav, dojemanje sponzorstva, marketing doživetij, glamping., neenakost, raziskava, Postmoderni marketing, luksuzni turizem., Postmodernizem, post-turizem, post-turist, slovenski potrošniki, proizvajalci luksuza, digitalni vplivneži, ekonomski vidiki, družbena omrežja, marketing samega športa, mnenjski voditelji, WOM, luksuzne dobrine, dohodek, vplivnostni marketing, Easterlinov paradoks., vinarji, Luksuz, luksuzni izdelki, luksuzna potrošnja, krškopoljski prašič, AD TRUST, mediji oglaševanja, pandemija, vedenje potrošnikov, zaupanje, trženje krškopoljskega prašiča., sivi trg, blagovna znamka, vrhunska vina, vinogradništvo, kakovost vina, etiketa, vino, korupcija, Hrvaška, finančna vrednost., marketing preko športa, slovenski športni klubi, sponzorstvo, šport, marketinški koncept, odnosi, marketing, Hevristika, Negotovost, Vedenje potrošnikov, Ekonomske teorije, zadovoljstvo, aktivacija sponzorstva, Kulturni turizem, marketinško načrtovanje, letni poslovni načrt, Poslovni načrti, Turizem, model sponzorstva, imetnik športne lastnine, vrednote, vzajemnost v sponzorskem razmerju, teorija izgledov, teorija pričakovane koristnosti, Real estate, zagonska podjetja, mikro podjetja, Inovacije, Nepremičnine, osebna prodaja, model športnega marketinga., neoklasična teorija, nepremičninske agencije, Inovacijska politika, posredniška podjetja, medijska izpostavljenost, zavedanje potrošnika, Učinkovitost, merjenje učinkovitosti, Potrošniki, Poslovna omrežja, Strategija trženja, Siva ekonomija, razkazovalna potrošnja