Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Kamin

Vseh ključnih besed je 208, ki se skupaj pojavijo 273 krat.
22 ključnih besed (10.58 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 87 krat (31.87 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
20x22.99%Diplomska dela
7x8.05%Socialni marketing
6x6.9%Oglaševanje
5x5.75%Magistrske naloge, tkiv ipd., Darovanje organov
4x4.6%Tržno komuniciranje, Promocija zdravja
3x3.45%socialni marketing, oglaševanje, Trženje
2x2.3%vedenjska sprememba, Igre, Igre na srečo, Promocija, trg, Slovenija, komuniciranje, Covid-19, samosledenje, potrošniki, Zdravje
1xslovenski izdelki, regulacija, kuponi, javni prostor, etični vidik, trženje z dogodki, energijske pijače, kajenje, lokalna pridelava hrane, krizno komuniciranje, garažne razprodaje, komercialni marketing, apeli strahu, Zelemenjava, model POSTAR, Vegetarijanstvo, Dijaki, Družbene norme, Vrednote, digitalizacija zdravja, Zdrava prehrana, sprememba vedenja, Kvalitativno raziskovanje, zdravizem, Človekovo telo, igrifikacija, identitete, Nove tehnologije, pralne plenice, pornografija hrane, glamurizacija, UniCredit Banka, tržne znamke, uspešnost komuniciranja, Sociologija zdravja, množično financiranje, množično zunanje izvajanje, komunikacijska kampanja, družbeno odgovorno oglaševanje, študija primera, ekologija, lesna biomasa, tobak, tobačni izdelki, reprezentacija alkohola, obnovljivi viri energije, oglasi, greenwashing, družbena odgovornost podjetij, socialno oglaševanje, krvodajalstvo, promocija zdravja, sejmi, Internet, disciplina, elektronsko trženje, virtualna resničnost, kultura, oblast, strategija, poslovni trg, dogodki, gluhonemi, družbena menjava, plastične vrečke, zeleni marketing, Teden mladih, festival, komunikacijska strategija, odnosi z mediji, Študentska organizacija Slovenije, model 7 P, marketinški splet, imigrantke, farmacevtska industrija, diabetologija, Participacija, tržno komuniciranje z dovoljenjem, permission marketing, pijače, prekomerna telesna teža, pijača, McDonald's, wellness, družbeni mediji, mladinski turizem, popotništvo, bralna kultura, ekološki izdelki, kognitivni razvoj, Uživanje alkoholnih pijač, zaporedje razsipavanja, četrta industrijska revolucija, blockchain, bitcoin, zavržena hrana, kredibilnost, kroženje možganov, oglasˇevanje, govorice od ust do ust, vsiljivost, diskurz, marketinška usmeritev, ročno narejeni izdelki, Etsy, Umetna obrt, Dodana vrednost, Terorizem, Turizem, industrijsko oblikovanje, pohištvena industrija, tematska analiza, turistične destinacije, državni programi, poglobljeni intervju, potovanje, tržno komuniciranje, spremembe poslovanja, banke., epidemija, turizem, sprejemanje smrti, darovanje organov po smrti, kvalitativno raziskovanje, sociokulturni kontekst smrti, energetska pismenost, energetsko znanje, Europa Donna, reprezentacije., beg možganov, visoko izobraženi mladi, multimodalna analiza, rak na dojkah, trajnostno energetsko vedenje, energetski prehod, plastična embalaža za enkratno uporabo, okolju prijazno vedenje, industrija alkoholnih pijač, mladi, marketing mest, upravljanje mestnih jeder, Upravljanje, Mestna jedra, marketinško upravljanje, Glasbena industrija, popularne skladbe, napevki, učinki glasbe, Glasba, embalaža, Pakiranje, Kozmetika, Ženski časopisi, volilna udeležba, Politično trženje, Zasvojenost, igralniška industrija, Varstvo okolja, Hrana, Mala in srednja podjetja, proces smrti, Krvodajalci, disertacije, register darovalcev, pristopni proces, Presajanje organov, problematično igranje na srečo, Pametni telefoni, digitalni marketing, škodljiva raba alkohola, Družbena odgovornost, Alkoholne pijače, mobilne aplikacije, Mladina, Družbena omrežja, socialnovarstvene organizacije, država blaginje, socialna politika, socialno varstvo, socialno delo, Komuniciranje, Organizacije, teorija vrednosti, transplantacije organov, komunikacijske kampanje, Volitve