Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tanja Kamin

Vseh ključnih besed je 228, ki se skupaj pojavijo 294 krat.
22 ključnih besed (9.65 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 88 krat (29.93 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
20x22.73%Diplomska dela
7x7.95%Socialni marketing
6x6.82%Oglaševanje
5x5.68%tkiv ipd., Magistrske naloge, Darovanje organov
4x4.55%Promocija zdravja, socialni marketing, Tržno komuniciranje
3x3.41%oglaševanje, Trženje
2x2.27%trg, Covid-19, Igre na srečo, komuniciranje, vedenjska sprememba, Zdravje, potrošniki, Slovenija, Promocija, Igre, samosledenje
1xkuponi, komunikacijska kampanja, javni prostor, regulacija, energijske pijače, množično zunanje izvajanje, družbeno odgovorno oglaševanje, uspešnost komuniciranja, pornografija hrane, etični vidik, glamurizacija, pralne plenice, model POSTAR, trženje z dogodki, komercialni marketing, UniCredit Banka, identitete, Volitve, Politično trženje, Participacija, Kvalitativno raziskovanje, zdravizem, volilna udeležba, Ženski časopisi, Uživanje alkoholnih pijač, igralniška industrija, Zasvojenost, Kozmetika, Človekovo telo, igrifikacija, digitalizacija zdravja, kajenje, Nove tehnologije, Sociologija zdravja, Vrednote, Družbene norme, sprememba vedenja, Zdrava prehrana, Dijaki, Vegetarijanstvo, množično financiranje, Zelemenjava, obnovljivi viri energije, oglasi, lesna biomasa, ekologija, tobačni izdelki, tobak, krvodajalstvo, socialno oglaševanje, zeleni marketing, McDonald's, plastične vrečke, greenwashing, družbena odgovornost podjetij, reprezentacija alkohola, promocija zdravja, Internet, disciplina, elektronsko trženje, virtualna resničnost, kultura, oblast, strategija, poslovni trg, sejmi, dogodki, gluhonemi, družbena menjava, pijača, prekomerna telesna teža, farmacevtska industrija, imigrantke, diabetologija, študija primera, model 7 P, marketinški splet, kognitivni razvoj, tržne znamke, garažne razprodaje, krizno komuniciranje, Mala in srednja podjetja, lokalna pridelava hrane, slovenski izdelki, festival, Teden mladih, ekološki izdelki, bralna kultura, družbeni mediji, wellness, pijače, popotništvo, mladinski turizem, odnosi z mediji, komunikacijska strategija, Študentska organizacija Slovenije, tržno komuniciranje z dovoljenjem, permission marketing, apeli strahu, marketing mest, okolju prijazno vedenje, plastična embalaža za enkratno uporabo, rak na dojkah, multimodalna analiza, Europa Donna, energetski prehod, trajnostno energetsko vedenje, spremembe poslovanja, tržno komuniciranje, banke., energetska pismenost, energetsko znanje, reprezentacije., beg možganov, kredibilnost, vsiljivost, zavržena hrana, zaporedje razsipavanja, četrta industrijska revolucija, govorice od ust do ust, oglasˇevanje, visoko izobraženi mladi, poglobljeni intervju, državni programi, kroženje možganov, potovanje, epidemija, Gucci, Roblox, merchandising, baza navijačev, skupinska identifikacija, metaverzum, luksuzne znamke, korporativno znamčenje, organizacijska identifikacija, družbeni konstrukcionizem, soustvarjanje pomena, oglaševanje v igrah, blagovna znamka nogometnega kluba, merchandise izdelki, darovanje organov po smrti, sprejemanje smrti, kvalitativno raziskovanje, sociokulturni kontekst smrti, turizem, proces smrti, migrantje, albanske priseljenke s Kosova, jezikovni programi za priseljence, vključevanje priseljencev, integracija, blockchain, bitcoin, socialna politika, država blaginje, socialno varstvo, disertacije, Krvodajalci, socialnovarstvene organizacije, socialno delo, teorija vrednosti, Organizacije, transplantacije organov, komunikacijske kampanje, Komuniciranje, popularne skladbe, napevki, Mestna jedra, Upravljanje, embalaža, Pakiranje, Varstvo okolja, upravljanje mestnih jeder, korporativna identiteta, učinki glasbe, Glasba, Glasbena industrija, marketinško upravljanje, Družbena omrežja, Mladina, Terorizem, Turizem, ročno narejeni izdelki, Etsy, Umetna obrt, turistične destinacije, tematska analiza, diskurz, marketinška usmeritev, industrijsko oblikovanje, pohištvena industrija, Dodana vrednost, industrija alkoholnih pijač, register darovalcev, Pametni telefoni, pristopni proces, Presajanje organov, problematično igranje na srečo, digitalni marketing, mobilne aplikacije, mladi, škodljiva raba alkohola, Družbena odgovornost, Alkoholne pijače, Hrana