Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Sandra Bašić-Hrvatin

Vseh ključnih besed je 181, ki se skupaj pojavijo 286 krat.
51 ključnih besed (28.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 156 krat (54.55 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
14x8.97%Republika Slovenija
13x8.33%množični mediji
11x7.05%zakonodaja
5x3.21%oglaševanje, komuniciranje
4x2.56%oglasi, študija primera, Internet
3x1.92%potrošniki, globalizacija, Evropska unija, umetnost, tisk, poročanje, novinarji, javnost, človekovo telo, ideologija
2x1.28%odnosi z javnostmi, identiteta, nasilje, ženske, zgodovina, informacijska tehnologija, kritika, spolnost, analiza vsebine, strategija, kulturna politika, otroci, vpliv, estetika, socialna psihologija, kultura, etika, tujina, uporabniki, financiranje, upravljanje, nesreče, primerjalna analiza, zdravje, analiza diskurza, vojna, novinarski diskurz, življenjski stil, komunikacija, terorizem, pornografija, elektronska pošta, informativne oddaje
1xradio, plakati, pravno varstvo, trženje, senzacionalizem, odvisnost, fundamentalizem, trg, Irak, fotografija, zgodovinski pregled, moda, alkoholizem, vojaško nasilje, kolektivne pogodbe, zaposlitev, propaganda, Hrvaška, heroji, delovna razmerja, ženskost, Zvezna republika Jugoslavija, mitologija, popularni tisk, Bosna in Hercegovina, nacionalizem, posameznik, vroče linije, prostitucija, protesti, popularnost, kakovost, dobrodelna dejavnost, društva, varuh človekovih pravic, mladina, filozofija, film, glasba, družbene dejavnosti, znaki, protokol, spletna mesta, analize, televizijski programi, občinstvo, radijski programi, poslušalci, novice, spolne vloge, razvoj, potrebe, vzgojnoizobraževalni programi, jeziki, gluhonemi, institucionalizacija, zadovoljstvo, kupci, članki, članstvo, dnevniki, založbe, cenzura, lastniški odnosi, globinska psihologija, spektakel, mediji, nadzor, disciplina, tehnologija, Slovenija, Evropa, vera, obredi, NATO, arabske države, estetizacija, OVSE, Big Brother, prikrito oglaševanje, Ciciban, specializirane revije, disertacije, javni interes, management, konstrukcija pomena, drugi, spletne skupnosti, humanitarne organizacije, nestrpnost, virtualni človek, fokusne skupine, konvergenca, motivatorji, tržno komuniciranje, zvezdniki, navidezne skupnosti, javna televizija, Ruska federacija, skupnost, festivali, država, lokalna politika, Bolgarija, Srbija, odraščanje, feminizem, literarna teorija, trivialna literatura, časniki, Velika Britanija, tekstilna industrija, participacija, demokracija, javni interesi, ministrstva, nevladne organizacije, moški, seksizem, novinarski kodeks, morala, poslovanje, komercialnost, kazensko pravo, novinarska etika, informacijski viri, integracija, zabava, novinarstvo, socializacija