Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Samo Kropivnik

Vseh ključnih besed je 211, ki se skupaj pojavijo 265 krat.
24 ključnih besed (11.37 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 78 krat (29.43 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x23.08%Diplomska dela
5x6.41%Oglaševanje, Trženje
4x5.13%Facebook, Spletno oglaševanje, Magistrske naloge
3x3.85%marketinško raziskovanje, Blagovne znamke
2x2.56%nakupno odločanje, Nakupovanje, Elektronska pošta, Tržno komuniciranje, mobilno oglaševanje, Potrošniki, Instagram, potrošniki, Množični mediji, personalizacija, kredibilnost, marketinško načrtovanje, Nepridobitne organizacije, nakupno vedenje, oglaševanje, Družbeni mediji
1xZvestoba kupcev, oglaševalski mediji, oglaševalski formati, interaktivnost, Zadovoljstvo potrošnikov, Kakovost življenja, Spletni iskalniki, samosledenje, kino, Kinematografija, Oglaševalske akcije, Avtomatizacija, Javni sektor, Spletni portali, Zasebni sektor, Uporabniki interneta, vizualna vsebina, Nakupovalna središča, Trgovina na drobno, lojalnost strank, potrošna kultura, vizualno trženje, Pametni telefoni, Igre, nakupovalno okolje, Uporabniki, radijski oglasi, Mobilni telefoni, spletno trženje, Komunikacijska tehnologija, Elektronsko poslovanje, Študije primerov, elementi radijskega oglasa, Radio, Mobilne aplikacije, Informacijska tehnologija, celostni marketing, trženjsko raziskovanje, integrirano tržno komuniciranje, projektni management, študija primera, Evropska unija, marketinški raziskovalec, spletno anketiranje, virusno oglaševanje, zaposleni, virusni marketing, športne prireditve, dodatni program, informacijska tehnologija, komunikacijska tehnologija, identiteta, vrednote, življenjski stil, potrošnja, kultura, besedilo, SFRJ, predvolilna kampanja, Republika Slovenija, vzorčna analiza, rock, uporabniška izkušnja, interni marketing, Poslovna omrežja, Spletna družabna omrežja, športna rekreacija, fitnes, zvestoba, Psi, Podjetja, dopustovanje s psom, Družbena omrežja, igralci, domači ljubljenčki, Storitveni marketing, butični hoteli, storitveni marketing, volilna abstinenca, politična patologija, populizem, gibanje oči, tržne raziskave, demokracija, mala B2B podjetja, energijske pijače, simbolni kapital, množično financiranje, komunikacijska kampanja, Šport, vpliv govoric, ešporti, e-športi, elektronski športi, videoigre, prestiž, Pakistan., Združena teorija o tehnološkem sprejetju in uporabi, pričakovan trud, zaznan užitek, zaznana nadležnost, okoliščine uporabe, razkazovalna potrošnja, prestižne blagovne znamke, znamka destinacije, podoba destinacije, Spletne ocene, hotelska zasedenost, marketing destinacije, internet, luksuzne torbice, Internetni marketing, turizem, turistične destinacije, pričakovan učinek, družbeni vpliv, spletne trgovine, strategije okrevanja, napake, teorija pravičnosti in e-storitve, nakupni dejavniki., segmentacija porabnikov, spiritualni turizem, spiritualna turistična nastanitev, spletna trgovina, spletno nakupovanje (živil), Cambridge analytica, kršenje pravil zasebnosti, blagovne znamke, lažni Facebook všečki, nameni potrošnikov, vedenje pri uporabi, družbena omrežja, spletno nakupovanje., krizno komuniciranje, zasebnost na družbenih omrežjih, uporabniške ocene, dejavniki presojanja, upravljanje spletnih ocen, digitalni marketing, marketinško komuniciranje, novi mediji, pripadnost blagovni znamki, medijske blagovne znamke., ponudba, restavracija, jingle, glasba produkcijskih knjižic, lokalno, hrana, Izbira (psihologija), zvezdniki, Študijski programi, Govorice, e-poštni marketing, Učinkovitost, Izbira, socialno vplivanje, Občinstvo, Slavni ljudje, karierna izbira, karierno odločanje, popularna glasba, glasba, segmentacija, ležišča., imidž blagovne znamke, projekcijske tehnike, #jaztudi., #MeToo gibanje, hotelirstvo, družbena odgovornost, spolno nadlegovanje, delovno mesto, sledljivost, objektivnost., program Arianna, modni vplivneži, nakupna namera, milenijci, televizijsko oglaševanje, uporaba televizije, metoda sledenja pogledu, podprti priklic, primerjava rezultatov, televizijski trendi, mobilne igre