Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Verčič

Vseh ključnih besed je 170, ki se skupaj pojavijo 258 krat.
29 ključnih besed (17.06 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 117 krat (45.35 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x15.38%Diplomska dela
14x11.97%interno komuniciranje
10x8.55%Komuniciranje
8x6.84%Odnosi z javnostmi
7x5.98%Magistrske naloge
6x5.13%krizno komuniciranje
4x3.42%Zaposleni, Organizacijsko komuniciranje
3x2.56%ugled, Slovenija, študija primera, Množični mediji
2x1.71%farmacevtska industrija, Merjenje, mednarodni odnosi z javnostmi, lažne novice, cepljenje, Družbeni mediji, Družbena omrežja, Organizacije, komunikacijski proces, Podjetja, blagovne znamke, Republika Slovenija, kriza, deležniki, družbena omrežja, Novinarstvo, Krizno upravljanje
1xBarcelonska načela, organizacijske spremembe, Združitve podjetij, informiranje, Obveščanje, Metoda dela, avtomobilizem, Festivali, Splet 2.0, evalvacija, znamčno novinarstvo, Trženje, Elektronsko komuniciranje, Blagovne znamke, Banke, vsebinsko trženje, Kulturna diplomacija, finančna kriza, dogodki, Spletna družabna omrežja, Tisk, odnosi z mediji, Združene države Amerike, Promocija, odličnostna teorija, vladni odnosi z javnostmi, novi mediji, web 2.0, scientologija, predsedovanje EU, Smučarska zveza Slovenije, okoljsko komuniciranje, krizno načrtovanje, predstavniki za odnose z javnostmi, scientološka cerkev, glokalizacija, zakonodaja, družbene spremembe, odgovornost, znanje, ekonomija, farmacija, magistrske naloge, Evropska unija, komunikacijske kampanje, modna industrija, Prikrito oglaševanje, spletno komuniciranje, organizacijska klima, etične kršitve, Javnost, Nasilje nad ženskami, Raziskovanje, javne kampanje, nacionalne kampanje, etični kodeksi, interno glasilo podjetja, Facebook, interaktivno komuniciranje, Teorija odličnosti, mednarodni odnosi, podjetja, multinacionalno podjetje, globalizacija, regionalizacija, Rak (Bolezen), situacijska teorija reševanja problemov, interni kanali znamčenja, podjetje XY, lokalizacija, interno znamčenje, znamčenje, spletni vplivneži, partnerska sodelovanja, tržne znamke., multinacionalka, Lidl Slovenija, analiza Facebook objav., Platforme za družbene medije, Tržna strategija, epidemija covida-19, javnozdravstvena kriza, lokalni potrošniki., sporočila o učinkovitosti, vplivnostni marketing, analiza socialnih omrežij, krizni odziv, B2B podjetja, osebno znamčenje, naravne nesreče, nova institucionalna teorija, odnosi z javnostmi, korporativno upravljanje, podjetja v državni lasti, Instagram, digitalizacija, odmevne sobe, širjenje vsebin, središčni uporabniki, polarizacija, mrežna javna sfera, spletna družbena omrežja, Twitter, Glasbene založbe., relationship management, model DPRG/ICV, Vrednotenje, situacijska teorija javnosti, inovativnost, poslovni rezultati, postfaktično, Politično komuniciranje, Propaganda, institucionalizacija, Javno zdravje, Medosebno komuniciranje, Vodilni kadri, hibridne medijske vsebine, Stres, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Nalezljive bolezni, zadovoljstvo z internim komuniciranjem, Motivacija, motivacija zaposlenih, novinarji, izvajalci odnosov z javnostmi, odnos, inter-ethnic relations, coorientation theory, trust, satisfaction, prehajanje, zdravstveno komuniciranje, javna komunikacijska kampanja, Študentske organizacije, Krizno komuniciranje, demokratizacija odnosov z javnostmi, komuniciranje znanosti, koronavirus, proticepilci, medijsko načrtovanje