Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Verčič

Vseh ključnih besed je 163, ki se skupaj pojavijo 249 krat.
28 ključnih besed (17.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 114 krat (45.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x15.79%Diplomska dela
14x12.28%interno komuniciranje
10x8.77%Komuniciranje
8x7.02%Odnosi z javnostmi
7x6.14%Magistrske naloge
5x4.39%krizno komuniciranje
4x3.51%Zaposleni, Organizacijsko komuniciranje
3x2.63%Slovenija, študija primera, ugled, Množični mediji
2x1.75%cepljenje, farmacevtska industrija, lažne novice, Merjenje, Podjetja, Organizacije, Družbena omrežja, Krizno upravljanje, Družbeni mediji, mednarodni odnosi z javnostmi, komunikacijski proces, Republika Slovenija, Novinarstvo, družbena omrežja, deležniki, blagovne znamke
1xfinančna kriza, informiranje, Blagovne znamke, Obveščanje, Elektronsko komuniciranje, Rak (Bolezen), Barcelonska načela, Metoda dela, evalvacija, dogodki, Festivali, znamčno novinarstvo, vsebinsko trženje, odnosi z mediji, Raziskovanje, Kulturna diplomacija, Trženje, Tisk, Promocija, organizacijske spremembe, Združitve podjetij, Splet 2.0, Banke, Spletna družabna omrežja, Združene države Amerike, spletno komuniciranje, novi mediji, web 2.0, scientologija, vladni odnosi z javnostmi, predsedovanje EU, krizno načrtovanje, predstavniki za odnose z javnostmi, Smučarska zveza Slovenije, scientološka cerkev, glokalizacija, zakonodaja, družbene spremembe, odgovornost, znanje, ekonomija, farmacija, magistrske naloge, Evropska unija, okoljsko komuniciranje, komunikacijske kampanje, etične kršitve, etični kodeksi, interno glasilo podjetja, organizacijska klima, odličnostna teorija, nacionalne kampanje, Nasilje nad ženskami, Javnost, multinacionalno podjetje, globalizacija, interaktivno komuniciranje, Teorija odličnosti, modna industrija, Facebook, mednarodni odnosi, regionalizacija, podjetja, javne kampanje, Zadovoljstvo na delovnem mestu, lokalni potrošniki., sporočila o učinkovitosti, javnozdravstvena kriza, Lidl Slovenija, multinacionalka, podjetje XY, lokalizacija, epidemija covida-19, analiza Facebook objav., trust, satisfaction, coorientation theory, relationship management, Glasbene založbe., Platforme za družbene medije, Tržna strategija, interni kanali znamčenja, interno znamčenje, Twitter, mrežna javna sfera, polarizacija, spletna družbena omrežja, digitalizacija, osebno znamčenje, Instagram, odmevne sobe, širjenje vsebin, partnerska sodelovanja, tržne znamke., znamčenje, spletni vplivneži, vplivnostni marketing, središčni uporabniki, analiza socialnih omrežij, inter-ethnic relations, novinarji, situacijska teorija javnosti, situacijska teorija reševanja problemov, Javno zdravje, Vrednotenje, model DPRG/ICV, poslovni rezultati, inovativnost, Nalezljive bolezni, zadovoljstvo z internim komuniciranjem, hibridne medijske vsebine, medijsko načrtovanje, Prikrito oglaševanje, Vodilni kadri, Medosebno komuniciranje, B2B podjetja, Stres, Propaganda, Politično komuniciranje, koronavirus, kriza, proticepilci, zdravstveno komuniciranje, prehajanje, izvajalci odnosov z javnostmi, odnos, komuniciranje znanosti, demokratizacija odnosov z javnostmi, Motivacija, postfaktično, motivacija zaposlenih, Krizno komuniciranje, javna komunikacijska kampanja, Študentske organizacije, avtomobilizem