Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Dejan Verčič

Vseh ključnih besed je 165, ki se skupaj pojavijo 253 krat.
29 ključnih besed (17.58 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 117 krat (46.25 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
18x15.38%Diplomska dela
14x11.97%interno komuniciranje
10x8.55%Komuniciranje
8x6.84%Odnosi z javnostmi
7x5.98%Magistrske naloge
6x5.13%krizno komuniciranje
4x3.42%Organizacijsko komuniciranje, Zaposleni
3x2.56%ugled, Slovenija, študija primera, Množični mediji
2x1.71%Družbena omrežja, farmacevtska industrija, mednarodni odnosi z javnostmi, komunikacijski proces, Podjetja, Organizacije, Merjenje, kriza, družbena omrežja, deležniki, lažne novice, Novinarstvo, Republika Slovenija, cepljenje, Krizno upravljanje, Družbeni mediji, blagovne znamke
1xinformiranje, Združitve podjetij, Festivali, Elektronsko komuniciranje, Metoda dela, Obveščanje, Kulturna diplomacija, Blagovne znamke, Banke, Promocija, finančna kriza, dogodki, Barcelonska načela, evalvacija, vsebinsko trženje, znamčno novinarstvo, Tisk, Spletna družabna omrežja, Splet 2.0, odnosi z mediji, Združene države Amerike, Trženje, Rak (Bolezen), organizacijske spremembe, odličnostna teorija, novi mediji, web 2.0, scientologija, vladni odnosi z javnostmi, predsedovanje EU, krizno načrtovanje, predstavniki za odnose z javnostmi, Smučarska zveza Slovenije, scientološka cerkev, glokalizacija, zakonodaja, družbene spremembe, odgovornost, znanje, ekonomija, farmacija, magistrske naloge, Evropska unija, okoljsko komuniciranje, komunikacijske kampanje, organizacijska klima, etične kršitve, etični kodeksi, spletno komuniciranje, Javnost, javne kampanje, nacionalne kampanje, Nasilje nad ženskami, interno glasilo podjetja, multinacionalno podjetje, interaktivno komuniciranje, Teorija odličnosti, modna industrija, Facebook, mednarodni odnosi, globalizacija, regionalizacija, podjetja, Raziskovanje, zadovoljstvo z internim komuniciranjem, lokalizacija, multinacionalka, Lidl Slovenija, podjetje XY, interni kanali znamčenja, znamčenje, interno znamčenje, lokalni potrošniki., sporočila o učinkovitosti, Tržna strategija, Glasbene založbe., relationship management, Platforme za družbene medije, analiza Facebook objav., javnozdravstvena kriza, epidemija covida-19, tržne znamke., partnerska sodelovanja, Instagram, digitalizacija, spletna družbena omrežja, osebno znamčenje, B2B podjetja, naravne nesreče, krizni odziv, Twitter, mrežna javna sfera, analiza socialnih omrežij, vplivnostni marketing, spletni vplivneži, središčni uporabniki, širjenje vsebin, polarizacija, odmevne sobe, trust, satisfaction, Vrednotenje, situacijska teorija javnosti, situacijska teorija reševanja problemov, model DPRG/ICV, inovativnost, Propaganda, poslovni rezultati, Javno zdravje, Nalezljive bolezni, hibridne medijske vsebine, medijsko načrtovanje, Prikrito oglaševanje, Vodilni kadri, Medosebno komuniciranje, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Stres, Politično komuniciranje, postfaktično, odnos, prehajanje, zdravstveno komuniciranje, izvajalci odnosov z javnostmi, novinarji, coorientation theory, inter-ethnic relations, koronavirus, proticepilci, Krizno komuniciranje, motivacija zaposlenih, Motivacija, Študentske organizacije, javna komunikacijska kampanja, komuniciranje znanosti, demokratizacija odnosov z javnostmi, avtomobilizem