Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Urša Golob

Vseh ključnih besed je 373, ki se skupaj pojavijo 497 krat.
52 ključnih besed (13.94 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 176 krat (35.41 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
23x13.07%Diplomska dela
10x5.68%Magistrske naloge
9x5.11%Potrošniki
7x3.98%nakupna namera, Trženje
6x3.41%družbena omrežja
5x2.84%Storitveni marketing
4x2.27%Družbena odgovornost, Podjetja, komuniciranje družbene odgovornosti, Tržno komuniciranje
3x1.7%Družbena odgovornost podjetij, tržna znamka, servicescape, stališča, nakupna namera., družbena odgovornost, Zadovoljstvo potrošnikov, Blagovne znamke, Instagram, trajnost, zaupanje
2x1.14%Družbena odgovornost podjetja, elektronske govorice, družbeni mediji, ekološke oznake, modna industrija, pandemija, Kultura, inovativnost, trajnostna potrošnja, Mala in srednja podjetja, slovenska podjetja, Vedenje potrošnikov, digitalni vplivneži, Videoigre, trajnostna moda, nakupno vedenje, neprofitne organizacije, vključenost porabnikov, trajnostna embalaža, vedenje potrošnikov, potrošniki, uporabniška izkušnja, Spletna družabna omrežja, vplivneži, marketinški odnosi, turizem, vedenjsko oglaševanje, kredibilnost, komuniciranje, družbena odgovornost podjetij
1xTržni odnosi, izbira tržne znamke, Religija, Internetno bančništvo, elementi iger, osebna prodaja, Poslovno komuniciranje, pozicioniranje, Farmacevtska industrija, Lokalne skupnosti, Izbira blagovne znamke, gamifikacija, elektronsko bančništvo, Uporabniki, pitje kave, Izkustvo, Nakupovanje, Spletne storitve, izkustveni marketing, Razvoj, Slovenija, filantropija, Turčija, Magistrska dela, Računalniške igre, merski instrument, Socialni marketing, Mestni promet, Trajnostni način življenja, Letališča, Zaposleni, Moda, Blogi, model IACM, trajnostna mobilnost, Kmetije, Trženje na podlagi odnosov, Values, Vrednote, Odnosi s strankami, turistične kmetije, Turizem, konkurenčnost, avtentičnost, Oblačilna industrija, Lojalnost, Lastništvo zaposlenih, Časniki, pripadnost zaposlenih, etično potrošništvo, etični potrošnik, imidž tržne znamke, e-govorice, Etika, solastništvo podjetja, družbena odgovornost zaposlenih, Poročila, deležniki, spletne strani, rabe in zadovoljitve, percepcijski zemljevid, Merjenje, Kvalitativna analiza, Medkulturno komuniciranje, Kakovost izdelkov in storitev, digitalna vsebina, vsebinski marketing, organizacijska identifikacija, transparentnost, oglaševalska gneča, uspešnost oglaševanja, vrednotenje ponudbe, referenčna cena, marketinška strategija, korporativno komuniciranje, visokotehnološka podjetja, kakovost storitev, storitveni marketing, interakcija, spletne televizije, zadovoljstvo zaposlenih, organizacijska pripadnost zaposlenih, marketing z namenom, skrbništvo, prostovoljci, etični potrošniki, kreativnost, Toyota, okolju prijazno poslovanje, prestiž, srednje velika podjetja, vsebina komuniciranja, cilji komuniciranja, družbeni pritisk, zeleno zavajanje, prenos znanja, trendi, deshopping, merjenje marketinškega delovanja, empirični podatki, interaktivni digitalni mediji, mobilno oglaševanje, metrike, standardna preglednica merjenja marketinškega delovanja, teorija načrtnega vedenja, zadovoljstvo z marketingom, položaj marketinga, medsebojna interakcija, turistične agencije, totalne institucije, Social responsibility of business enterprises, Čustva, Družbena omrežja, Poslovna uspešnost, Kvalitativno raziskovanje, Raziskave trga, zagonska podjetja, marketinške raziskave, čustvena navezanost, Zaupanje, Mestna knjižnica Kranj, Analize, Napovedovanje, napovedna analitika, Knjižnične storitve, Kakovost, Storitve, kakovost, medorganizacijski marketing, Trajnostni razvoj, Okoljevarstveno trženje, hibridna sporočila, LibQUAL+, tržna usmerjenost, učinkovito komuniciranje, procesiranje informacij, etični odtis, opolnomočenje turistov, emocionalna zavezanost, individualna odgovornost, medfunkcijski timi, kulturno okolje, avstrijske banke, tuji trgi, Komuniciranje, Vladna politika, mednarodni marketing, etična potrošnja, nizke cene, spletno oglaševanje, oblačila, spletni marketing, strategija, humorni apel, zeleno oglaševanje, DOP oglaševanje, povezave med posameznikovo osebnostjo in blagovno znamko, ironični apel., trajnostno vedenje potrošnika, ugled, socialno kognitivna teorija, samoučinkovitost, navezanost, nostalgično oglaševanje, MSP (majhna in srednje velika podjetja), idealna in dejanska samopodoba, zadovoljstvo z blagovno znamko, skladnost samopodobe z blagovno znamko, marketinška usmerjenost, podjetniška marketinška usmerjenost, nostalgija, zaznana vrednost, podjetništvo, podjetje, družbeno odgovorno ravnanje, segmentacija, motivacija, Covid-19, MSP, sprememba vedenja, Motivacija potrošnika, korporacijska trajnost, model COBRA, teorija rab in zadovoljitev, majhna in srednja podjetja, Okoljska ozaveščenost potrošnikov, spremembe., covid-19, zaposleni, počasna moda, potrošništvo, komunikacijska strategija družbenih omrežij, mediatizacija, transparentna proizvodnja., emocionalna navezanost, luksuzne znamke, zadovoljstvo, umetna inteligenca, klepetalni roboti, moda, spletno nakupovanje, teorija načrtovanega vedenja, foto in video gradivo, informativnost vsebine, spletne uporabniške ocene, strategije na družbenih omrežjih, vplivnež, intervju, zakonodaja, regulacija, živila, zaznava potrošnika, vplivnostni marketing, sodelovanje z vplivneži, znamke, racionalnost in objektivnost vsebine, marketing, družbeno odgovorne prakse podjetja, družbena odgovornost podjetja, nakupne namere potrošnikov, stališča potrošnikov, pretekle nakupne izkušnje, emocionalna zaznana vrednost, vpliv, funkcionalna zaznana vrednost, družbena zaznana vrednost, potrošniška izkušnja, vsekanalni marketing, vrednost znamke, Carroll, dezinformacije, soustvarjanje vrednosti, spletna družbena omrežja, vključenost sledilcev., Facebook, vključenost sledilcev na družbenih omrežjih, trajnostni razvoj, dimenzija šibke-močne trajnosti, Storitvena znamka, odnos do znamke, oglaševanje na družbenih omrežjih, adaptacija, storitveno okolje, uporabniška izkušnja., kakovost animacije, zadovoljstvo potrošnika, porabniki, standardizacija, slogan, zaznan motiv za DOP., skladnost osebnih vrednot z DOP, pričakovanja potrošnika o DOP, zeleni marketing, zeleno bogastvo znamke, družbeni vplivi, pričakovanja, zeleno vedenje potrošnikov, ponovna izbira, trajnostna poraba, komunikacijski cilji, učinkovitost, Effie, varstvo osebnih podatkov, Nagrade, Digitalizacija, percepcija potrošnikov, vodje tržne znamke, upravljanje tržne znamke, znamčenje s pomočjo digitalnih vplivnežev, oglaševanje, digitalni vplivnež, nakupovanje brez embalaže, trajnostni porabnik, mladostniki, oznamčene vsebine, pritožniki, ravnanje s pritožbami, YouTube kanal NekiNeki, stališče potrošnika do podjetja, stališče potrošnika do komuniciranja o DOP, znanje, prehranske dobavne verige, dobavne verige, podoba blagovne znake, spletne promocijske aktivnosti, pomembni viri informacij, marketinško komuniciranje, ki vplivajo na vpis, dejavniki, zaznana kakovost, podoba države izvora, blagovna znamka, korporacije., megatrend, tradicija, organska kozmetika za osebno nego, zelen življenjski slog, zelena nakupna intenca, zeleno nakupno vedenje, zaupanje v objave in sporočila, vrednost sporočil, Android, iPhone, rivalstva med blagovnimi znamkami, identifikacija s skupino, zmeda potrošnika, zmeda prevelike izbire, strategije zmanjševanja zmede, maksimizacijski stil odločanja, paradoks izbire, identifikacija z znamko, organizacija dogodka, alternativni turizem, soustvarjanje, kredibilnost vira sporočila, edinstvena porabniška izkušnja, načrtovanje porok, milenijci, preference milenijcev, poročni načrtovalec, piramida družbene odgovornosti