| 1x | | Magistrska dela, izkustveni marketing, Časniki, solastništvo podjetja, filantropija, družbena odgovornost zaposlenih, Izkustvo, pitje kave, Lastništvo zaposlenih, pripadnost zaposlenih, etični potrošnik, imidž tržne znamke, Tržni odnosi, Poslovno komuniciranje, Merjenje, Medkulturno komuniciranje, e-govorice, izbira tržne znamke, Slovenija, etično potrošništvo, Etika, Izbira blagovne znamke, Religija, Turčija, Letališča, upravljanje tržne znamke, Digitalizacija, Nagrade, komunikacijski cilji, vodje tržne znamke, percepcija potrošnikov, Values, Vrednote, Social responsibility of business enterprises, piramida družbene odgovornosti, Effie, varstvo osebnih podatkov, oznamčene vsebine, mladostniki, digitalni vplivnež, nakupovanje brez embalaže, YouTube kanal NekiNeki, ravnanje s pritožbami, znamčenje s pomočjo digitalnih vplivnežev, strategija, pritožniki, Trženje na podlagi odnosov, Odnosi s strankami, Oblačilna industrija, Moda, Blogi, model IACM, Lojalnost, spletne strani, merski instrument, Poročila, deležniki, Zaposleni, Lokalne skupnosti, Turizem, konkurenčnost, avtentičnost, turistične kmetije, Kmetije, trajnostna mobilnost, Socialni marketing, Mestni promet, Trajnostni način življenja, Kvalitativna analiza, napovedna analitika, marketing z namenom, visokotehnološka podjetja, skrbništvo, prostovoljci, organizacijska pripadnost zaposlenih, korporativno komuniciranje, transparentnost, oglaševalska gneča, organizacijska identifikacija, digitalna vsebina, vsebinski marketing, zadovoljstvo zaposlenih, kakovost storitev, emocionalna zavezanost, individualna odgovornost, etični odtis, procesiranje informacij, opolnomočenje turistov, turistične agencije, storitveni marketing, interakcija, spletne televizije, medsebojna interakcija, uspešnost oglaševanja, marketinška strategija, prestiž, okolju prijazno poslovanje, srednje velika podjetja, trendi, deshopping, Toyota, vsebina komuniciranja, družbeni pritisk, zeleno zavajanje, prenos znanja, cilji komuniciranja, teorija načrtnega vedenja, zadovoljstvo z marketingom, kreativnost, etični potrošniki, vrednotenje ponudbe, referenčna cena, mobilno oglaševanje, interaktivni digitalni mediji, položaj marketinga, standardna preglednica merjenja marketinškega delovanja, merjenje marketinškega delovanja, empirični podatki, hibridna sporočila, LibQUAL+, Analize, Mestna knjižnica Kranj, Napovedovanje, trajnostni porabnik, spletni marketing, Knjižnične storitve, Kakovost, Zaupanje, Storitve, kakovost, medorganizacijski marketing, percepcijski zemljevid, pozicioniranje, Spletne storitve, Računalniške igre, elementi iger, gamifikacija, Nakupovanje, Uporabniki, Farmacevtska industrija, osebna prodaja, Internetno bančništvo, elektronsko bančništvo, čustvena navezanost, Družbena omrežja, etična potrošnja, mednarodni marketing, avstrijske banke, tuji trgi, oblačila, nizke cene, tržna usmerjenost, učinkovito komuniciranje, medfunkcijski timi, kulturno okolje, Komuniciranje, Vladna politika, Poslovna uspešnost, totalne institucije, Kakovost izdelkov in storitev, Čustva, Kvalitativno raziskovanje, marketinške raziskave, Okoljevarstveno trženje, Trajnostni razvoj, Raziskave trga, zagonska podjetja, Razvoj, skladnost osebnih vrednot z DOP, spletno nakupovanje, teorija načrtovanega vedenja, zadovoljstvo, umetna inteligenca, klepetalni roboti, spletne uporabniške ocene, informativnost vsebine, dezinformacije, marketing, racionalnost in objektivnost vsebine, foto in video gradivo, moda, strategije na družbenih omrežjih, zakonodaja, regulacija, oglaševanje, oglaševalska pismenost staršev, intervju, živila, vplivnež, sodelovanje z vplivneži, znamke, zaznava potrošnika, Carroll, vrednost znamke, luksuzne znamke, vpliv, funkcionalna zaznana vrednost, družbena zaznana vrednost, emocionalna navezanost, skladnost samopodobe z blagovno znamko, marketinška usmerjenost, MSP (majhna in srednje velika podjetja), idealna in dejanska samopodoba, zadovoljstvo z blagovno znamko, emocionalna zaznana vrednost, pretekle nakupne izkušnje, Facebook, vključenost sledilcev na družbenih omrežjih, spletna družbena omrežja, soustvarjanje vrednosti, vključenost
sledilcev., vsekanalni marketing, družbeno odgovorne prakse podjetja, nakupne namere potrošnikov, stališča potrošnikov, potrošniška izkušnja, digitalno oglaševanje, otroci, negativna pristranskost, zaznave potrošnikov, družbena neodgovornost podjetij, naročniške metrike, strategic positioning, strategic communication, komuniciranje trajnosti, GLAM, 3D technology, crossing the chasm, življenjska vrednost kupca, ohranjanje naročnikov, mikro družbena odgovornost podjetij, zaznani eksterni prestiž, vključenost zaposlenih, transparentnost komuniciranja, vrednotenje družbene odgovornosti, zaznan zunanji prestiž podjetja, pridobivanje naročnikov, spletne naročnine, bodoči zaposleni, namera iskanja zaposlitve, komuniciranje trajnosti mest, vključenost prebivalcev, nosljive naprave, samosledenje, dobre prakse, partnerstvo, nosljive naprave za samosledenje, popravila, merjenje, uspešnost, vedenje porabnikov, krožno gospodarstvo, nevladne organizacije, korporativni aktivizem, zasebnost, paradoks, nakup iz druge roke, digitalni kanali, personalizacija, komuniciranje DOP, percepcija znamke, nezaupljivost komuniciranja DOP, kredibilnost komuniciranja DOP, komunikacijska orodja, podjetniška marketinška usmerjenost, podjetništvo, milenijci, preference milenijcev, poročni načrtovalec, načrtovanje porok, organizacija dogodka, identifikacija z znamko, Android, iPhone, rivalstva med blagovnimi znamkami, identifikacija s skupino, edinstvena porabniška izkušnja, alternativni turizem, dejavniki, pomembni viri informacij, spletne promocijske aktivnosti, znanje, ki vplivajo na vpis, marketinško komuniciranje, soustvarjanje, kredibilnost vira sporočila, vrednost sporočil, zaupanje v objave in sporočila, zmeda potrošnika, zmeda prevelike izbire, oglaševanje na družbenih omrežjih, adaptacija, standardizacija, slogan, Storitvena znamka, storitveno okolje, kakovost animacije, zadovoljstvo potrošnika, porabniki, uporabniška izkušnja., družbeni vplivi, pričakovanja, stališče potrošnika do komuniciranja o DOP, strategije zmanjševanja zmede, maksimizacijski stil odločanja, paradoks izbire, stališče potrošnika do podjetja, pričakovanja potrošnika o DOP, zeleno vedenje potrošnikov, zeleno bogastvo znamke, zeleni marketing, zaznan motiv za DOP., prehranske dobavne verige, dobavne verige, zaposleni, družbeno odgovorno ravnanje, podjetje, ugled, covid-19, spremembe., mediatizacija, transparentna proizvodnja., potrošništvo, počasna moda, socialno kognitivna teorija, samoučinkovitost, navezanost, nostalgično oglaševanje, nostalgija, zaznana vrednost, povezave med
posameznikovo osebnostjo in blagovno znamko, DOP oglaševanje, trajnostno vedenje potrošnika, ironični apel., humorni apel, zeleno oglaševanje, komunikacijska strategija družbenih omrežij, Okoljska ozaveščenost potrošnikov, organska kozmetika za osebno nego, tradicija, blagovna znamka, korporacije., zeleno nakupno vedenje, zelena
nakupna intenca, podoba blagovne znake, zaznana kakovost, podoba države izvora, zelen življenjski slog, megatrend, dimenzija šibke-močne trajnosti, motivacija, Covid-19, MSP, majhna in srednja podjetja, segmentacija, sprememba vedenja, trajnostni razvoj, korporacijska trajnost, model COBRA, Motivacija potrošnika, ponovna izbira |