Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Urša Golob

Vseh ključnih besed je 356, ki se skupaj pojavijo 474 krat.
48 ključnih besed (13.48 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 166 krat (35.02 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
23x13.86%Diplomska dela
10x6.02%Magistrske naloge
9x5.42%Potrošniki
7x4.22%nakupna namera, Trženje
5x3.01%družbena omrežja, Storitveni marketing
4x2.41%Družbena odgovornost, Podjetja, komuniciranje družbene odgovornosti, Tržno komuniciranje
3x1.81%servicescape, Družbena odgovornost podjetij, Blagovne znamke, zaupanje, nakupna namera., trajnost, družbena odgovornost, stališča, tržna znamka, Zadovoljstvo potrošnikov
2x1.2%pandemija, ekološke oznake, vedenjsko oglaševanje, inovativnost, Vedenje potrošnikov, Družbena odgovornost podjetja, neprofitne organizacije, slovenska podjetja, družbeni mediji, Videoigre, kredibilnost, Kultura, marketinški odnosi, družbena odgovornost podjetij, vključenost porabnikov, digitalni vplivneži, komuniciranje, turizem, Spletna družabna omrežja, trajnostna moda, potrošniki, modna industrija, Mala in srednja podjetja, trajnostna potrošnja, nakupno vedenje, elektronske govorice, Instagram
1xizkustveni marketing, pitje kave, Magistrska dela, Turčija, Slovenija, Uporabniki, pozicioniranje, Farmacevtska industrija, osebna prodaja, Internetno bančništvo, percepcijski zemljevid, spletni marketing, Analize, Napovedovanje, napovedna analitika, elektronsko bančništvo, Nakupovanje, Razvoj, Lokalne skupnosti, filantropija, gamifikacija, uporabniška izkušnja, Spletne storitve, Računalniške igre, elementi iger, Izkustvo, etični potrošnik, Lojalnost, Oblačilna industrija, Moda, spletne strani, deležniki, rabe in zadovoljitve, Poročila, Blogi, model IACM, Trajnostni način življenja, trajnostna mobilnost, Kmetije, Mestni promet, Socialni marketing, Zaposleni, Letališča, merski instrument, Kvalitativna analiza, Medkulturno komuniciranje, imidž tržne znamke, e-govorice, Poslovno komuniciranje, Tržni odnosi, Religija, izbira tržne znamke, Etika, Mestna knjižnica Kranj, solastništvo podjetja, družbena odgovornost zaposlenih, Merjenje, pripadnost zaposlenih, Časniki, etično potrošništvo, Lastništvo zaposlenih, Izbira blagovne znamke, Poslovna uspešnost, uspešnost oglaševanja, oglaševalska gneča, digitalna vsebina, vsebinski marketing, marketinška strategija, referenčna cena, trajnostna embalaža, etični potrošniki, vrednotenje ponudbe, organizacijska identifikacija, transparentnost, prostovoljci, organizacijska pripadnost zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, kakovost storitev, skrbništvo, marketing z namenom, korporativno komuniciranje, visokotehnološka podjetja, vedenje potrošnikov, kreativnost, mobilno oglaševanje, Toyota, okolju prijazno poslovanje, prestiž, srednje velika podjetja, vsebina komuniciranja, cilji komuniciranja, družbeni pritisk, zeleno zavajanje, prenos znanja, trendi, deshopping, merjenje marketinškega delovanja, empirični podatki, interaktivni digitalni mediji, metrike, standardna preglednica merjenja marketinškega delovanja, teorija načrtnega vedenja, zadovoljstvo z marketingom, položaj marketinga, storitveni marketing, interakcija, zagonska podjetja, marketinške raziskave, Kvalitativno raziskovanje, Turizem, Raziskave trga, Trajnostni razvoj, Komuniciranje, Vladna politika, Okoljevarstveno trženje, totalne institucije, Kakovost izdelkov in storitev, kakovost, medorganizacijski marketing, Kakovost, Storitve, Zaupanje, Čustva, Družbena omrežja, čustvena navezanost, tuji trgi, avstrijske banke, individualna odgovornost, etični odtis, procesiranje informacij, hibridna sporočila, emocionalna zavezanost, opolnomočenje turistov, spletne televizije, medsebojna interakcija, turistične agencije, LibQUAL+, tržna usmerjenost, oblačila, etična potrošnja, mednarodni marketing, spletno oglaševanje, nizke cene, učinkovito komuniciranje, medfunkcijski timi, kulturno okolje, Knjižnične storitve, upravljanje tržne znamke, mediatizacija, transparentna proizvodnja., potrošništvo, počasna moda, komunikacijska strategija družbenih omrežij, Okoljska ozaveščenost potrošnikov, Covid-19, MSP, majhna in srednja podjetja, spremembe., covid-19, samoučinkovitost, trajnostno vedenje potrošnika, ironični apel., socialno kognitivna teorija, ugled, zaposleni, družbeno odgovorno ravnanje, podjetje, motivacija, segmentacija, zeleno nakupno vedenje, organska kozmetika za osebno nego, tradicija, zelena nakupna intenca, zelen življenjski slog, podoba blagovne znake, zaznana kakovost, podoba države izvora, blagovna znamka, korporacije., teorija rab in zadovoljitev, Motivacija potrošnika, sprememba vedenja, model COBRA, korporacijska trajnost, megatrend, dimenzija šibke-močne trajnosti, trajnostni razvoj, humorni apel, zeleno oglaševanje, vsekanalni marketing, vključenost sledilcev., Facebook, potrošniška izkušnja, stališča potrošnikov, družbeno odgovorne prakse podjetja, družbena odgovornost podjetja, nakupne namere potrošnikov, vključenost sledilcev na družbenih omrežjih, spletna družbena omrežja, racionalnost in objektivnost vsebine, foto in video gradivo, informativnost vsebine, marketing, dezinformacije, soustvarjanje vrednosti, vrednost znamke, Carroll, pretekle nakupne izkušnje, emocionalna zaznana vrednost, zaznana vrednost, podjetništvo, podjetniška marketinška usmerjenost, nostalgija, nostalgično oglaševanje, DOP oglaševanje, povezave med posameznikovo osebnostjo in blagovno znamko, navezanost, marketinška usmerjenost, MSP (majhna in srednje velika podjetja), vpliv, funkcionalna zaznana vrednost, družbena zaznana vrednost, luksuzne znamke, emocionalna navezanost, idealna in dejanska samopodoba, zadovoljstvo z blagovno znamko, skladnost samopodobe z blagovno znamko, dobavne verige, prehranske dobavne verige, nakupovanje brez embalaže, trajnostni porabnik, trajnostna poraba, digitalni vplivnež, mladostniki, ravnanje s pritožbami, YouTube kanal NekiNeki, oznamčene vsebine, ponovna izbira, kakovost animacije, odnos do znamke, oglaševanje na družbenih omrežjih, adaptacija, Storitvena znamka, storitveno okolje, zadovoljstvo potrošnika, porabniki, uporabniška izkušnja., pritožniki, strategija, Vrednote, Social responsibility of business enterprises, piramida družbene odgovornosti, Values, Trženje na podlagi odnosov, avtentičnost, turistične kmetije, Odnosi s strankami, percepcija potrošnikov, vodje tržne znamke, Effie, varstvo osebnih podatkov, znamčenje s pomočjo digitalnih vplivnežev, učinkovitost, komunikacijski cilji, spletne uporabniške ocene, Digitalizacija, Nagrade, standardizacija, slogan, edinstvena porabniška izkušnja, alternativni turizem, soustvarjanje, načrtovanje porok, poročni načrtovalec, organizacija dogodka, milenijci, preference milenijcev, kredibilnost vira sporočila, vrednost sporočil, pomembni viri informacij, spletne promocijske aktivnosti, znanje, dejavniki, ki vplivajo na vpis, zaupanje v objave in sporočila, vplivneži, marketinško komuniciranje, identifikacija z znamko, identifikacija s skupino, zaznan motiv za DOP., skladnost osebnih vrednot z DOP, pričakovanja potrošnika o DOP, zeleni marketing, zeleno bogastvo znamke, družbeni vplivi, pričakovanja, zeleno vedenje potrošnikov, stališče potrošnika do podjetja, stališče potrošnika do komuniciranja o DOP, Android, iPhone, rivalstva med blagovnimi znamkami, zmeda potrošnika, zmeda prevelike izbire, strategije zmanjševanja zmede, maksimizacijski stil odločanja, paradoks izbire, konkurenčnost