Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Urša Golob

Vseh ključnih besed je 389, ki se skupaj pojavijo 524 krat.
58 ključnih besed (14.91 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 193 krat (36.83 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
23x11.92%Diplomska dela
10x5.18%Magistrske naloge
9x4.66%Potrošniki
8x4.15%nakupna namera
7x3.63%Trženje
6x3.11%družbena omrežja
5x2.59%Storitveni marketing
4x2.07%Podjetja, Družbena odgovornost, komuniciranje družbene odgovornosti, Instagram, Tržno komuniciranje
3x1.55%trajnost, nakupna namera., trajnostna potrošnja, Družbena odgovornost podjetij, servicescape, družbena odgovornost podjetij, zaupanje, tržna znamka, teorija rab in zadovoljitev, Blagovne znamke, Zadovoljstvo potrošnikov, stališča, družbena odgovornost
2x1.04%družbeni mediji, vedenje potrošnikov, trajnostna embalaža, uporabniška izkušnja, nakupno vedenje, Družbena odgovornost podjetja, elektronske govorice, modna industrija, vključenost porabnikov, Videoigre, Vedenje potrošnikov, slovenska podjetja, potrošniki, turizem, komuniciranje, neprofitne organizacije, trajnostna moda, ekološke oznake, pandemija, inovativnost, metrike, učinkovitost, trajnostna poraba, spletno oglaševanje, kredibilnost, digitalni vplivneži, Kultura, marketinški odnosi, Mala in srednja podjetja, rabe in zadovoljitve, vedenjsko oglaševanje, vplivneži, Spletna družabna omrežja
1xIzbira blagovne znamke, e-govorice, Religija, imidž tržne znamke, Tržni odnosi, Poslovno komuniciranje, Slovenija, Medkulturno komuniciranje, izbira tržne znamke, Razvoj, Spletne storitve, Računalniške igre, Nakupovanje, Uporabniki, Internetno bančništvo, elektronsko bančništvo, elementi iger, gamifikacija, izkustveni marketing, Magistrska dela, pitje kave, Izkustvo, Lokalne skupnosti, filantropija, Turčija, Moda, Turizem, konkurenčnost, avtentičnost, turistične kmetije, Kmetije, trajnostna mobilnost, Socialni marketing, Mestni promet, Trajnostni način življenja, Odnosi s strankami, Trženje na podlagi odnosov, vodje tržne znamke, upravljanje tržne znamke, Digitalizacija, percepcija potrošnikov, piramida družbene odgovornosti, Values, Vrednote, Social responsibility of business enterprises, Letališča, Zaposleni, solastništvo podjetja, družbena odgovornost zaposlenih, Merjenje, pripadnost zaposlenih, Časniki, etični potrošnik, etično potrošništvo, Lastništvo zaposlenih, Kvalitativna analiza, merski instrument, osebna prodaja, Blogi, model IACM, Oblačilna industrija, Lojalnost, Poročila, deležniki, spletne strani, Etika, medorganizacijski marketing, organizacijska identifikacija, transparentnost, korporativno komuniciranje, visokotehnološka podjetja, vsebinski marketing, digitalna vsebina, referenčna cena, marketinška strategija, uspešnost oglaševanja, oglaševalska gneča, marketing z namenom, skrbništvo, interakcija, spletne televizije, medsebojna interakcija, turistične agencije, storitveni marketing, kakovost storitev, prostovoljci, organizacijska pripadnost zaposlenih, zadovoljstvo zaposlenih, vrednotenje ponudbe, etični potrošniki, Toyota, okolju prijazno poslovanje, prestiž, srednje velika podjetja, vsebina komuniciranja, cilji komuniciranja, družbeni pritisk, zeleno zavajanje, prenos znanja, trendi, deshopping, empirični podatki, interaktivni digitalni mediji, mobilno oglaševanje, kreativnost, merjenje marketinškega delovanja, standardna preglednica merjenja marketinškega delovanja, teorija načrtnega vedenja, zadovoljstvo z marketingom, položaj marketinga, opolnomočenje turistov, emocionalna zavezanost, Družbena omrežja, čustvena navezanost, Zaupanje, Storitve, Čustva, Kakovost izdelkov in storitev, Kvalitativno raziskovanje, Poslovna uspešnost, totalne institucije, kakovost, Nagrade, napovedna analitika, spletni marketing, percepcijski zemljevid, pozicioniranje, Napovedovanje, Analize, Kakovost, Knjižnične storitve, Mestna knjižnica Kranj, marketinške raziskave, zagonska podjetja, tržna usmerjenost, učinkovito komuniciranje, medfunkcijski timi, kulturno okolje, LibQUAL+, hibridna sporočila, individualna odgovornost, etični odtis, procesiranje informacij, nizke cene, oblačila, Vladna politika, Okoljevarstveno trženje, Trajnostni razvoj, Raziskave trga, Komuniciranje, tuji trgi, etična potrošnja, mednarodni marketing, avstrijske banke, Farmacevtska industrija, zadovoljstvo potrošnika, skladnost samopodobe z blagovno znamko, emocionalna navezanost, luksuzne znamke, vpliv, zadovoljstvo z blagovno znamko, idealna in dejanska samopodoba, podjetniška marketinška usmerjenost, marketinška usmerjenost, MSP (majhna in srednje velika podjetja), funkcionalna zaznana vrednost, družbena zaznana vrednost, stališča potrošnikov, potrošniška izkušnja, vsekanalni marketing, vključenost sledilcev., nakupne namere potrošnikov, družbena odgovornost podjetja, emocionalna zaznana vrednost, pretekle nakupne izkušnje, družbeno odgovorne prakse podjetja, podjetništvo, zaznana vrednost, zaposleni, družbeno odgovorno ravnanje, podjetje, ugled, covid-19, spremembe., transparentna proizvodnja., potrošništvo, počasna moda, socialno kognitivna teorija, samoučinkovitost, povezave med posameznikovo osebnostjo in blagovno znamko, navezanost, nostalgično oglaševanje, nostalgija, DOP oglaševanje, zeleno oglaševanje, trajnostno vedenje potrošnika, ironični apel., humorni apel, Facebook, vključenost sledilcev na družbenih omrežjih, oglaševalska pismenost staršev, digitalno oglaševanje, otroci, merjenje, oglaševanje, regulacija, živila, intervju, zakonodaja, uspešnost, vedenje porabnikov, generacija Z, dobre prakse, partnerstvo, nevladne organizacije, samosledenje, nosljive naprave, krožno gospodarstvo, popravila, nosljive naprave za samosledenje, zaznava potrošnika, znamke, marketing, racionalnost in objektivnost vsebine, foto in video gradivo, informativnost vsebine, dezinformacije, Carroll, spletna družbena omrežja, soustvarjanje vrednosti, vrednost znamke, spletne uporabniške ocene, teorija načrtovanega vedenja, strategije na družbenih omrežjih, vplivnež, vplivnostni marketing, sodelovanje z vplivneži, moda, klepetalni roboti, spletno nakupovanje, zadovoljstvo, umetna inteligenca, mediatizacija, komunikacijska strategija družbenih omrežij, zeleno bogastvo znamke, zeleni marketing, zaznan motiv za DOP., skladnost osebnih vrednot z DOP, zeleno vedenje potrošnikov, pričakovanja, standardizacija, slogan, družbeni vplivi, pričakovanja potrošnika o DOP, stališče potrošnika do podjetja, zmeda potrošnika, Android, iPhone, rivalstva med blagovnimi znamkami, zmeda prevelike izbire, paradoks izbire, stališče potrošnika do komuniciranja o DOP, strategije zmanjševanja zmede, maksimizacijski stil odločanja, adaptacija, oglaševanje na družbenih omrežjih, ravnanje s pritožbami, YouTube kanal NekiNeki, oznamčene vsebine, mladostniki, pritožniki, strategija, Effie, varstvo osebnih podatkov, znamčenje s pomočjo digitalnih vplivnežev, digitalni vplivnež, nakupovanje brez embalaže, uporabniška izkušnja., storitveno okolje, Storitvena znamka, odnos do znamke, porabniki, korporativni aktivizem, trajnostni porabnik, ponovna izbira, kakovost animacije, identifikacija s skupino, identifikacija z znamko, blagovna znamka, korporacije., megatrend, dimenzija šibke-močne trajnosti, tradicija, organska kozmetika za osebno nego, zelen življenjski slog, zelena nakupna intenca, zeleno nakupno vedenje, trajnostni razvoj, korporacijska trajnost, Covid-19, MSP, majhna in srednja podjetja, Okoljska ozaveščenost potrošnikov, motivacija, segmentacija, model COBRA, Motivacija potrošnika, sprememba vedenja, podoba države izvora, zaznana kakovost, edinstvena porabniška izkušnja, alternativni turizem, soustvarjanje, kredibilnost vira sporočila, načrtovanje porok, poročni načrtovalec, organizacija dogodka, milenijci, preference milenijcev, vrednost sporočil, zaupanje v objave in sporočila, znanje, prehranske dobavne verige, dobavne verige, podoba blagovne znake, spletne promocijske aktivnosti, pomembni viri informacij, marketinško komuniciranje, ki vplivajo na vpis, dejavniki, komunikacijski cilji