Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Klement Podnar

Vseh ključnih besed je 542, ki se skupaj pojavijo 746 krat.
82 ključnih besed (15.13 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 286 krat (38.34 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
33x11.54%Diplomska dela
11x3.85%Trženje, Magistrske naloge
9x3.15%zaupanje
8x2.8%Blagovne znamke
6x2.1%zadovoljstvo, nakupna intenca, lojalnost
5x1.75%milenijci, korporativni ugled, identifikacija, Potrošniki, oglaševanje, tržne znamke, interno komuniciranje, Slovenija
4x1.4%korporativno komuniciranje, Mala in srednja podjetja, Oglaševanje, imidž
3x1.05%Ugled, zavezanost, komunikacijska klima, znamčenje, interni marketing, organizacijska identifikacija, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Facebook, skepticizem, Zaupanje, Vedenje potrošnikov, potrošnik, vizualne metafore, Podjetja, Tržno komuniciranje, družbena omrežja
2x0.7%Banke, ekonomski etnocentrizem, pripravljenost plačati več, Cene, medorganizacijski trg, prepoznavnost, antropomorfizacija, Šport, vpliv, Množični mediji, vključenost, Ljubljana, interno znamčenje, ugled, skrb za zdravje, lastnosti, hitra moda, zavzetost zaposlenih, Instagram, družbena odgovornost podjetja, organizacijska zavezanost, storitveni marketing, zvestoba, družbeni mediji, vplivnostni marketing, potrošniki, Družbena odgovornost podjetja, Konkurenca, Upravljanje, covid-19, EEG, Skepticizem, kakovost storitve, okoljska ozaveščenost, vizualna retorika, Metafora, deležniki, trajnost, zeleni marketing, zdravje, Turizem, Potrošništvo, vizualna podoba, odnos do oglaševanja, znamčenje delodajalca, Družbena omrežja
1xvsebinski marketing, Digitalne komunikacije, Medorganizacijsko trženje, Družbeni mediji, Neposredno trženje, Telefon, Motivacija, Kulinarika, luksuzne znamke, Družboslovne ankete, Turizem in gastronomija, foodie, nakupne intence, Vrednote, disertacije, prestiž, blagovne znamke, Vizualno komuniciranje, gurmani, Spletno oglaševanje, Novinarstvo, časopisne priloge, promocijsko novinarstvo, tiskani mediji, tržna znamka države, vizualna identiteta, merjenje učinkovitosti, digitalni marketing, Narodna identiteta, Mobilni telefoni, vodje, modna industrija, soznamčenje, Lojalnost, Zadovoljstvo potrošnikov, ponudniki finančnih storitev, Finančne storitve, Modni oblikovalci, Sodelovanje, Prodaja, liminalnost, Promocija, pospeševanje prodaje, elastičnost povpraševanja, necenovne promocije, etično svetovanje, empirična raziskava, Klicni centri, Komuniciranje, zadovoljstvo uporabnikov, Identifikacija, socialna identiteta, referenčne skupine, Uporabniki, Islamska država, Tehnologija, marketinška usmerjenost, Umetna inteligenca, slovenska podjetja, Propaganda, liminality, Agencije za posredovanje dela, Socialni marketing, Spreminjanje vedenja, fizična aktivnost, pametne ure, Timsko delo, Vodenje zaposlenih, Potrošnja, spletno trženje, konkurenčnost, Industrijsko oblikovanje, Spletne storitve, Avtomatizacija, avtomatizacija trženja, Vodenje, Organizacije, zmeda potrošnikov, preobremenitev, nakupne odločitve, Delovna razmerja, Delavci, Delodajalci, Informacije, Nakupovanje, Doktorske disertacije, teorija o lastnostih vodij, Študije primerov, marketinška uspešnost, prenova blagovne znamke, Kvalitativna analiza, Identiteta (Psihologija), ugnezdene in sekajoče identifikacije, majhna podjetja, korporacijske znamke, prepletanje identifikacij, mnogovrstnost identifikacij, majhna in srednje velika podjetja, skupinski sejemski nastopi, globalni marketing, globalno oglaševanje, internomarketinški splet, korporacijska identifikacija, splet 2.0, lokalna adaptacija, globalni mediji, globalna standardizacija, strokovni sejem, storitveno okolje, oglasni prostor, prednostno tematiziranje, medijska substitucija, shranjevanje matičnih celic, matične celice, poznavanje, korporacijsko oglaševanje, obdarovanje, kakovost storitev, storitveno osebje, krizno komuniciranje, Pošta Slovenije, samoobdarovanje, spolna objektivizacija, interna uspešnost znamke, skupinska vadba, svetloba, mobilni marketing, osvetlitev, prodajni prostor, pivovarska industrija, pivovarstvo, produktni nivo komuniciranja, študija primera, človekovo telo, moški, ženske, seksizem, morala, zakonodaja, znamčenje znotraj podjetja, eklektična paradigma, korporativna kredibilnost, korporativni imidž, cinizem, prednostno vrednotenje, vrednost tržne znamke, vrednotenje tržnih znamk, identiteta blagovne znamke, e-marketing, trgovske znamke, Gorenje, znamka turistične destinacije, slovenska smučišča, mednarodni internetni marketing, korporativna spletna stran, parasocialni odnosi, marketinški splet mesta, upiranje spremembam, Organizacijske spremembe, ISO standard, certifikati kakovosti, Kandidati za volitve, Politično trženje, Kakovost, Komuniciranje v upravljanju, postopkovna pravičnost, teorija zadovoljevanja potreb, delovni staž, Interni marketing, Lastništvo zaposlenih, Družbena menjava, Volilne kampanje, Družinska podjetja, Splet 2.0, Wolkswagen, Uporabniki interneta, Spletna družabna omrežja, domačnost, zaupljivost, afera Diselgate, zagonska podjetja, lastniki podjetij, Sebstvo, razširjeno sebstvo, Kvantitativno raziskovanje, nevromarketing, Nevroznanosti, sprejetje tehnologije, socialne primerjave, potrošniška naklonjenost, vojna propaganda, potrošniški etnocentrizem, logotipi, zaznana kakovost storitve, zadovoljstvo odjemalcev, dehumanizacija, eko označevanje, etično znamčenje, motivacija, poslovni uspeh, identiteta organizacije, zdravstvena ozaveščenost, prestiž blagovne znamke, zelene oznake, vizualni stimuli, turistično zavarovanje, nakupna odločitev, teorija socialne identitete, participacija zaposlenih, družbeni status, lokus kontrole, cenovna dostopnost, okvirjanje, marketing finančnih institucij, novi mediji, zavezanost trgovcu, tipologija vizualne retorike, fokus pogleda, sledenje pogledu, spletne skupnosti, trgovska blagovna znamka, lokavorizem, skrb za okolje, lokalno pridelana hrana, lokalno, zaznana družbena odgovornost podjetja, bančništvo, varnost hrane, alternativna pridelava hrane, zvočno znamčenje, ki so neposredno povezane s storitvijo, komuniciranje korporacije., všečnost korporacijskega oglasa, korporacijski imidž, potrošniška izbira, nakupna odločitev potrošnikov, stališče do blagovne znamke, zaznan eksterni prestiž, nakupna namera, stališče do vplivnežev, e-mail marketing, vplivneži, strokovna organizacija, korporacijska znamka, embalaža, všečnost estetske embalaže, družbenopolitično., porabniki, aktivizem, ki niso povezane s storitvijo, koristi, uspešnost zaposlenih, odnos do dela, milenijci., Odnos do oglaševanja, spletni vplivneži, motivi za spremljanje vplivnežev., vedenje zaposlenih., merjenje ugleda, zaznana objektivnost oglaševalskih trditev, prepričevalska ozaveščenost, skepticizem do oglaševanja, javno komunalno podjetje, razvoj merskega modela, zadovoljstvo z življenjem, zavzetost, naklonjenost mesu, prehrambna neofobija, mesni nadomestki, nepremičninska agencija., stališčna lojalnost, vedenjska lojalnost, Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah, moda, oglas, živali, Nacionalni inštitut za javno zdravje., virtualne znamčne skupnosti, spletna družbena omrežja, učinkovitost oglaševalskih nagovorov, emocionalni nagovor, vplivnež, kredibilnost, pristnost, TikTok, občina Radlje ob Dravi, spletni vplivnež, sponzorirane objave, osebnost, trgovina, storitveni prostor, tržna znamka, skladnost, blagovna znamka, športni turizem, marketinški splet (7P), mladi, udeležba na volitvah, politična participacija, vrtec, epidemija, pandemija, imidž političnih strank, znamčenje mest, boksarski klub, gorsko kolesarstvo, športne storitve, identitete mesta, AC2ID test, neprofitni sektor, dobrodelne organizacije, zaposleni, zdravstvo, oznamčeni podkast, korporativni podkast, sejmi, podkast, odnosi z javnostmi, zdravo življenje, oglaševalski nagovori, racionalni nagovor, samocenzura, kreativnost, politična korektnost, tržno komuniciranje, odnosni marketing, poročanje o družbeni odgovornosti, trajnostni marketing, komuniciranje družbene odgovornosti, orodja družbene odgovornosti, zaznana družbena odgovornost, donacije, ESG dejavniki, marketinško komuniciranje, medorganizacijski trgi, marketinški odnosi, prepričevalno komuniciranje, vizualna metafora, trženje, oglaševanje., samostigmatizacija, trajnostno naravnan posameznik, trajnostni razvoj, vrzeli med podobami destinacije., podoba destinacije, nezaupanje, potovalni blogi, ugled podjetja., cenovna občutljivost, zapomljiva turistična izkušnja, zadovoljstvo uporabnika, TripAdvisor, spletne govorice, uživanje v nakupovanju, informiranost, ekološke oznake, nasledstvo v družinskih podjetjih, znamke s tradicijo, Ključne besede: družinska podjetja, pozornost, nevroznanost, čustva, prenos nasledstva., lekarna, intrinzična motivacija, blagovna znamke, ekstrinzična motivacija, statusna potrošnja, luksuzno blago, pomoč podjetju, turistični marketing., model delovnih zahtev in virov, Moda, vodenje, delovna zavzetost, vloge znanih oseb, Slovenija., Organizacijska kultura, Generacije, Mladina, ugled podjetja, mladi potrošniki, kompetentnost, zaupanje potrošnikov, SOF, znane osebe, prvi vtis, imidž., Ključne besede: identiteta blagovne znamke, veleplakati, hevristike, teorija vizualne zaznave, spletne interesne skupnosti, tipologija, ekološko pridelana živila, ekološka trgovska blagovna znamka., krizna komunikacija, korporativna znamka, vključenost uporabnikov, vizualni element, audio, vpliv vrstnikov, privlačnost delodajalca, okoljsko znanje, ekološko ozaveščeno nakupno vedenje, personalizacija., zeleni potrošnik, generacija X, generacija Y, Lojalnost potrošnikov tržni znamki, zaupanje potrošnikov tržni znamki, zadovoljstvo z delovnim mestom, produktivnost, aktivnosti promocije zdravja na delovnem mestu, oglasi, marketing, ekonomski pomen oglaševanja., osebno znamčenje, družbeni pomen oglaševanja, samospoštovanje, kajenje, samoučinkovitost, profesionalni plesalci, družbena omrežja., Ključne besede: vplivnež, vsebina., porabniški etnocentrizem, intenca nakupa, lokalni izdelki, zadovoljstvo potrošnikov s tržno znamko, imidž tržne znamke., sledljivost živil, nakupno odločanje, lokalna hrana, motivacijski dejavniki, izogibanje tržnim znamkam, potrošništvo, ekološko pridelana hrana, okoljska zaskrbljenost, motocikel., video oglas, motoristi, zvestoba blagovni znamki, vegetarijanstvo., atribucija motivov., ton komuniciranja, Petrol d. d., zadovoljstvo zaposlenih, okoljska ozaveščenost., pripravljenost na nakup, Ekološko certificirana hrana, zelene označbe, viri internega komuniciranja, Pametna telefonija, družbena odgovornost podjetij, komuniciranje družbene odgovornosti podjetij, Skepticizem potrošnikov, teorija potrošne vrednosti., intenca zamenjave, intenca obiska