Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Klement Podnar

Vseh ključnih besed je 502, ki se skupaj pojavijo 690 krat.
74 ključnih besed (14.74 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 262 krat (37.97 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
33x12.6%Diplomska dela
11x4.2%Trženje, Magistrske naloge
8x3.05%Blagovne znamke
7x2.67%zaupanje
6x2.29%nakupna intenca
5x1.91%Potrošniki, tržne znamke, korporativni ugled, milenijci, interno komuniciranje, zadovoljstvo, Slovenija, oglaševanje
4x1.53%identifikacija, lojalnost, Oglaševanje, Mala in srednja podjetja, korporativno komuniciranje
3x1.15%potrošnik, Zadovoljstvo na delovnem mestu, skepticizem, vizualne metafore, imidž, komunikacijska klima, Facebook, Zaupanje, znamčenje, Tržno komuniciranje, Vedenje potrošnikov, Podjetja, organizacijska identifikacija, Ugled, zavezanost, interni marketing
2x0.76%vključenost, Instagram, znamčenje delodajalca, organizacijska zavezanost, potrošniki, Množični mediji, Skepticizem, lastnosti, vizualna retorika, Konkurenca, ugled, zvestoba, Metafora, Turizem, zavzetost zaposlenih, prepoznavnost, medorganizacijski trg, odnos do oglaševanja, interno znamčenje, okoljska ozaveščenost, vpliv, Potrošništvo, Šport, antropomorfizacija, zeleni marketing, EEG, Družbena odgovornost podjetja, Cene, pripravljenost plačati več, zdravje, družbeni mediji, ekonomski etnocentrizem, skrb za zdravje, Ljubljana, družbena omrežja, Upravljanje, hitra moda, Družbena omrežja, Banke
1xDružinska podjetja, Sebstvo, Kulinarika, lastniki podjetij, razširjeno sebstvo, Turizem in gastronomija, gurmani, Narodna identiteta, vizualna identiteta, tržna znamka države, Novinarstvo, digitalni marketing, merjenje učinkovitosti, Identiteta (Psihologija), Družboslovne ankete, Spletno oglaševanje, foodie, nevromarketing, disertacije, prestiž, blagovne znamke, Uporabniki interneta, Doktorske disertacije, Spletna družabna omrežja, domačnost, spletne skupnosti, Vizualno komuniciranje, Splet 2.0, Nevroznanosti, nakupne intence, luksuzne znamke, zaupljivost, zagonska podjetja, Wolkswagen, afera Diselgate, Vrednote, Kvantitativno raziskovanje, Motivacija, zmeda potrošnikov, preobremenitev, nakupne odločitve, Delovna razmerja, Delodajalci, zaposleni, Informacije, Študije primerov, vodje, marketinška uspešnost, prenova blagovne znamke, Nakupovanje, Delavci, Agencije za posredovanje dela, Modni oblikovalci, Sodelovanje, soznamčenje, modna industrija, Lojalnost, elastičnost povpraševanja, necenovne promocije, liminalnost, liminality, Prodaja, Promocija, pospeševanje prodaje, teorija o lastnostih vodij, Organizacije, vsebinski marketing, Družbeni mediji, Volilne kampanje, Kvalitativna analiza, Industrijsko oblikovanje, Digitalne komunikacije, Neposredno trženje, tiskani mediji, promocijsko novinarstvo, Mobilni telefoni, Telefon, Medorganizacijsko trženje, konkurenčnost, Spletne storitve, pametne ure, fizična aktivnost, Vodenje zaposlenih, Timsko delo, Vodenje, Socialni marketing, Spreminjanje vedenja, Avtomatizacija, avtomatizacija trženja, spletno trženje, Potrošnja, časopisne priloge, Družbena menjava, globalna standardizacija, lokalna adaptacija, globalni mediji, globalno oglaševanje, korporacijske znamke, globalni marketing, splet 2.0, internomarketinški splet, vrednost tržne znamke, vrednotenje tržnih znamk, skupinska vadba, interna uspešnost znamke, korporacijska identifikacija, majhna podjetja, ugnezdene in sekajoče identifikacije, krizno komuniciranje, kakovost storitev, Pošta Slovenije, spolna objektivizacija, samoobdarovanje, storitveno osebje, storitveno okolje, mnogovrstnost identifikacij, prepletanje identifikacij, skupinski sejemski nastopi, majhna in srednje velika podjetja, strokovni sejem, prednostno vrednotenje, deležniki, mobilni marketing, produktni nivo komuniciranja, svetloba, osvetlitev, pivovarstvo, prodajni prostor, študija primera, morala, človekovo telo, moški, ženske, seksizem, zakonodaja, pivovarska industrija, znamčenje znotraj podjetja, identiteta blagovne znamke, e-marketing, korporativni imidž, korporativna kredibilnost, cinizem, mednarodni internetni marketing, korporativna spletna stran, Gorenje, eklektična paradigma, trgovske znamke, znamka turistične destinacije, slovenska smučišča, obdarovanje, korporacijsko oglaševanje, teorija socialne identitete, turistično zavarovanje, participacija zaposlenih, lokus kontrole, socialne primerjave, družbeni status, nakupna odločitev, cenovna dostopnost, tipologija vizualne retorike, zavezanost trgovcu, sledenje pogledu, fokus pogleda, okvirjanje, sprejetje tehnologije, teorija zadovoljevanja potreb, upiranje spremembam, Organizacijske spremembe, ISO standard, certifikati kakovosti, Politično trženje, Kakovost, Komuniciranje v upravljanju, delovni staž, postopkovna pravičnost, Interni marketing, Zadovoljstvo potrošnikov, Lastništvo zaposlenih, marketing finančnih institucij, novi mediji, motivacija, marketinški splet mesta, kakovost storitve, etično znamčenje, poslovni uspeh, parasocialni odnosi, matične celice, oglasni prostor, prednostno tematiziranje, medijska substitucija, shranjevanje matičnih celic, poznavanje, identiteta organizacije, prestiž blagovne znamke, zadovoljstvo odjemalcev, storitveni marketing, zaznana kakovost storitve, zelene oznake, vizualni stimuli, logotipi, potrošniški etnocentrizem, eko označevanje, zdravstvena ozaveščenost, dehumanizacija, vojna propaganda, potrošniška naklonjenost, Kandidati za volitve, Uporabniki, tržno komuniciranje, racionalni nagovor, ekonomski pomen oglaševanja., družbeni pomen oglaševanja, sejmi, oglaševalski nagovori, osebno znamčenje, intenca nakupa, porabniški etnocentrizem, lokalni izdelki, družbena omrežja., profesionalni plesalci, samospoštovanje, samoučinkovitost, merjenje ugleda, razvoj merskega modela, podkast, vedenje zaposlenih., odnos do dela, javno komunalno podjetje, skepticizem do oglaševanja, samostigmatizacija, kajenje, oglaševanje., prepričevalska ozaveščenost, zaznana objektivnost oglaševalskih trditev, Ključne besede: vplivnež, vplivnostni marketing, imidž tržne znamke., Ekološko certificirana hrana, zadovoljstvo potrošnikov s tržno znamko, zaupanje potrošnikov tržni znamki, Lojalnost potrošnikov tržni znamki, zelene označbe, pripravljenost na nakup, viri internega komuniciranja, Pametna telefonija, zadovoljstvo zaposlenih, Petrol d. d., okoljska ozaveščenost., zadovoljstvo z delovnim mestom, produktivnost, personalizacija., zeleni potrošnik, oglasi, marketing, vsebina., ekološko ozaveščeno nakupno vedenje, okoljsko znanje, generacija Y, aktivnosti promocije zdravja na delovnem mestu, generacija X, privlačnost delodajalca, vpliv vrstnikov, uspešnost zaposlenih, emocionalni nagovor, trajnost, skrb za okolje, lokavorizem, lokalno pridelana hrana, lokalno, varnost hrane, alternativna pridelava hrane, zvočno znamčenje, oznamčeni podkast, komuniciranje korporacije., všečnost korporacijskega oglasa, korporacijski imidž, bančništvo, stališče do vplivnežev, korporacijska znamka, aktivizem, strokovna organizacija, zaznan eksterni prestiž, nakupna namera, porabniki, družbenopolitično., potrošniška izbira, zaznana družbena odgovornost podjetja, nakupna odločitev potrošnikov, všečnost estetske embalaže, embalaža, ki so neposredno povezane s storitvijo, ki niso povezane s storitvijo, živali, učinkovitost oglaševalskih nagovorov, oglas, Nacionalni inštitut za javno zdravje., virtualne znamčne skupnosti, zavzetost, zadovoljstvo z življenjem, Odnos do oglaševanja, milenijci., motivi za spremljanje vplivnežev., spletni vplivneži, covid-19, spletna družbena omrežja, moda, vplivneži, korporativni podkast, vedenjska lojalnost, stališčna lojalnost, koristi, nepremičninska agencija., e-mail marketing, Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah, prehrambna neofobija, naklonjenost mesu, mesni nadomestki, intenca zamenjave, teorija potrošne vrednosti., vodenje, model delovnih zahtev in virov, delovna zavzetost, Slovenija., vloge znanih oseb, Moda, kreativnost, Organizacijska kultura, Generacije, zdravo življenje, politična korektnost, marketinški odnosi, SOF, znane osebe, imidž., spletne interesne skupnosti, prvi vtis, vizualna podoba, Ključne besede: identiteta blagovne znamke, tipologija, vključenost uporabnikov, ekološko pridelana živila, ekološka trgovska blagovna znamka., trgovska blagovna znamka, korporativna znamka, samocenzura, zaupanje potrošnikov, kompetentnost, Propaganda, slovenska podjetja, Islamska država, prepričevalno komuniciranje, stališče do blagovne znamke, Umetna inteligenca, vizualna metafora, etično svetovanje, ponudniki finančnih storitev, empirična raziskava, marketinška usmerjenost, Tehnologija, Komuniciranje, Klicni centri, Mladina, ugled podjetja, odnosi z javnostmi, mladi potrošniki, medorganizacijski trgi, zdravstvo, intenca obiska, zadovoljstvo uporabnikov, Identifikacija, referenčne skupine, socialna identiteta, veleplakati, teorija vizualne zaznave, motocikel., video oglas, motoristi, zvestoba blagovni znamki, vegetarijanstvo., audio, vizualni element, Ključne besede: družinska podjetja, nasledstvo v družinskih podjetjih, pozornost, čustva, nevroznanost, okoljska zaskrbljenost, ekološko pridelana hrana, ton komuniciranja, atribucija motivov., komuniciranje družbene odgovornosti podjetij, družbena odgovornost podjetij, Skepticizem potrošnikov, izogibanje tržnim znamkam, potrošništvo, odnosni marketing, nakupno odločanje, sledljivost živil, lokalna hrana, motivacijski dejavniki, znamke s tradicijo, prenos nasledstva., cenovna občutljivost, uživanje v nakupovanju, ugled podjetja., družbena odgovornost podjetja, trajnostni razvoj, spletne govorice, TripAdvisor, turistični marketing., hevristike, pomoč podjetju, zadovoljstvo uporabnika, zapomljiva turistična izkušnja, trajnostno naravnan posameznik, vrzeli med podobami destinacije., ekstrinzična motivacija, intrinzična motivacija, statusna potrošnja, luksuzno blago, lekarna, blagovna znamke, ekološke oznake, podoba destinacije, potovalni blogi, nezaupanje, informiranost, Finančne storitve