Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Klement Podnar

Vseh ključnih besed je 500, ki se skupaj pojavijo 686 krat.
73 ključnih besed (14.6 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 259 krat (37.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
33x12.74%Diplomska dela
11x4.25%Magistrske naloge, Trženje
8x3.09%Blagovne znamke
7x2.7%zaupanje
6x2.32%nakupna intenca
5x1.93%zadovoljstvo, milenijci, Potrošniki, Slovenija, korporativni ugled, interno komuniciranje, tržne znamke
4x1.54%oglaševanje, identifikacija, lojalnost, Mala in srednja podjetja, Oglaševanje, korporativno komuniciranje
3x1.16%Zaupanje, Podjetja, Tržno komuniciranje, komunikacijska klima, Ugled, organizacijska identifikacija, Zadovoljstvo na delovnem mestu, Facebook, zavezanost, interni marketing, znamčenje, vizualne metafore, potrošnik, Vedenje potrošnikov, imidž, skepticizem
2x0.77%skrb za zdravje, pripravljenost plačati več, okoljska ozaveščenost, znamčenje delodajalca, odnos do oglaševanja, Instagram, vključenost, ugled, vpliv, antropomorfizacija, Ljubljana, Družbena odgovornost podjetja, potrošniki, Potrošništvo, Množični mediji, medorganizacijski trg, zvestoba, družbeni mediji, prepoznavnost, zeleni marketing, organizacijska zavezanost, Turizem, Šport, Metafora, zavzetost zaposlenih, interno znamčenje, Konkurenca, Upravljanje, Cene, Banke, Družbena omrežja, hitra moda, Skepticizem, zdravje, EEG, lastnosti, ekonomski etnocentrizem, družbena omrežja
1xvizualna retorika, odnosi z javnostmi, Doktorske disertacije, spletne skupnosti, disertacije, Vizualno komuniciranje, blagovne znamke, Vrednote, zdravstvo, prestiž, zdravo življenje, merjenje učinkovitosti, Spletno oglaševanje, digitalni marketing, Narodna identiteta, vizualna identiteta, gurmani, foodie, luksuzne znamke, nakupne intence, Družboslovne ankete, Turizem in gastronomija, Kulinarika, domačnost, Spletna družabna omrežja, Politično trženje, certifikati kakovosti, Kandidati za volitve, Volilne kampanje, Identiteta (Psihologija), ISO standard, upiranje spremembam, Lastništvo zaposlenih, Družbena menjava, Komuniciranje v upravljanju, Kakovost, Organizacijske spremembe, Družinska podjetja, Sebstvo, Splet 2.0, Wolkswagen, zaposleni, Uporabniki interneta, tržna znamka države, afera Diselgate, zagonska podjetja, razširjeno sebstvo, lastniki podjetij, Kvantitativno raziskovanje, Nevroznanosti, nevromarketing, zaupljivost, politična korektnost, prenova blagovne znamke, marketinška uspešnost, Nakupovanje, Informacije, racionalni nagovor, Študije primerov, vodje, Timsko delo, Vodenje zaposlenih, Vodenje, Organizacije, teorija o lastnostih vodij, preobremenitev, zmeda potrošnikov, emocionalni nagovor, liminalnost, Prodaja, Promocija, pospeševanje prodaje, liminality, Agencije za posredovanje dela, nakupne odločitve, Delovna razmerja, Delodajalci, Delavci, pametne ure, fizična aktivnost, Digitalne komunikacije, Neposredno trženje, Družbeni mediji, kreativnost, vsebinski marketing, Medorganizacijsko trženje, Telefon, časopisne priloge, Interni marketing, promocijsko novinarstvo, tiskani mediji, Mobilni telefoni, Motivacija, samocenzura, Potrošnja, spletno trženje, Spreminjanje vedenja, oglaševalski nagovori, Socialni marketing, avtomatizacija trženja, Avtomatizacija, Kvalitativna analiza, Industrijsko oblikovanje, konkurenčnost, Spletne storitve, Novinarstvo, teorija zadovoljevanja potreb, splet 2.0, internomarketinški splet, lokalna adaptacija, globalna standardizacija, globalni mediji, korporacijska identifikacija, interna uspešnost znamke, prednostno vrednotenje, deležniki, vrednotenje tržnih znamk, vrednost tržne znamke, skupinska vadba, globalno oglaševanje, globalni marketing, strokovni sejem, majhna in srednje velika podjetja, storitveno okolje, storitveno osebje, kakovost storitev, skupinski sejemski nastopi, mnogovrstnost identifikacij, korporacijske znamke, majhna podjetja, ugnezdene in sekajoče identifikacije, prepletanje identifikacij, cinizem, korporativna kredibilnost, mobilni marketing, produktni nivo komuniciranja, svetloba, osvetlitev, prodajni prostor, študija primera, morala, človekovo telo, moški, ženske, seksizem, zakonodaja, pivovarstvo, pivovarska industrija, mednarodni internetni marketing, korporativna spletna stran, e-marketing, identiteta blagovne znamke, korporativni imidž, slovenska smučišča, znamka turistične destinacije, znamčenje znotraj podjetja, eklektična paradigma, Gorenje, trgovske znamke, krizno komuniciranje, Pošta Slovenije, zavezanost trgovcu, marketing finančnih institucij, oznamčeni podkast, tipologija vizualne retorike, sledenje pogledu, novi mediji, vizualni stimuli, zadovoljstvo odjemalcev, storitveni marketing, zaznana kakovost storitve, zelene oznake, korporativni podkast, fokus pogleda, okvirjanje, socialne primerjave, družbeni status, sprejetje tehnologije, necenovne promocije, postopkovna pravičnost, lokus kontrole, participacija zaposlenih, cenovna dostopnost, nakupna odločitev, turistično zavarovanje, teorija socialne identitete, logotipi, podkast, shranjevanje matičnih celic, medijska substitucija, poznavanje, matične celice, parasocialni odnosi, oglasni prostor, prednostno tematiziranje, spolna objektivizacija, samoobdarovanje, obdarovanje, korporacijsko oglaševanje, marketinški splet mesta, motivacija, dehumanizacija, eko označevanje, vojna propaganda, potrošniška naklonjenost, potrošniški etnocentrizem, zdravstvena ozaveščenost, prestiž blagovne znamke, kakovost storitve, etično znamčenje, poslovni uspeh, identiteta organizacije, delovni staž, Sodelovanje, zaupanje potrošnikov tržni znamki, zadovoljstvo potrošnikov s tržno znamko, Lojalnost potrošnikov tržni znamki, zadovoljstvo z delovnim mestom, produktivnost, imidž tržne znamke., Ekološko certificirana hrana, okoljska ozaveščenost., Petrol d. d., lokavorizem, pripravljenost na nakup, zelene označbe, aktivnosti promocije zdravja na delovnem mestu, generacija Y, personalizacija., zeleni potrošnik, oglasi, marketing, vsebina., ekološko ozaveščeno nakupno vedenje, okoljsko znanje, generacija X, privlačnost delodajalca, trajnost, vpliv vrstnikov, lokalno pridelana hrana, zadovoljstvo zaposlenih, nakupno odločanje, ekološko pridelana hrana, bančništvo, sledljivost živil, lokalna hrana, okoljska zaskrbljenost, vegetarijanstvo., video oglas, audio, motocikel., motoristi, zvestoba blagovni znamki, motivacijski dejavniki, potrošništvo, teorija potrošne vrednosti., Skepticizem potrošnikov, intenca zamenjave, Pametna telefonija, viri internega komuniciranja, družbena odgovornost podjetij, komuniciranje družbene odgovornosti podjetij, izogibanje tržnim znamkam, lokalno, atribucija motivov., ton komuniciranja, vplivnostni marketing, Ključne besede: vplivnež, zadovoljstvo z življenjem, covid-19, zavzetost, ki so neposredno povezane s storitvijo, živali, spletni vplivneži, motivi za spremljanje vplivnežev., uspešnost zaposlenih, odnos do dela, zvočno znamčenje, milenijci., Odnos do oglaševanja, oglas, Nacionalni inštitut za javno zdravje., prehrambna neofobija, Dejavniki vpliva na zadovoljstvo potrošnika pri nakupih modnih izdelkov v spletnih trgovinah, naklonjenost mesu, mesni nadomestki, vedenjska lojalnost, stališčna lojalnost, koristi, ki niso povezane s storitvijo, virtualne znamčne skupnosti, spletna družbena omrežja, moda, vedenje zaposlenih., komuniciranje korporacije., varnost hrane, osebno znamčenje, alternativna pridelava hrane, ekonomski pomen oglaševanja., družbeni pomen oglaševanja, profesionalni plesalci, družbena omrežja., skrb za okolje, porabniški etnocentrizem, intenca nakupa, lokalni izdelki, korporacijski imidž, všečnost korporacijskega oglasa, skepticizem do oglaševanja, zaznana objektivnost oglaševalskih trditev, javno komunalno podjetje, razvoj merskega modela, merjenje ugleda, prepričevalska ozaveščenost, oglaševanje., samospoštovanje, samoučinkovitost, kajenje, samostigmatizacija, vizualni element, nevroznanost, medorganizacijski trgi, Mladina, mladi potrošniki, zaznan eksterni prestiž, strokovna organizacija, sejmi, ugled podjetja, stališče do vplivnežev, vplivneži, intenca obiska, nakupna namera, stališče do blagovne znamke, korporacijska znamka, aktivizem, embalaža, tržno komuniciranje, Moda, všečnost estetske embalaže, model delovnih zahtev in virov, družbenopolitično., porabniki, kompetentnost, zaupanje potrošnikov, Generacije, Organizacijska kultura, socialna identiteta, referenčne skupine, ponudniki finančnih storitev, Finančne storitve, etično svetovanje, empirična raziskava, marketinška usmerjenost, Zadovoljstvo potrošnikov, Lojalnost, nepremičninska agencija., učinkovitost oglaševalskih nagovorov, Modni oblikovalci, soznamčenje, modna industrija, Tehnologija, marketinški odnosi, Komuniciranje, Uporabniki, Klicni centri, zadovoljstvo uporabnikov, Identifikacija, odnosni marketing, Islamska država, Umetna inteligenca, slovenska podjetja, e-mail marketing, Propaganda, vodenje, delovna zavzetost, podoba destinacije, vrzeli med podobami destinacije., potovalni blogi, nezaupanje, informiranost, zaznana družbena odgovornost podjetja, potrošniška izbira, ugled podjetja., cenovna občutljivost, družbena odgovornost podjetja, trajnostni razvoj, trajnostno naravnan posameznik, ekološke oznake, blagovna znamke, nasledstvo v družinskih podjetjih, znamke s tradicijo, Ključne besede: družinska podjetja, pozornost, čustva, prenos nasledstva., lekarna, intrinzična motivacija, ekstrinzična motivacija, statusna potrošnja, luksuzno blago, uživanje v nakupovanju, spletne govorice, korporativna znamka, trgovska blagovna znamka, nakupna odločitev potrošnikov, vključenost uporabnikov, tipologija, ekološko pridelana živila, ekološka trgovska blagovna znamka., Slovenija., vloge znanih oseb, SOF, znane osebe, spletne interesne skupnosti, imidž., pomoč podjetju, turistični marketing., zadovoljstvo uporabnika, zapomljiva turistična izkušnja, TripAdvisor, hevristike, teorija vizualne zaznave, prvi vtis, vizualna podoba, Ključne besede: identiteta blagovne znamke, veleplakati, elastičnost povpraševanja