Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Maruša Pušnik

Vseh ključnih besed je 361, ki se skupaj pojavijo 476 krat.
57 ključnih besed (15.79 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 172 krat (36.13 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
22x12.79%Diplomska dela
7x4.07%družbena omrežja
6x3.49%Instagram
5x2.91%reprezentacija
4x2.33%mediji, digitalizacija, Jugoslavija, Facebook, moda, Moda, Kolektivni spomin
3x1.74%Potrošnja, televizija, identiteta, medijske reprezentacije, osebno znamčenje, hitra moda, Množični mediji, kolektivni spomin, reprezentacije, samopromocija, Magistrske naloge, modni blogi
2x1.16%internet, Slovenija, medijski diskurz, Najstniki, medijska reprezentacija, olimpijske igre, komunikacija, medijski spektakel, iPod, walkman, tiskani mediji, spletni mediji, nadzorovanje, TikTok, reprezentacija preteklosti, Zdravje, Blogi, mediatizacija, lepotni ideali, Novinarstvo, zvezdniki, estetska kirurgija, Kultura, luksuz, nacionalizem, samoznamčenje, Ženske, nadzor, slovenstvo, Blagovne znamke, smučanje, Nacionalizem, nacionalna identiteta, Narodna identiteta
1xNostalgija, Prazniki, Vpliv medijev, komercializacija, užitek, Športno novinarstvo, Gledališče, družbeni status, Diskurz, Kulturni kapital, Šport, Resničnostne televizijske oddaje, džamija, telesna vadba, ženskost, Spolna diferenciacija, modni trend, revijalni tisk, Konstrukcija realnosti, Mošeje, kultura oblačenja, stereotipi, discipliniranje telesa, Produkcija in režija (scenske umetnosti), Muslimani, Dokumentarni filmi, luksuzne blagovne znamke, Beneška Slovenija (Italija), Slovenci, haute couture, Salvatore Ferragamo, šport, partizanstvo, Modno oblikovanje, Narodne manjšine, slovenska manjšina, komodifikacija, Telesna lepota, Človekovo telo, medkulturne razlike, kulturna adaptacija, Globalizacija, IKEA, slovenska reprezentanca, Partizani, Rasizem, begunska kriza, novi rasizem, Begunci, konzumpcija, Radiotelevizija Slovenija, Zabavna glasba, nosilci glasbe, Telesna podoba, Identiteta (psihologija), osebni stil, Ideologija, Domobranstvo, Sportklub, Družbena omrežja, Nacija, Josip Broz Tito, Socializem, nemški film, hip-hop, oblačila, pop zvezdnice, rap, popotniška fotografija, kritična diskurzivna analiza, Le Monde diplomatique, virtualni muzej Auschwitz, fotografija, dokumentarizem, razkazovanje, srebreniški pokol, spletni ponudniki, najstnice, napad NATA, Henri Cartier-Bresson, odločilni trenutek, prakse poslušanja glasbe, novinarstvo, medijske podobe, radijske zvrsti, Deha, športne blagovne znamke, televizijski diskurz, televizijske oddaje, Pink Flyd, metroseksualnost, Podarim dobim, superženska, sodobna ženska, produkcija oddaj, vojni film, sinhronizacija, življenjskostilne revije, Eva, revije za mlade ženske, plačano delo, FHM, lepotne operacije, proizvodnja identitete, Ustrahovanje, Spletna družabna omrežja, medvrstniško nasilje, skupno delovanje, sociomentalno okolje, Medosebni odnosi, Nove tehnologije, Individualizacija, spletno nasilje, Nemčija, Stereotipi, Prehrana, Oglaševanje, Ženske v oglasih, filmska upodobitev nacizma, Filmi in zgodovina, Nemška umetnost, Nacizem, poročne revije, Poroka, športnice, dejavniki spletnega nakupovanja, spletno nakupovanje, spektakel, osebna blagovna znamka, kino kultura, čustvene travme, holokavst, skupni slovenski kulturni prostor, informativne oddaje, Občinstvo, Kinematografija, Ženskost, Generacije, specializirane revije, RTV Slovenija, Potrošništvo, hibridna sporočila, Rekreacija, Kim Kardashian, sirska vojna, grafični roman, travmatični spomin, nanizanka Mame, kritična analiza diskurza, genealogija, komentarji na novičarsko poročanje., migrantski delavci iz republik nekdanje Jugoslavije, balkanistični diskurz, semiotska analiza, miti, socializem, jugonostalgija, nostalgija, alternativna glasba, družbeni spol, luksuzna blagovna znamka, ženske, samopredstavljanje, trajnostne modne prakse, visoka moderna, star proti novemu mediju, film, transformacije obiskovanja kina, medijske prakse, Sarajevo, javnopolitični proces, sovražni govor, alpska kultura, uporaba družbenih omrežij med študenti, pridobivanje informacij, (moško) telo, krožna ekonomija, potrošništvo, moškost, impresijski menedžment, novičarski portali, semiotika., Tinder, komunikacijska strategija, kavbojke, komunikativni spomin, osamosvojitev Slovenije, spomin, kulturni spomin, Kulturni spomin, športni spektakel, kontroverznost, oglaševanje, promocija slovenskih prehrambnih izdelkov, simboli slovenskosti, semiotična analiza, ženski parfumi, idealno telo, trajnostna moda, generacija Z, nacionalne jedi, banalni nacionalizem, Ključne besede: nacija, »Ameriške sanje«, potrošnja, stereotipizacija, lepotna tekmovanja, alternativa hitri modi, feminizem, spletni portal, zasebnost, znamčenje, digitalni mediji, mamice vplivnice, kulturne razlike, oddajanje, kulturna industrija, predmestje, medijska konvergenca, radijska vizualizacija, 20. stoletje, razvoj mode, javnost, javnopolitično omrežje, Zakon o varstvu pred diskriminacijo, življenjski stil, blog, diplomatski protokol., vplivnež, družba, mit, rudarji, Labinska stavka, državni protokol, obleka, bralne navade, Facebook., panoptikon, popularna literatura, konstrukcija identitete, Komuniciranje, simbol, dar, diskurz., televizijske pravice, kulturne prakse, miti o ženskah, seksizem, vizualna kultura, Kinematografi, zvezdništvo, Spomin, Vsakdanje življenje, objektifikacija, idealno žensko telo, John Lennon., spletne strani, Kraji spomina, Orientalizem, balkanizem, medijski diskurz., sezonski delavci iz nekdanje Jugoslavije, slovenska nacionalna identiteta, Ključne besede: Foucault, Kranj., lažne novice, postfaktična doba, medijski konstrukt., novinar, normativno novinarstvo, plačilne prakse, razvoj, družbeni mediji., Melania Trump, britanska identiteta., ritual žalovanja, Mediatizacija vsakdana, paparaci, Instagram., znamka., tabloidna konstrukcija, kraljeva poroka princa Harryja in Meghan Markle, Medijski spektakel, kriptovalute, mediatizacija., kulturni kapital, mladi, modni trendi, modne teorije., industrializacija, družabni prostori, mestno središče, tehnologija, influencerji, samoreprezentacija, podpora, medicina, podporne skupnosti, informacije., blagovna znamka, Panoptizem, strategije oglaševanja, družbeno omrežje, estetske plastične operacije