Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Maruša Pušnik

Vseh ključnih besed je 357, ki se skupaj pojavijo 472 krat.
57 ključnih besed (15.97 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 172 krat (36.44 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
22x12.79%Diplomska dela
7x4.07%družbena omrežja
6x3.49%Instagram
5x2.91%reprezentacija
4x2.33%Kolektivni spomin, Moda, Facebook, digitalizacija, Jugoslavija, moda, mediji
3x1.74%samopromocija, medijske reprezentacije, kolektivni spomin, identiteta, televizija, reprezentacije, hitra moda, Potrošnja, modni blogi, osebno znamčenje, Magistrske naloge, Množični mediji
2x1.16%Najstniki, medijski diskurz, reprezentacija preteklosti, Slovenija, iPod, Ženske, komunikacija, Novinarstvo, Blogi, TikTok, mediatizacija, spletni mediji, nacionalizem, nadzorovanje, tiskani mediji, Zdravje, luksuz, lepotni ideali, Blagovne znamke, internet, walkman, Nacionalizem, nacionalna identiteta, Narodna identiteta, medijska reprezentacija, zvezdniki, samoznamčenje, slovenstvo, estetska kirurgija, Kultura, nadzor, olimpijske igre, medijski spektakel, smučanje
1xdiscipliniranje telesa, Športno novinarstvo, Prazniki, Gledališče, Vpliv medijev, Šport, komercializacija, Kulturni kapital, telesna vadba, modni trend, Muslimani, družbeni status, džamija, stereotipi, revijalni tisk, Spolna diferenciacija, Diskurz, Resničnostne televizijske oddaje, Nostalgija, Mošeje, Produkcija in režija (scenske umetnosti), Konstrukcija realnosti, ženskost, novi rasizem, medkulturne razlike, kulturna adaptacija, Salvatore Ferragamo, Modno oblikovanje, partizanstvo, Domobranstvo, Partizani, haute couture, luksuzne blagovne znamke, slovenska manjšina, Globalizacija, Narodne manjšine, IKEA, Beneška Slovenija (Italija), Slovenci, Ideologija, Telesna lepota, Begunci, Rasizem, begunska kriza, konzumpcija, nosilci glasbe, Socializem, Zabavna glasba, Dokumentarni filmi, Identiteta (psihologija), užitek, osebni stil, Družbena omrežja, Josip Broz Tito, Človekovo telo, Nacija, kultura oblačenja, medvrstniško nasilje, hip-hop, oblačila, pop zvezdnice, fotografija, rap, popotniška fotografija, kritična diskurzivna analiza, Le Monde diplomatique, virtualni muzej Auschwitz, dokumentarizem, Henri Cartier-Bresson, srebreniški pokol, spletni ponudniki, lepotne operacije, razkazovanje, najstnice, odločilni trenutek, prakse poslušanja glasbe, napad NATA, novinarstvo, medijske podobe, radijske zvrsti, Deha, športne blagovne znamke, televizijski diskurz, televizijske oddaje, Pink Flyd, metroseksualnost, Podarim dobim, superženska, sodobna ženska, produkcija oddaj, vojni film, sinhronizacija, življenjskostilne revije, Eva, revije za mlade ženske, plačano delo, FHM, proizvodnja identitete, kino kultura, Spletna družabna omrežja, estetske plastične operacije, spletno nasilje, Nemčija, Ustrahovanje, skupno delovanje, Nove tehnologije, Individualizacija, sociomentalno okolje, Filmi in zgodovina, Nemška umetnost, Prehrana, Oglaševanje, Rekreacija, Stereotipi, Ženske v oglasih, Nacizem, filmska upodobitev nacizma, nemški film, Medosebni odnosi, poročne revije, dejavniki spletnega nakupovanja, spletno nakupovanje, skupni slovenski kulturni prostor, športnice, spektakel, čustvene travme, holokavst, osebna blagovna znamka, informativne oddaje, RTV Slovenija, Kinematografija, Ženskost, Poroka, Občinstvo, Generacije, Potrošništvo, hibridna sporočila, specializirane revije, Telesna podoba, spletne strani, nanizanka Mame, semiotska analiza, miti, ženske, travmatični spomin, grafični roman, genealogija, kritična analiza diskurza, sirska vojna, samopredstavljanje, družbeni spol, znamčenje, digitalni mediji, spletni portal, kavbojke, nostalgija, alternativna glasba, socializem, jugonostalgija, balkanistični diskurz, migrantski delavci iz republik nekdanje Jugoslavije, uporaba družbenih omrežij med študenti, pridobivanje informacij, novičarski portali, transformacije obiskovanja kina, film, Sarajevo, medijske prakse, star proti novemu mediju, semiotika., Tinder, visoka moderna, trajnostne modne prakse, komentarji na novičarsko poročanje., potrošništvo, krožna ekonomija, impresijski menedžment, moškost, (moško) telo, feminizem, stereotipizacija, semiotična analiza, ženski parfumi, idealno telo, trajnostna moda, generacija Z, nacionalne jedi, banalni nacionalizem, Ključne besede: nacija, objektifikacija, oglaševanje, luksuzna blagovna znamka, zvezdništvo, komodifikacija, komunikacijska strategija, zasebnost, športni spektakel, javnost, mamice vplivnice, simboli slovenskosti, promocija slovenskih prehrambnih izdelkov, radijska vizualizacija, medijska konvergenca, oddajanje, razvoj mode, 20. stoletje, lepotna tekmovanja, alternativa hitri modi, kulturne razlike, kulturna industrija, predmestje, komunikativni spomin, osamosvojitev Slovenije, spomin, kulturni spomin, Kulturni spomin, potrošnja, »Ameriške sanje«, kontroverznost, alpska kultura, sovražni govor, državni protokol, obleka, Komuniciranje, diplomatski protokol., blog, družba, vplivnež, življenjski stil, simbol, dar, Ključne besede: Foucault, Kranj., družabni prostori, panoptikon, Facebook., konstrukcija identitete, popularna literatura, bralne navade, Labinska stavka, rudarji, seksizem, Kim Kardashian, idealno žensko telo, miti o ženskah, kulturne prakse, Vsakdanje življenje, Kinematografi, vizualna kultura, medijski diskurz., sezonski delavci iz nekdanje Jugoslavije, Kraji spomina, diskurz., mit, šport, John Lennon., slovenska nacionalna identiteta, balkanizem, Orientalizem, mestno središče, tehnologija, Melania Trump, britanska identiteta., tabloidna konstrukcija, medijski konstrukt., postfaktična doba, normativno novinarstvo, novinar, lažne novice, kraljeva poroka princa Harryja in Meghan Markle, Medijski spektakel, Zakon o varstvu pred diskriminacijo, javnopolitično omrežje, javnopolitični proces, paparaci, Mediatizacija vsakdana, znamka., Instagram., ritual žalovanja, družbeni mediji., razvoj, influencerji, samoreprezentacija, Panoptizem, modni trendi, mladi, industrializacija, modne teorije., kulturni kapital, strategije oglaševanja, družbeno omrežje, mediatizacija., kriptovalute, plačilne prakse, podporne skupnosti, medicina, blagovna znamka, informacije., podpora, Spomin