Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Maruša Pušnik

Vseh ključnih besed je 367, ki se skupaj pojavijo 484 krat.
58 ključnih besed (15.8 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 175 krat (36.16 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
22x12.57%Diplomska dela
8x4.57%družbena omrežja
6x3.43%Instagram
5x2.86%reprezentacija
4x2.29%Jugoslavija, moda, digitalizacija, Moda, Kolektivni spomin, Facebook, mediji
3x1.71%modni blogi, identiteta, Magistrske naloge, televizija, osebno znamčenje, hitra moda, samopromocija, medijske reprezentacije, Potrošnja, kolektivni spomin, Množični mediji, reprezentacije
2x1.14%zvezdniki, walkman, komunikacija, reprezentacija preteklosti, medijska reprezentacija, nacionalna identiteta, medijski diskurz, tiskani mediji, samoznamčenje, mediatizacija, spletni mediji, internet, Zdravje, iPod, Najstniki, nadzorovanje, nadzor, Novinarstvo, Blogi, Slovenija, estetska kirurgija, Narodna identiteta, Nacionalizem, lepotni ideali, TikTok, slovenstvo, smučanje, olimpijske igre, nacionalizem, medijski spektakel, luksuz, Blagovne znamke, mladi, Kultura, Ženske
1xkomercializacija, Prazniki, Vpliv medijev, Kulturni kapital, kultura oblačenja, Telesna lepota, družbeni status, Gledališče, Šport, Človekovo telo, Športno novinarstvo, Konstrukcija realnosti, Kinematografi, Vsakdanje življenje, stereotipi, džamija, Diskurz, Muslimani, Spomin, revijalni tisk, Produkcija in režija (scenske umetnosti), Resničnostne televizijske oddaje, Spolna diferenciacija, estetske plastične operacije, modni trend, Nostalgija, nosilci glasbe, Ideologija, Domobranstvo, Mošeje, osebni stil, Družbena omrežja, slovenska manjšina, Partizani, Narodne manjšine, Salvatore Ferragamo, Modno oblikovanje, haute couture, luksuzne blagovne znamke, Slovenci, Beneška Slovenija (Italija), Josip Broz Tito, Globalizacija, kulturna adaptacija, Begunci, konzumpcija, partizanstvo, medkulturne razlike, Zabavna glasba, IKEA, Rasizem, Identiteta (psihologija), Nacija, Dokumentarni filmi, novi rasizem, begunska kriza, Socializem, Filmi in zgodovina, oblačila, pop zvezdnice, fotografija, dokumentarizem, hip-hop, rap, Le Monde diplomatique, virtualni muzej Auschwitz, popotniška fotografija, Henri Cartier-Bresson, odločilni trenutek, spletni ponudniki, lepotne operacije, proizvodnja identitete, kino kultura, srebreniški pokol, razkazovanje, prakse poslušanja glasbe, napad NATA, najstnice, kritična diskurzivna analiza, novinarstvo, radijske zvrsti, Deha, športne blagovne znamke, superženska, televizijski diskurz, televizijske oddaje, Pink Flyd, metroseksualnost, Podarim dobim, sodobna ženska, revije za mlade ženske, vojni film, sinhronizacija, medijske podobe, produkcija oddaj, življenjskostilne revije, plačano delo, FHM, Eva, čustvene travme, holokavst, Nemčija, vizualna kultura, Nemška umetnost, Nacizem, spletno nasilje, medvrstniško nasilje, skupno delovanje, Ustrahovanje, Spletna družabna omrežja, filmska upodobitev nacizma, nemški film, Telesna podoba, užitek, discipliniranje telesa, ženskost, Rekreacija, Oglaševanje, Ženske v oglasih, Stereotipi, Prehrana, sociomentalno okolje, Individualizacija, skupni slovenski kulturni prostor, informativne oddaje, RTV Slovenija, Potrošništvo, spletno nakupovanje, dejavniki spletnega nakupovanja, osebna blagovna znamka, spektakel, športnice, hibridna sporočila, specializirane revije, poročne revije, Medosebni odnosi, Nove tehnologije, Poroka, Ženskost, Generacije, Občinstvo, Kinematografija, telesna vadba, rudarji, nostalgija, kavbojke, znamčenje, digitalni mediji, jugonostalgija, socializem, samopredstavljanje, družbeni spol, alternativna glasba, spletni portal, feminizem, razvoj mode, radijska vizualizacija, medijska konvergenca, 20. stoletje, kulturne razlike, stereotipizacija, lepotna tekmovanja, alternativa hitri modi, ženske, miti, krožna ekonomija, potrošništvo, visoka moderna, trajnostne modne prakse, (moško) telo, moškost, semiotika., Tinder, impresijski menedžment, komentarji na novičarsko poročanje., migrantski delavci iz republik nekdanje Jugoslavije, travmatični spomin, nanizanka Mame, semiotska analiza, grafični roman, sirska vojna, balkanistični diskurz, genealogija, kritična analiza diskurza, oddajanje, kulturna industrija, komunikacijska strategija, luksuzna blagovna znamka, zvezdništvo, komodifikacija, zasebnost, mamice vplivnice, oglaševanje, športni spektakel, javnost, šport, slovenska reprezentanca, nove tehnologije, produser, digitalna kultura, digitalizacija otroštva, mobilno starševstvo, Sportklub, Radiotelevizija Slovenija, televizijske pravice, objektifikacija, idealno telo, kulturni spomin, komunikativni spomin, osamosvojitev Slovenije, Kulturni spomin, kontroverznost, predmestje, potrošnja, »Ameriške sanje«, spomin, promocija slovenskih prehrambnih izdelkov, trajnostna moda, semiotična analiza, ženski parfumi, generacija Z, Ključne besede: nacija, simboli slovenskosti, nacionalne jedi, banalni nacionalizem, novičarski portali, pridobivanje informacij, konstrukcija identitete, popularna literatura, bralne navade, Facebook., dar, simbol, državni protokol, obleka, Komuniciranje, panoptikon, Ključne besede: Foucault, modne teorije., kulturni kapital, modni trendi, industrializacija, tehnologija, Kranj., družabni prostori, mestno središče, diplomatski protokol., blog, sezonski delavci iz nekdanje Jugoslavije, slovenska nacionalna identiteta, balkanizem, Orientalizem, medijski diskurz., idealno žensko telo, miti o ženskah, seksizem, Kim Kardashian, John Lennon., spletne strani, družba, vplivnež, življenjski stil, Labinska stavka, novice, Kraji spomina, diskurz., mit, influencerji, samoreprezentacija, ritual žalovanja, Mediatizacija vsakdana, paparaci, Zakon o varstvu pred diskriminacijo, Instagram., znamka., tabloidna konstrukcija, kraljeva poroka princa Harryja in Meghan Markle, Medijski spektakel, javnopolitično omrežje, javnopolitični proces, film, transformacije obiskovanja kina, uporaba družbenih omrežij med študenti, star proti novemu mediju, medijske prakse, sovražni govor, alpska kultura, Sarajevo, britanska identiteta., Melania Trump, podpora, medicina, podporne skupnosti, informacije., blagovna znamka, Panoptizem, strategije oglaševanja, družbeno omrežje, mediatizacija., kriptovalute, lažne novice, postfaktična doba, medijski konstrukt., novinar, normativno novinarstvo, plačilne prakse, razvoj, družbeni mediji., kulturne prakse