Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katja Lozar Manfreda

Vseh ključnih besed je 83, ki se skupaj pojavijo 105 krat.
11 ključnih besed (13.25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 33 krat (31.43 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
7x21.21%Magistrske naloge, Spletne ankete
3x9.09%Družboslovno raziskovanje
2x6.06%parapodatki, kvaliteta podatkov, Diplomska dela, neodgovori, kakovost podatkov, Metodologija, Vrednotenje, presežna umrljivost
1xInformacijska tehnologija, mobilne naprave, učinek naprave, Študentje, Komunikacijska tehnologija, Pametni telefoni, študij družboslovne informatike, kakovost anket, kakovost anketnih podatkov, družboslovna informatika, digitalne kompetence, matrična vprašanja, Internet, neodgovor spremenljivke, Coxov model, neodgovor na anketno vprašanje, prekinitev anketiranja, spletne skupnosti, analiza preživetja, teorija odgovora na postavko, digitalna knjižnica, dejavniki, spletni paneli, srednja kvadratna napaka, kombinirani načini anketiranja, napaka neodgovora, Spletni iskalniki, neodgovor, motiviranost anketirancev, zaposlitev, etični standardi, razpoloženje, študenti, Spletni vprašalniki, nakupna intenca, družbeno-demografske lastnosti, čas, spletni panel, spol, starost, spletno anketiranje, regresijska analiza, izobrazba, spletna anketa, merjenje, COVID-19 ukrepi, COVID-19, starostniki, covid-19, pandemija, metaanaliza, umrljivost, razlika med pametnim telefonom/tablico in računalnikom, učinki naprave, Telefonske ankete, bipolarna lestvica odgovorov, unipolarna lestvica odgovorov, Vzorčenje (statistika), Digitalni razkorak, Blagovne znamke, družboslovni podatki, spletne poizvedbe, terensko anketiranje, Študije primerov, testiranje vprašalnikov, spletne ankete, pametni telefon, hevristična analiza, kognitivni intervju., Empirični podatki, zgodnji in pozni respondenti, Vedenje potrošnikov