Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Katja Lozar Manfreda

Together there are 83 keywords, that are appearing 105 times.
11 of them (13.25 % of all) appear more than once, together appearing 33 times (31.43 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x21.21%Magistrske naloge, Spletne ankete
3x9.09%Družboslovno raziskovanje
2x6.06%parapodatki, kvaliteta podatkov, Diplomska dela, neodgovori, kakovost podatkov, Metodologija, Vrednotenje, presežna umrljivost
1xInformacijska tehnologija, mobilne naprave, učinek naprave, Študentje, Komunikacijska tehnologija, Pametni telefoni, študij družboslovne informatike, kakovost anket, kakovost anketnih podatkov, družboslovna informatika, digitalne kompetence, matrična vprašanja, Internet, neodgovor spremenljivke, Coxov model, neodgovor na anketno vprašanje, prekinitev anketiranja, spletne skupnosti, analiza preživetja, teorija odgovora na postavko, digitalna knjižnica, dejavniki, spletni paneli, srednja kvadratna napaka, kombinirani načini anketiranja, napaka neodgovora, Spletni iskalniki, neodgovor, motiviranost anketirancev, zaposlitev, etični standardi, razpoloženje, študenti, Spletni vprašalniki, nakupna intenca, družbeno-demografske lastnosti, čas, spletni panel, spol, starost, spletno anketiranje, regresijska analiza, izobrazba, spletna anketa, merjenje, COVID-19 ukrepi, COVID-19, starostniki, covid-19, pandemija, metaanaliza, umrljivost, razlika med pametnim telefonom/tablico in računalnikom, učinki naprave, Telefonske ankete, bipolarna lestvica odgovorov, unipolarna lestvica odgovorov, Vzorčenje (statistika), Digitalni razkorak, Blagovne znamke, družboslovni podatki, spletne poizvedbe, terensko anketiranje, Študije primerov, testiranje vprašalnikov, spletne ankete, pametni telefon, hevristična analiza, kognitivni intervju., Empirični podatki, zgodnji in pozni respondenti, Vedenje potrošnikov