Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Samo Pavlin

Vseh ključnih besed je 107, ki se skupaj pojavijo 132 krat.
18 ključnih besed (16.82 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 43 krat (32.58 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x11.63%kompetence
4x9.3%Diplomska dela
3x6.98%Magistrske naloge, usposabljanje
2x4.65%karierni razvoj, delovna uspešnost, izobraževanje, pridobivanje kadrov, znamka delodajalca, upravljanje človeških virov, Poklicni razvoj, Kadrovska politika, Izobraževanje, kompetenčni profil, privlačnost delodajalca, motivacija., ključne kompetence, motivacija
1xSrednješolsko izobraževanje, poklicni interesi, karierno svetovanje, Svetovanje, izobraževalni sistem, Učenje, Delo, medsebojna interakcija, situacijsko učenje, Poklicna izbira, mladinske organizacije, mladina, Delovno okolje, Timsko delo, menedžer človeških virov, mladost, učinkovitost pri delu, karierna sidra, Podjetja, mladinski centri, zadovoljstvo pri delu, karierna orientacija, Organizacijsko vedenje, kompetenčni profili, razredni učitelj, zdravniki, družinska medicina, košarkarski trenerji, Slovenija, metalurgi, deficitarni poklici, poklicna orientacija, zdravstvo, Agencije za posredovanje dela, kariera, neformalno izobraževanje, Osebnost, fleksibilnost., Socialni kapital (sociologija), Zaupanje, Selekcija, kadrovske agencije, Zaposleni, temperament, zaposlovanje, prezaposlovanje, izobraževanje in usposabljanje, invalidi, zavzetost, kompetence v delovnem okolju, varnost zaposlitve, obljuba znamke delodajalca, atributi znamke delodajalca, zaposljivost, vstop na trg dela, poklicne skupine, interna komunikacija, selekcija, privabljanje, komunikacijska orodja, delo od doma, blagovna znamka delodajalca blagovna znamka delodajalca, visokošolsko izobraževanje, pandemija COVID-19, digitalne in generične kompetence, informacijsko komunikacijska tehnologija, pomanjkanje kadra, rudarstvo, prenos znanja, Znanje, mladinsko delo, interna komuniciranja, avtomobilski trg, prodajalec, trg dela, agencija za zaposlovanje, Agencijski delavec, organizacijsko komuniciranje, korporativno komuniciranje, usklajevanje delovnega in zasebnega življenja, prosti čas, Ključne besede: stres na delovnem mestu, usposabljanje in razvoj zaposlenih, ženske., razvoj kompetenc, prijava za delo., ugled delodajalca, kompetenčni model, zadovoljstvo pri delu.