Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Samo Pavlin

Vseh ključnih besed je 117, ki se skupaj pojavijo 142 krat.
18 ključnih besed (15.38 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 43 krat (30.28 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x11.63%kompetence
4x9.3%Diplomska dela
3x6.98%usposabljanje, Magistrske naloge
2x4.65%izobraževanje, Izobraževanje, Kadrovska politika, privlačnost delodajalca, motivacija, upravljanje človeških virov, znamka delodajalca, ključne kompetence, karierni razvoj, delovna uspešnost, motivacija., kompetenčni profil, Poklicni razvoj, pridobivanje kadrov
1xkarierna orientacija, poklicni interesi, karierno svetovanje, Srednješolsko izobraževanje, učinkovitost pri delu, agencija za zaposlovanje, trg dela, Agencijski delavec, prodajalec, avtomobilski trg, zaposlovanje, fleksibilnost., zadovoljstvo pri delu, Delovno okolje, Timsko delo, menedžer človeških virov, Podjetja, medsebojna interakcija, družinska medicina, zdravniki, zdravstvo, Agencije za posredovanje dela, kadrovske agencije, Selekcija, razredni učitelj, kompetenčni profili, deficitarni poklici, metalurgi, poklicna orientacija, Slovenija, košarkarski trenerji, Zaposleni, Zaupanje, prenos znanja, Delo, situacijsko učenje, izobraževalni sistem, Poklicna izbira, Učenje, karierna sidra, kariera, Socialni kapital (sociologija), Osebnost, Organizacijsko vedenje, temperament, Svetovanje, ugled delodajalca, vstop na trg dela, zavzetost, zaposljivost, mladinsko delo, mladina, poklicne skupine, interna komunikacija, privabljanje, selekcija, zadovoljstvo pri delu., delo od doma, komunikacijska orodja, mladost, mladinski centri, kultura organizacije, usposabljanje zaposlenih, organizacijska socializacija, program uvajanja, postopek uvajanja, izobraževanje zaposlenih, mentorstvo, mladinske organizacije, neformalno izobraževanje, bolničar – negovalec, zdravstvena nega, blagovna znamka delodajalca blagovna znamka delodajalca, visokošolsko izobraževanje, ženske., razvoj kompetenc, usklajevanje delovnega in zasebnega življenja, prosti čas, Ključne besede: stres na delovnem mestu, kompetenčni model, novo zaposlen, interna komuniciranja, organizacijsko komuniciranje, korporativno komuniciranje, prijava za delo., usposabljanje in razvoj zaposlenih, rudarstvo, invalidi, izobraževanje in usposabljanje, pandemija COVID-19, digitalne in generične kompetence, informacijsko komunikacijska tehnologija, prezaposlovanje, kompetence v delovnem okolju, pomanjkanje kadra, obljuba znamke delodajalca, atributi znamke delodajalca, varnost zaposlitve, Znanje