Numbers

The table includes keywords of all theses, where this person is in the role of a mentor. Keywords are sorted by the frequency, with most frequent keywords at the top. Most frequent keywords may tell what this mentor's research fields and interests are.

Person: Samo Pavlin

Together there are 132 keywords, that are appearing 162 times.
20 of them (15.15 % of all) appear more than once, together appearing 50 times (30.86 % of all appearances).

FrequencyKeyword
Num.%
7x14%kompetence
4x8%Diplomska dela
3x6%upravljanje človeških virov, Magistrske naloge, usposabljanje
2x4%Izobraževanje, ključne kompetence, Poklicni razvoj, izobraževanje, delovna uspešnost, kariera, karierni razvoj, znamka delodajalca, pridobivanje kadrov, Kadrovska politika, motivacija, kompetenčni profil, motivacija., menedžer človeških virov, privlačnost delodajalca
1xfleksibilnost., Podjetja, zadovoljstvo pri delu, zaposlovanje, Delovno okolje, učinkovitost pri delu, Timsko delo, Agencijski delavec, korporativno komuniciranje, organizacijsko komuniciranje, prijava za delo., ugled delodajalca, kompetenčni model, interna komuniciranja, Znanje, agencija za zaposlovanje, prodajalec, avtomobilski trg, prenos znanja, trg dela, Srednješolsko izobraževanje, zdravstvo, družinska medicina, Agencije za posredovanje dela, Selekcija, Zaposleni, kadrovske agencije, zdravniki, razredni učitelj, deficitarni poklici, metalurgi, poklicna orientacija, Slovenija, kompetenčni profili, košarkarski trenerji, Zaupanje, Socialni kapital (sociologija), Poklicna izbira, izobraževalni sistem, Svetovanje, razvoj kompetenc, karierno svetovanje, poklicni interesi, situacijsko učenje, medsebojna interakcija, Organizacijsko vedenje, Osebnost, temperament, karierna sidra, Delo, Učenje, karierna orientacija, obljuba znamke delodajalca, usposabljanje zaposlenih, izobraževanje zaposlenih, kultura organizacije, organizacijska socializacija, postopek uvajanja, program uvajanja, mentorstvo, zdravstvena nega, mladinski centri, mladost, mladinske organizacije, neformalno izobraževanje, bolničar – negovalec, novo zaposlen, osebnost, prostočasne dejavnosti, delovna kariera, šport, avtomatizacija, menedžment človeških virov, generativna umetna inteligenca, dvojna kariera, osebni razvoj, zaposleni, študenti, stres, prehod iz študija v zaposlitev, informacijsko-komunikacijska tehnologija (IKT), mladina, mladinsko delo, varnost zaposlitve, atributi znamke delodajalca, kompetence v delovnem okolju, prezaposlovanje, invalidi, izobraževanje in usposabljanje, digitalizacija, pomanjkanje kadra, prosti čas, usklajevanje delovnega in zasebnega življenja, Ključne besede: stres na delovnem mestu, usposabljanje in razvoj zaposlenih, rudarstvo, pandemija COVID-19, digitalne in generične kompetence, interna komunikacija, komunikacijska orodja, poklicne skupine, zavzetost, zaposljivost, vstop na trg dela, delo od doma, zadovoljstvo pri delu., visokošolsko izobraževanje, informacijsko komunikacijska tehnologija, blagovna znamka delodajalca blagovna znamka delodajalca, selekcija, privabljanje, ženske.