Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Jaklič

Vseh ključnih besed je 124, ki se skupaj pojavijo 137 krat.
7 ključnih besed (5.65 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 20 krat (14.6 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x25%Magistrske naloge
3x15%Kitajska, Diplomska dela, Slovenija
2x10%Gospodarska kriza (2008), Evropska unija, globalne verige vrednosti
1xpotrošnja, razvoj, cena, Komercializacija, okolje, bruto domači proizvod, srednja podjetja, migracije, ekonomska diplomacija, osebne tržne znamke, diplomacija več deležnikov, država izvora, prenos znanja, pohištvena industrija, Ukrajina, Blagovne znamke, marketing inovacij, Regresijska analiza, Gospodarske razmere, Bruto domači proizvod, tuji trgi, vstop, Mednarodni trg, Športniki, finančni sistem, Mala in srednja podjetja, Inovacije, gospodarska rast, poslovni klubi, dinamična analiza, produktivnost, dinamični modeli, mednarodno sodelovanje, tovarne, mednarodno podjetje, empirične raziskave, analiza, Ljudska republika Kitajska, tržišče, vstopne strategije, bonitetna ocena, bonitetne agencije, dejavnost, poslovni proces, izhodna dejavnost, panoge dejavnosti, kitajski trg, gospodarsko poslovanje, disertacije, slovenska podjetja, predelovalna industrija, mednarodno poslovanje, podjetje, proizvodnja, pregledi, off-shore, teorija podjetja, medorganizacijska omrežja, internacionalizacija, globalno mesto, moč, Globalna metropola, neposredne tuje investicije, mala in srednje velika podjetja, mednarodna podjetja, lokalni in globalni prostor., digital single market, Multikulturalizem, Ustvarjalne dejavnosti, Kulturna politika, creative content circulation, cultural diversity, Gorenje., vzajemnost, skupina V4, koristi od ekonomskega sodelovanja, Pobuda 17+1, koordinacija, okrevanje, makroekonomija, razvoj odnosov, Kitajska., Znamka države, korporativna znamka, trgovinski odnosi, države Srednje in Vzhodne Evrope, iniciativa 17 + 1, Države Evropske unije, ekomobilnost, reforme, Mednarodni gospodarski odnosi, TTIP, Čezatlantsko trgovinsko in naložbeno partnerstvo, Sporazumi, Regionalizem, Mednarodna trgovina, Tuje naložbe, tranzicija, strategije vstopa, covid-19, diplomacija, gospodarstrvo, Prosta trgovina, Pacifiška zveza, Mednarodne pogodbe, Promet, Varstvo okolja, mobilnost, Alpska konvencija, Alpe, regionalne razvojne banke, Mednarodni odnosi, prostotrgovinski sporazumi, Banke, BRICS, G20, paradoks psihološke oddaljenosti