Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andreja Jaklič

Vseh ključnih besed je 129, ki se skupaj pojavijo 142 krat.
7 ključnih besed (5.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 20 krat (14.08 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x25%Magistrske naloge
3x15%Kitajska, Diplomska dela, Slovenija
2x10%Gospodarska kriza (2008), globalne verige vrednosti, Evropska unija
1xMednarodni trg, okolje, pohištvena industrija, Ukrajina, potrošnja, prenos znanja, država izvora, migracije, srednja podjetja, cena, razvoj, bruto domači proizvod, Inovacije, Športniki, Komercializacija, Blagovne znamke, osebne tržne znamke, paradoks psihološke oddaljenosti, disertacije, gospodarska rast, Bruto domači proizvod, vstop, diplomacija več deležnikov, tuji trgi, marketing inovacij, Gospodarske razmere, Regresijska analiza, Mala in srednja podjetja, medorganizacijska omrežja, dinamični modeli, dinamična analiza, mednarodno sodelovanje, mednarodno podjetje, dejavnost, tovarne, produktivnost, empirične raziskave, Ljudska republika Kitajska, tržišče, vstopne strategije, bonitetna ocena, analiza, bonitetne agencije, poslovni proces, proizvodnja, gospodarsko poslovanje, kitajski trg, slovenska podjetja, poslovni klubi, finančni sistem, strategije vstopa, izhodna dejavnost, panoge dejavnosti, pregledi, podjetje, off-shore, teorija podjetja, predelovalna industrija, mednarodno poslovanje, ekonomska diplomacija, gospodarstrvo, Gorenje., mala in srednje velika podjetja, vzajemnost, korporativna znamka, trgovinski odnosi, Znamka države, mednarodna podjetja, neposredne tuje investicije, digital single market, cultural diversity, lokalni in globalni prostor., moč, Globalna metropola, globalno mesto, države Srednje in Vzhodne Evrope, iniciativa 17 + 1, covid-19, okrevanje, Red Sea crisis, Ukraine war, maritime industry, resilience, makroekonomija, koordinacija, razvoj odnosov, Kitajska., koristi od ekonomskega sodelovanja, skupina V4, Pobuda 17+1, creative content circulation, Kulturna politika, Regionalizem, Čezatlantsko trgovinsko in naložbeno partnerstvo, Sporazumi, Prosta trgovina, prostotrgovinski sporazumi, Pacifiška zveza, TTIP, reforme, diplomacija, internacionalizacija, global value chains, Tuje naložbe, Mednarodni gospodarski odnosi, Mednarodna trgovina, Mednarodni odnosi, Banke, Alpska konvencija, mobilnost, ekomobilnost, Države Evropske unije, Multikulturalizem, Ustvarjalne dejavnosti, Varstvo okolja, Mednarodne pogodbe, G20, BRICS, regionalne razvojne banke, Alpe, Promet, tranzicija