Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jure Ahtik

Vseh ključnih besed je 311, ki se skupaj pojavijo 403 krat.
35 ključnih besed (11.25 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 127 krat (31.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x10.24%fotografija
12x9.45%celostna grafična podoba
10x7.87%grafično oblikovanje
8x6.3%oglaševanje
7x5.51%oblikovanje
5x3.94%blagovna znamka, vizualna identiteta, logotip
4x3.15%uporabniška izkušnja, portretna fotografija
3x2.36%studijska fotografija, osvetlitev, komunikacijska kampanja, družbena omrežja
2x1.57%Gambija, spletno oglaševanje, animacija, promocijski material, digitalna fotografija, digitalna ilustracija, spletno mesto, WordPress, grafični elementi, Celostna grafična podoba, reportažna fotografija, sledenje očesnim premikom, barve, kompozicija, naravna kozmetika, zin, komunikacijska sredstva, kartografija, tehnologija sledenja očesnih premikov, plakat, strategija
1xkrajinska fotografija, vizualno oglaševanje, fotografija balona, fotografija iz zraka, modna fotografija, uredniška fotografija, dokumentarna fotografija, vinarstvo, apartmaji, vizualna kompleksnost, spletne strani, reportaža, percepcija uporabnikov, turizem, bolezen, kultura, Helmut Newton, fotograf, fotozgodba, snapshot, oglasna fotografija, toplozračni balon, kreativni osnutek, literarna adaptacija, prostorska intervencija, oblikovanje in umetnost, kratki animirani film, proces animiranja, testiranje uporabnosti, načrtovanje spletne aplikacije, načrtovanje animacije, teorija vedenjskih sprememb, raziskovalno oblikovanje, Barve, kolesarski sedež, osvetljevanje, človeško oko, makro fotografija, kritično oblikovanje, zenica, uporabniško usmerjeno oblikovanje, glasbena skupina, videoprodukcija, video, glasbeni video, videospot, Kampanja, trženje, prodaja, Twitch, francoski novi val, Velenje Underground, zgoščenka, naslovnica, glasbeni album, Fotografija, fotografska serija, okoljevarstvo., foto zgodba, oglaševalska kampanja, informacijsko-razvedrilni sistemi, analiza trga, poslovni model, marketing, vitki okvir, prikazovanje čustev, multikonferenca, studijska osvetlitev, mikroizrazi, podjetje, žični model, slikovni zemljevid, unikatna keramika, odzivna spletna stran, slog ilustracije, spletno oblikovanje, informacijska arhitektura, Google Analytics, spletne trgovine, postavitev, remenke, koline, tikvi, jamska fotografija, izpostavljenost, prostor, anaglif, stereofotografija, Prekmurje, kmečki običaji, zgodovina plakata, jedilni list, brošura, reklamni plakat, Cockta, likovna analiza, Peko, odzivno spletno oblikovanje, fotografija izdelkov, čustva, Etsy, Instagram, obrazna mimika, postprodukcija, kvalitativno raziskovanje, ilustracija, Exit festival, Facebook, voščilnice, WooCommerce, spletna trgovina, predvajanje v živo, uporabniški vmesnik, avtomobilski proizvajalci, fotografska zgodba, digitalni zaslon, promocijska kampanja, elementi celostne grafične podobe, zgodovina, totalitarni sistemi, sodobna interpretacija, priročnik, fotografska oprema, DIY, studio, propaganda, politično-sociološki plakat, televizijski oglas, podjetje Portal, aluminij, vpliv glasbe, počutje, nakupna namera, spomin, ustvarjanje vsebin, retuša, vizualna umetnost, fotozin, športna fotografija, tisk, nevrotrženje, umetna inteligenca, toplotni zemljevid, plesna fotografija, ples, grafični izdelki, tiskovine, oblikovanje logotipa, umetniška usmeritev, Slovensko društvo Hospic, generativna umetna inteligenca., 30. obletnica, vizualno zaznavanje, ploska ilustracija, podnapisi, foto serija, literatura, interpretacija, prenos vsebine, prodajna fotografija, animirana fotografija, črno-bele fotografije, spomini, humor, vizualna identiteta aplikacije, sistem ilustracij, vidna komunikacija, hitra moda, konceptualna fotografska serija, terapevtska fotografija, pozicioniranje na trg, tiskarna, Center Noordung, mikro muzej, zvočni logotip, promocija turizma, vesoljske tehnologije, interaktivne izobraževalne metode, sodelovanje z lokalnimi organizacijami, identiteta znamke, zvočna identiteta, globalni trendi, plakati, kulturna identiteta, Slovenija, Portugalska, zvočna znamka, znamka, analogna fotografija, aktivizem, oblikovalski proces, generativna umetna inteligenca, oblikovna analiza, digitalna kampanja, kreativnost, priročnik celostne grafične podobe, optimizacija, slog, obdobja grafičnega oblikovanja, portret, LGBTQ+ skupnost, oblikovanje zemljevidov, zemljevid kolesarskih prog, oblikovanje informacij., vizualno komuniciranje, fotografija življenjskega sloga, glasbena industrija, grafika v gibanju, medij, festival Gora Rocka, komunikacija sporočilnosti, percepcija gibanja, film, barva, prokrastinacija, oblikovanje lika, kakovost., popačenje, goriščna razdalja, virtualna fotografija, računalniške igre, dolgi osvetlitveni čas, fotografski način, tipografija, Fotoaparat, lepotni standardi, duševno zdravje, Adobe Photoshop, retuširanje, 360-stopinjska fotografija, produktna fotografija, barvna temperatura, SEM, embalaža, nakit, fotografski studio, The lie by JPZ., LGBTIQ+, CGP, uniseks oblačila, vrste objektivov, fotografski žanri, turistična kmetija, digitalno zdravje, komunikacijski materiali, okoljevarstvo, korale, nočna fotografija, astrofotografija, digitalno inovacijsko stičišče, program set.a.light 3D, grafična podoba, reklamni material, vizualno izražanje glasbe, kasting, metoda 5s, studijska portretna fotografija, optimizacija dela, Rimska cesta, galaksija Andromeda, izdelava pobarvanke, oblikovanje pobarvanke, avtomobilistična informativna pobarvanka, otrokom prilagojeno oblikovanje, analiza uporabniške izkušnje, modna torbica, lončarjenje, oglas, Instagram oglaševanje, Luna, Orion nebula, portretni osvetlitveni stili, svetloba, Facebook oglaševanje, namen fotografije, prenova