Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jure Ahtik

Vseh ključnih besed je 263, ki se skupaj pojavijo 341 krat.
30 ključnih besed (11.41 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 108 krat (31.67 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
12x11.11%fotografija
10x9.26%celostna grafična podoba
8x7.41%oglaševanje, grafično oblikovanje
5x4.63%oblikovanje, vizualna identiteta, blagovna znamka
4x3.7%portretna fotografija, uporabniška izkušnja, logotip
3x2.78%komunikacijska kampanja, studijska fotografija, družbena omrežja
2x1.85%naravna kozmetika, spletno oglaševanje, reportažna fotografija, tehnologija sledenja očesnih premikov, WordPress, kompozicija, strategija, plakat, osvetlitev, spletno mesto, grafični elementi, digitalna ilustracija, sledenje očesnim premikom, komunikacijska sredstva, animacija, digitalna fotografija, Gambija
1xobrazna mimika, čustva, anaglif, uredniška fotografija, Helmut Newton, modna fotografija, Twitch, Exit festival, postprodukcija, ustvarjanje vsebin, kultura, uporabniški vmesnik, voščilnice, avtomobilski proizvajalci, digitalni zaslon, WooCommerce, Facebook, predvajanje v živo, spletna trgovina, Etsy, Instagram, informacijsko-razvedrilni sistemi, vizualna kompleksnost, prodaja, kreativni osnutek, trženje, oglaševalska kampanja, vizualno oglaševanje, oglasna fotografija, Kampanja, videospot, Velenje Underground, okoljevarstvo., francoski novi val, glasbeni video, videoprodukcija, video, fotografija balona, fotografija iz zraka, vinarstvo, apartmaji, ilustracija, spletne strani, reportaža, percepcija uporabnikov, turizem, bolezen, toplozračni balon, krajinska fotografija, dokumentarna fotografija, fotozgodba, snapshot, fotograf, podjetje Portal, mikroizrazi, prikazovanje čustev, studijska osvetlitev, stereofotografija, spletne trgovine, multikonferenca, vitki okvir, analiza trga, informacijska arhitektura, Google Analytics, žični model, podjetje, poslovni model, marketing, barve, postavitev, Prekmurje, kmečki običaji, tikvi, koline, izpostavljenost, remenke, likovna analiza, Peko, jedilni list, brošura, zgodovina plakata, reklamni plakat, Cockta, spletno oblikovanje, slog ilustracije, foto zgodba, prostor, vpliv glasbe, počutje, nakupna namera, spomin, televizijski oglas, jamska fotografija, promocijski material, promocijska kampanja, Celostna grafična podoba, elementi celostne grafične podobe, aluminij, politično-sociološki plakat, propaganda, odzivno spletno oblikovanje, fotografija izdelkov, odzivna spletna stran, unikatna keramika, slikovni zemljevid, kartografija, DIY, studio, totalitarni sistemi, sodobna interpretacija, zgodovina, priročnik, fotografska oprema, kvalitativno raziskovanje, literarna adaptacija, nočna fotografija, astrofotografija, Rimska cesta, galaksija Andromeda, Luna, Orion nebula, korale, okoljevarstvo, komunikacijski materiali, digitalno inovacijsko stičišče, digitalno zdravje, turistična kmetija, zin, portretni osvetlitveni stili, svetloba, analiza uporabniške izkušnje, otrokom prilagojeno oblikovanje, lončarjenje, modna torbica, vrste objektivov, fotografski žanri, izdelava pobarvanke, oblikovanje pobarvanke, Facebook oglaševanje, namen fotografije, Instagram oglaševanje, oglas, avtomobilistična informativna pobarvanka, program set.a.light 3D, studijska portretna fotografija, hitra moda, vidna komunikacija, terapevtska fotografija, konceptualna fotografska serija, črno-bele fotografije, spomini, humor, vizualna identiteta aplikacije, umetna inteligenca, toplotni zemljevid, vizualno zaznavanje, ploska ilustracija, sistem ilustracij, literatura, foto serija, reklamni material, vizualno izražanje glasbe, grafična podoba, kasting, optimizacija dela, metoda 5s, glasbena industrija, fotografija življenjskega sloga, interpretacija, podnapisi, prenos vsebine, animirana fotografija, prodajna fotografija, goriščna razdalja, popačenje, človeško oko, Barve, makro fotografija, zenica, raziskovalno oblikovanje, kritično oblikovanje, kolesarski sedež, osvetljevanje, barvna temperatura, 360-stopinjska fotografija, produktna fotografija, prenova, fotografska zgodba, teorija vedenjskih sprememb, oblikovanje in umetnost, glasbena skupina, uporabniško usmerjeno oblikovanje, glasbeni album, naslovnica, Fotografija, zgoščenka, testiranje uporabnosti, načrtovanje spletne aplikacije, nevrotrženje, prostorska intervencija, kratki animirani film, proces animiranja, načrtovanje animacije, retuširanje, lepotni standardi, medij, festival Gora Rocka, grafika v gibanju, komunikacija sporočilnosti, barva, percepcija gibanja, prokrastinacija, oblikovanje lika, virtualna fotografija, kakovost., računalniške igre, fotografski način, dolgi osvetlitveni čas, film, tipografija, embalaža, CGP, SEM, Adobe Photoshop, duševno zdravje, uniseks oblačila, LGBTIQ+, fotografski studio, Fotoaparat, nakit, retuša, The lie by JPZ., fotografska serija