Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jure Ahtik

Vseh ključnih besed je 272, ki se skupaj pojavijo 357 krat.
34 ključnih besed (12.5 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 119 krat (33.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x10.92%fotografija
10x8.4%celostna grafična podoba
8x6.72%oglaševanje, grafično oblikovanje
6x5.04%oblikovanje
5x4.2%vizualna identiteta, blagovna znamka
4x3.36%portretna fotografija, logotip, uporabniška izkušnja
3x2.52%družbena omrežja, studijska fotografija, komunikacijska kampanja, osvetlitev
2x1.68%Celostna grafična podoba, kompozicija, naravna kozmetika, animacija, WordPress, tehnologija sledenja očesnih premikov, digitalna fotografija, strategija, plakat, digitalna ilustracija, zin, barve, promocijski material, komunikacijska sredstva, grafični elementi, Gambija, spletno mesto, spletno oglaševanje, reportažna fotografija, sledenje očesnim premikom
1xmodna fotografija, kultura, Helmut Newton, fotograf, reportaža, uporabniški vmesnik, informacijsko-razvedrilni sistemi, digitalni zaslon, voščilnice, Facebook, Etsy, Instagram, avtomobilski proizvajalci, percepcija uporabnikov, ustvarjanje vsebin, Twitch, predvajanje v živo, spletna trgovina, WooCommerce, uredniška fotografija, fotozgodba, video, glasbeni video, francoski novi val, videoprodukcija, videospot, kreativni osnutek, Kampanja, Velenje Underground, okoljevarstvo., naslovnica, glasbeni album, zgoščenka, Fotografija, foto zgodba, fotografska serija, prodaja, trženje, bolezen, snapshot, čustva, turizem, apartmaji, vizualna kompleksnost, vinarstvo, dokumentarna fotografija, toplozračni balon, oglasna fotografija, oglaševalska kampanja, vizualno oglaševanje, fotografija balona, krajinska fotografija, fotografija iz zraka, spletne strani, podjetje Portal, studijska osvetlitev, mikroizrazi, multikonferenca, spletne trgovine, brošura, postavitev, prikazovanje čustev, vitki okvir, žični model, informacijska arhitektura, podjetje, marketing, analiza trga, poslovni model, jedilni list, zgodovina plakata, jamska fotografija, remenke, izpostavljenost, stereofotografija, prostor, anaglif, koline, tikvi, Cockta, reklamni plakat, Peko, likovna analiza, Prekmurje, kmečki običaji, Google Analytics, spletno oblikovanje, vpliv glasbe, televizijski oglas, počutje, spomin, politično-sociološki plakat, nakupna namera, glasbena skupina, aluminij, Exit festival, postprodukcija, ilustracija, kvalitativno raziskovanje, elementi celostne grafične podobe, promocijska kampanja, propaganda, sodobna interpretacija, odzivna spletna stran, odzivno spletno oblikovanje, unikatna keramika, kartografija, slog ilustracije, slikovni zemljevid, fotografija izdelkov, DIY, zgodovina, totalitarni sistemi, priročnik, fotografska oprema, studio, obrazna mimika, človeško oko, program set.a.light 3D, studijska portretna fotografija, digitalno inovacijsko stičišče, komunikacijski materiali, turistična kmetija, digitalno zdravje, optimizacija dela, metoda 5s, glasbena industrija, fotografija življenjskega sloga, vizualno izražanje glasbe, reklamni material, kasting, grafična podoba, okoljevarstvo, korale, namen fotografije, svetloba, Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, avtomobilistična informativna pobarvanka, oglas, portretni osvetlitveni stili, Luna, nočna fotografija, astrofotografija, Rimska cesta, galaksija Andromeda, Orion nebula, prodajna fotografija, animirana fotografija, tisk, vizualna umetnost, nevrotrženje, toplotni zemljevid, vizualno zaznavanje, umetna inteligenca, fotozin, športna fotografija, 30. obletnica, Slovensko društvo Hospic, generativna umetna inteligenca., ples, plesna fotografija, ploska ilustracija, sistem ilustracij, literatura, črno-bele fotografije, foto serija, podnapisi, prenos vsebine, interpretacija, spomini, konceptualna fotografska serija, humor, vizualna identiteta aplikacije, vidna komunikacija, hitra moda, terapevtska fotografija, oblikovanje pobarvanke, izdelava pobarvanke, barvna temperatura, 360-stopinjska fotografija, produktna fotografija, prenova, osvetljevanje, fotografska zgodba, retuširanje, lepotni standardi, embalaža, CGP, SEM, Adobe Photoshop, duševno zdravje, kolesarski sedež, Barve, kratki animirani film, literarna adaptacija, proces animiranja, načrtovanje animacije, testiranje uporabnosti, načrtovanje spletne aplikacije, prostorska intervencija, oblikovanje in umetnost, zenica, makro fotografija, kritično oblikovanje, raziskovalno oblikovanje, teorija vedenjskih sprememb, uniseks oblačila, LGBTIQ+, kakovost., popačenje, virtualna fotografija, računalniške igre, dolgi osvetlitveni čas, fotografski način, goriščna razdalja, vrste objektivov, analiza uporabniške izkušnje, otrokom prilagojeno oblikovanje, lončarjenje, modna torbica, fotografski žanri, oblikovanje lika, prokrastinacija, Fotoaparat, tipografija, fotografski studio, nakit, The lie by JPZ., retuša, film, barva, medij, festival Gora Rocka, grafika v gibanju, komunikacija sporočilnosti, percepcija gibanja, uporabniško usmerjeno oblikovanje