Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jure Ahtik

Vseh ključnih besed je 237, ki se skupaj pojavijo 305 krat.
26 ključnih besed (10.97 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 94 krat (30.82 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
11x11.7%fotografija
10x10.64%celostna grafična podoba
7x7.45%oglaševanje, grafično oblikovanje
5x5.32%oblikovanje, blagovna znamka
4x4.26%logotip, portretna fotografija, vizualna identiteta, uporabniška izkušnja
3x3.19%studijska fotografija
2x2.13%spletno oglaševanje, komunikacijska sredstva, plakat, WordPress, spletno mesto, reportažna fotografija, osvetlitev, naravna kozmetika, digitalna fotografija, Gambija, strategija, komunikacijska kampanja, kompozicija, družbena omrežja, grafični elementi
1xvoščilnice, Facebook, Instagram, čustva, Etsy, informacijsko-razvedrilni sistemi, uporabniški vmesnik, avtomobilski proizvajalci, obrazna mimika, digitalni zaslon, WooCommerce, Exit festival, podjetje Portal, aluminij, televizijski oglas, vpliv glasbe, počutje, elementi celostne grafične podobe, Celostna grafična podoba, ilustracija, optimizacija dela, kvalitativno raziskovanje, promocijska kampanja, promocijski material, postprodukcija, predvajanje v živo, bolezen, snapshot, turizem, apartmaji, vinarstvo, fotozgodba, dokumentarna fotografija, fotografija iz zraka, fotografija balona, krajinska fotografija, studijska portretna fotografija, toplozračni balon, vizualna kompleksnost, spletne strani, uredniška fotografija, modna fotografija, Twitch, ustvarjanje vsebin, spomin, Helmut Newton, kultura, percepcija uporabnikov, sledenje očesnim premikom, reportaža, fotograf, spletna trgovina, propaganda, brošura, postavitev, jedilni list, zgodovina plakata, reklamni plakat, barve, spletne trgovine, mikroizrazi, prikazovanje čustev, studijska osvetlitev, tehnologija sledenja očesnih premikov, multikonferenca, Cockta, Peko, izpostavljenost, jamska fotografija, stereofotografija, anaglif, prostor, remenke, koline, likovna analiza, kmečki običaji, Prekmurje, tikvi, vitki okvir, analiza trga, studio, fotografska oprema, DIY, fotografija izdelkov, odzivno spletno oblikovanje, priročnik, zgodovina, politično-sociološki plakat, vizualno oglaševanje, sodobna interpretacija, totalitarni sistemi, odzivna spletna stran, unikatna keramika, žični model, informacijska arhitektura, podjetje, marketing, poslovni model, Google Analytics, spletno oblikovanje, kartografija, slikovni zemljevid, slog ilustracije, metoda 5s, nakupna namera, prodaja, festival Gora Rocka, prokrastinacija, medij, animacija, grafika v gibanju, oblikovanje lika, dolgi osvetlitveni čas, virtualna fotografija, kakovost., računalniške igre, fotografski način, digitalna ilustracija, komunikacija sporočilnosti, percepcija gibanja, retuša, nakit, The lie by JPZ., LGBTIQ+, uniseks oblačila, fotografski studio, Fotoaparat, barva, film, digitalno zdravje, tipografija, popačenje, goriščna razdalja, namen fotografije, svetloba, Facebook oglaševanje, Instagram oglaševanje, oglas, portretni osvetlitveni stili, astrofotografija, Rimska cesta, galaksija Andromeda, Orion nebula, Luna, korale, avtomobilistična informativna pobarvanka, lončarjenje, turistična kmetija, modna torbica, fotografski žanri, vrste objektivov, zin, okoljevarstvo, oblikovanje pobarvanke, izdelava pobarvanke, otrokom prilagojeno oblikovanje, analiza uporabniške izkušnje, CGP, embalaža, zgoščenka, naslovnica, Fotografija, fotografska serija, foto zgodba, glasbeni album, glasbena skupina, načrtovanje spletne aplikacije, načrtovanje animacije, testiranje uporabnosti, program set.a.light 3D, uporabniško usmerjeno oblikovanje, kasting, okoljevarstvo., kreativni osnutek, Kampanja, nočna fotografija, trženje, oglaševalska kampanja, videospot, videoprodukcija, Velenje Underground, francoski novi val, glasbeni video, video, proces animiranja, kratki animirani film, barvna temperatura, 360-stopinjska fotografija, digitalno inovacijsko stičišče, produktna fotografija, prenova, retuširanje, lepotni standardi, komunikacijski materiali, SEM, Adobe Photoshop, duševno zdravje, fotografska zgodba, osvetljevanje, teorija vedenjskih sprememb, raziskovalno oblikovanje, oblikovanje in umetnost, prostorska intervencija, literarna adaptacija, kritično oblikovanje, zenica, kolesarski sedež, Barve, človeško oko, makro fotografija, oglasna fotografija