Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Rok Stritar

Vseh ključnih besed je 159, ki se skupaj pojavijo 581 krat.
53 ključnih besed (33.33 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 475 krat (81.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
36x7.58%financiranje
32x6.74%kadri, poslovni plani
29x6.11%tržne raziskave, podjetje, management
26x5.47%trženje
23x4.84%tržna analiza
20x4.21%storitve, Slovenija
18x3.79%produkcija
16x3.37%razvoj
13x2.74%strategija
12x2.53%analiza, poslovanje podjetja
11x2.32%uspešnost poslovanja
10x2.11%konkurenca
9x1.89%podjetništvo
8x1.68%tveganje
6x1.26%planiranje
4x0.84%trgovinsko podjetje, rastoče podjetje, case study, turizem, podjetnik
3x0.63%vodenje, kapital, družina, okolje, raziskave, franchising, projekti, družinsko podjetje
2x0.42%krediti, dizajnersko razmišljanje, metode, primeri, investicije, inovacije, diskriminacija, elektronsko poslovanje, izobraževanje, gradbeništvo, donos, davki, rizični kapital, Internet, informacijska tehnologija, žensko delo, šport, nagrajevanje, trgovina, poslovni angeli
1xobrt, stanovanja, tženje, pekarstvo, upravljanje, prodaja, Hrvatska, Slvenija, nočitve, factoring, svetovanje, energetika, inženiring, varstvo okolja, poslovna strategija, certifikat, mednarodno sodelovanje, In Vour Pocket, sposobnosti, mangement, znanje, ocene, licence, intervjuji, subvencije, socialna država, Makroles, grafična industrija, vrednote, industrijsko podjetje, KVM Grafika, Dravska tiskarna, standardi, pohištvena industrija, socialni vidik, prevzemi podjetij, Pan trade, družba, direktno trženje, študij na daljavo, informacijski sistemi, informatika, mrežno trženje, sončna energija, Vemma, lesna industrija, leasing, UNI-Mobil, virtualna organizacija, gostinstvo, strateške povezave, ustvarjalnost, Maxišport, razvojna strategija, Max-pro, catering, design, novi proizvodi, boniteta, Optika Helena Dolinšek, bančništvo, majhna podjetja, brainstorming, enakopravnost, modeli, strategija trženja, trg, učni programi, Ekonomska fakulteta, fakultete, trendi, avtomobili, Optiprint, motiviranje, oglaševanje, pospeševanje prodaje, Avto Markovič, institucije, znanstveni park, Francija, gospodarske družbe, razvoja, kvaliteta, tržme raziskave, zaposlovanje, zakonodaja, Avstrija, ekologija, denarni tokovi, vodenje projektov, mednarodne primerjave, stroitve, uspeh, uporaba človeških zmogljivosti, spremembe, tipi, manager, inkubatorska mreža, finaniranje, proizvodi, Jezeršek, prenos znanja, visoko šolstvo, podjetej, knjigotrštvo, Riko hiše