Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Lan Umek

Vseh ključnih besed je 154, ki se skupaj pojavijo 233 krat.
28 ključnih besed (18.18 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 107 krat (45.92 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x12.15%motivacija
10x9.35%zadovoljstvo zaposlenih, dejavniki zadovoljstva
8x7.48%zadovoljstvo
6x5.61%zaposleni
4x3.74%organizacija, uspešnost, diplomske naloge, izobraževanje
3x2.8%stres, kakovost, Slovenija, brezposelnost, učinkovitost, mladi
2x1.87%zadovoljstvo uporabnikov, motiviranje, zadovoljstvo strank, delovno mesto, učenje, občine, učni uspeh, anketa, občina, upravna enota, občani, študenti, študentsko delo
1xusposabljanje, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, Zavod RS za zaposlovanje, prva zaposlitev, izobraževanje v pravosodju, učna motivacija, udeleženci, obvladovanje stresa, sistem plač in nagrajevanja, dejavniki stresa, vrste stresa, kvalitativna analiza, statistična analiza, analiza, ovire, storitve, elektronsko poslovanje, merjenje zadovoljstva, Hrvaška, študent, zadovoljstvo z usposabljanjem, migracije, razlogi izseljevanja, študijska izmenjava, motivacijski dejavniki, tujina, izseljeni, delovna sila, zgodovina migracij, center za socialno delo, motivacijski dejavnik, zadovoljstvo z življenjem, delo od doma, družbena blaginja, blaginja, politična apatija, družbeni mediji, gasilske organizacije, prostovoljna gasilska društva, logistika, vodenje kakovosti, transport, prevozništvo, poslovni proces, podjetje, mladina, volilni sistemi, izbrano podjetje, regresija, splošno javno mnenje, stališče, nagrade, policija, učna uspešnost, samopodoba, volitve, volilna udeležba, demokracija, priložnost, podjetništvo, podjetnik, raziskava Eurostudent VI, telesna aktivnost, medsebojni odnosi, kakovostne storitve, bančne storitve, zvestoba strank, Covid-19, motivacija., vodje, komunikacija, kazalniki razvitosti, trajnostni razvoj, Litija, metoda SERVQUAL, lokalna samouprava, kakovost storitev, udobje, vlak, merjenje, nezadovoljstvo zaposlenih, Center za socialno delo, vpliv pandemije na zadovoljstvo, covid-19, organizacijska klima, zadovoljstvo na delovnem mestu, municipal administration, Slovenske železnice, satisfaction, performance, napredovanje, Finančna uprava Republike Slovenije, citizens, kakovost življenja, področja merjenja razvoja, občinska uprava, dimenzije kakovosti, stranke, župan, znanje, proces usposabljanj, javne storitve, uprava enota Velenje, športni objekt, otroci, športnovzgojni karton, telesni fitnes, upravna področja, športna infrastruktura, poklicna mobilnost, geografska mobilnost, odnosi, prilagajanje na okolje, javna uprava, motivacij, indeks razvitosti, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, zdravstveni delavci, epidemija COVID-19, trg dela, prekarno delo, mobilnost, Kardeljeva ploščad, ukrepi države, slovenski študentje, municipality