Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Lan Umek

Vseh ključnih besed je 151, ki se skupaj pojavijo 228 krat.
28 ključnih besed (18.54 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 105 krat (46.05 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x12.38%motivacija
10x9.52%dejavniki zadovoljstva, zadovoljstvo zaposlenih
7x6.67%zadovoljstvo
5x4.76%zaposleni
4x3.81%diplomske naloge, izobraževanje, organizacija, uspešnost
3x2.86%stres, brezposelnost, kakovost, mladi, učinkovitost, Slovenija
2x1.9%delovno mesto, zadovoljstvo strank, učenje, občine, upravna enota, zadovoljstvo uporabnikov, občina, anketa, študentsko delo, študenti, učni uspeh, občani, motiviranje
1xučna motivacija, Zavod RS za zaposlovanje, izobraževanje v pravosodju, kvalitativna analiza, udeleženci, prva zaposlitev, izseljeni, storitve, elektronsko poslovanje, migracije, merjenje zadovoljstva, Hrvaška, raziskava Eurostudent VI, študent, razlogi izseljevanja, delovna sila, motivacijski dejavniki, ovire, študijska izmenjava, tujina, zgodovina migracij, vrste stresa, analiza, stališče, blaginja, družbena blaginja, zadovoljstvo z življenjem, družbeni mediji, politična apatija, volilni sistemi, mladina, gasilske organizacije, prostovoljna gasilska društva, logistika, vodenje kakovosti, transport, prevozništvo, poslovni proces, podjetje, volilna udeležba, volitve, nagrade, policija, telesna aktivnost, motivacijski dejavnik, center za socialno delo, obvladovanje stresa, sistem plač in nagrajevanja, splošno javno mnenje, regresija, priložnost, demokracija, podjetnik, podjetništvo, učna uspešnost, samopodoba, dejavniki stresa, stranke, zadovoljstvo na delovnem mestu, Finančna uprava Republike Slovenije, napredovanje, nezadovoljstvo zaposlenih, merjenje, vpliv pandemije na zadovoljstvo, Center za socialno delo, Slovenske železnice, vlak, kakovostne storitve, vodje, bančne storitve, zvestoba strank, udobje, Covid-19, organizacijska klima, covid-19, znanje, odnosi, proces usposabljanj, zadovoljstvo z usposabljanjem, dejavniki zadovoljstva zaposlenih, usposabljanje, komunikacija, medsebojni odnosi, municipal administration, municipality, citizens, performance, motivacija., satisfaction, lokalna samouprava, kakovost storitev, poklicna mobilnost, župan, občinska uprava, geografska mobilnost, prekarno delo, mobilnost, trg dela, dimenzije kakovosti, javne storitve, športnovzgojni karton, športni objekt, telesni fitnes, športna infrastruktura, uprava enota Velenje, upravna področja, Kardeljeva ploščad, slovenski študentje, kakovost življenja, področja merjenja razvoja, trajnostni razvoj, kazalniki razvitosti, metoda SERVQUAL, Litija, indeks razvitosti, zadovoljstvo zaposlenih pri delu, epidemija COVID-19, ukrepi države, zdravstveni delavci, prilagajanje na okolje, motivacij, javna uprava, otroci