Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Tomaž Erzar

Vseh ključnih besed je 93, ki se skupaj pojavijo 98 krat.
4 ključnih besed (4.3 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 9 krat (9.18 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x33.33%partnerski odnos
2x22.22%mladi, depresija, navezanost
1xspletna socialna omrežja, gongi., pojoče sklede, kronični psihosocialni stres, zasvojenost s spletnimi socialnimi omrežji, iskanje pomoči, sram., socialna podpora, socialna ranljivost, revščina, zdravljenje z zvokom, alternativno zdravljenje, obremenjujoče izkušnje v otroštvu, tesnoba, duševno zdravje, psihosocialna podpora otrokom, epidemija covida-19, narcisizem, terapevtska obravnava, stili vzgoje, vezi s starši, intimnost, žalovanje, varna navezanost, starševstvo, magistrske naloge, socialna fobija, otroci, starši, disertacije, psihološki vidik, medosebni odnosi, motnje hranjenja, izvorna družina, vloga ženske, aleksandrinke, trajne vezi, fenomenološko psihološko raziskovanje, zgodovina otroštva, stigma, spolna zloraba, teorija navezanosti, odnosi, uspeh terapije, nezvestoba, religioznost, psihološko blagostanje, moč vere, religiozno soočanje, duhovnost, psihologija religije, koncentracija, vpliv meditacije na travmo, meditacija, travma, osebna rast, družbeni vplivi, skupnost, psihološke potrebe, motivacija, ultratek, avtoetnografska metoda, avtentičnost, spolni stereotipi, spolna identiteta, ženstvenost, spomin, učenje, fenomenološka metoda, supervizija, delovna terapija, delo s travmiranimi, ljubosumje, metoda relacijske družinske terapije, travmatična izkušnja, kompleksna travma, ozaveščenost (prihodnjih) učiteljev razrednega pouka, sekundarni stres, nadomestna travma, ovire, zadržki, podporne skupine, sorojenci otrok s posebnimi potrebami, mladostništvo, multipla skleroza, kakovost življenja, podporna skupina, skupinska obravnava, varovalna vloga šole