Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Katarina Habe

Vseh ključnih besed je 106, ki se skupaj pojavijo 133 krat.
18 ključnih besed (16.98 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 45 krat (33.83 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
5x11.11%magistrska dela
4x8.89%izvajalska anksioznost, glasbeniki
3x6.67%glasbeno izobraževanje, glasbena terapija
2x4.44%glasbeni posluh, raziskave, učenje, pozornost, Aspergerjev sindrom, trobila, študenti glasbe, nižje glasbene šole, metoda Edgarja Willemsa, trema, razvoj glasbenih sposobnosti, spomin, inkluzija
1xbrain gym, učitelji inštrumenta, strategije obvladovanja, skupinska klima, vzgojno-izobraževalno okolje, čustvene motnje, glas, zvočne seanse, zvočna terapija, vedenjske motnje, pomoč z glasbo, nevrodidaktika, poučevanje klavirja, metoda Schinichija Suzukija, glasbene didaktične igre, glasbeni možgani, koncerti, glasbeno uvajanje, glasbeni nastopi, poučevanje inštrumentov, poučevanje glasbe, pedagogika montessori, pihalci, flavtisti, študenti glasbene pedagogike, učitelji glasbe, zanos pri poučevanju, doživljanje zanosa, glasbena ustvarjalnost, glasbeni spomin, stopnje glasbene izobrazbe, poslušanje posnetkov, socialni kontekst, instrumentalna glasba, poslušanje glasbe, motne avtiističnega spektra, glasbene sposobnosti, pomnjenje, avdiometrični test, Gordonov test glasbene avdiacije, glasbeni razvoj, učenje godal, samopodoba, motnje avtističnega spektra, avtizem, doktorske disertacije, interdisciplinarno sodelovanje, glasba, poučevanje trobil, pouk trobil, učna motivacija, motivacija, študije primera, mednarodne raziskave, skupinska diskusija, disleksija, specifične učne težave, primanjkljaji na posameznih področjih učenja, glasbeno šolstvo, Nauk o glasbi, magistrske naloge, psihoterapevtski pristop, funkcionalni pristop, težke motnje v razvoju, zasvojenost, odvisnost, strategije, anksioznost, glasbeni pedagogi, ponavljanje, izobraževalni proces, samoučinkovitost, učenje pihal, motnje pozornosti in koncentracije, koncentracija, vplivi, možgani, memoriziranje, študenti, duševno zdravje, delovne obremenitve, študijske obremenitve, akademija za glasbo, glasba in psihologija, stresorji, depresija, gepresivnost, učenci violine