Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janja Polajnar Lenarčič

Vseh ključnih besed je 80, ki se skupaj pojavijo 90 krat.
7 ključnih besed (8.75 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 17 krat (18.89 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x23.53%deutsche Sprache
3x17.65%Werbung
2x11.76%Diskurs, Mehrmedialität, oglaševanje, multimodalna analiza, nemščina
1xvirale Werbungen, Online-Werbungen, YouTube Kommentare, Deutsch, dvojina v angleščini, slovnično število, dvojina, nemški jezik, prikazovanje žensk v oglasih, mediji, etični vidiki, kulinarika, Saška, Severno Porenje-Vestfalija, Baden-Württemberg, Intertextualität, korpusna analiza, nemški referenčni korpus (DeReKo), korpusno podprta analiza, neologizmi, digitale Diskurse, deutsch, Wikipedia, kontrastive diskurslinguistische Analyse, slowenisch, besedišče, jezikoslovje, ethische Aspekte in der Werbung, kontrastivna analiza, Flüchtlingsdiskurs, Frauendarstellung in der Werbung, sexistische Werbung, Werbeanzeigen und -plakate, multimodale Analyse, dvojina v nemščini, Bausteine der Werbung, Schlüsselwörter: Covid-19-Pandemie, Nachhaltigkeitsdiskurs, Nachhaltigkeit, diskurslinguistische Themenanalyse, Online-Media, slowenische Sprache, niederländische Sprache, Online-Artikel, Werbeanalyse, Diskursanalyse, modifications of phraseological units, phraseological units, advertising language, English, German, Linguistik, Slovene, sprachliche Strategien, nicht-sprachliche Strategien, multimodale Diskursanalyse, Covid-19, Gymnasien, Deutsche Sprache, Textlinguistik, Vergleichsanalyse, advertising, Kampagne, Slowenien, Allophone, Sprechakte, Werbesprache, Pragmatik, Instagram, Influencer, Phonetik, Deutsch als Fremdsprache, besediloslovje