Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Janja Polajnar Lenarčič

Vseh ključnih besed je 73, ki se skupaj pojavijo 83 krat.
7 ključnih besed (9.59 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 17 krat (20.48 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x23.53%deutsche Sprache
3x17.65%Werbung
2x11.76%Mehrmedialität, nemščina, Diskurs, multimodalna analiza, oglaševanje
1xslovnično število, Deutsch, YouTube Kommentare, dvojina, dvojina v angleščini, korpusna analiza, dvojina v nemščini, virale Werbungen, Online-Werbungen, Saška, kulinarika, Baden-Württemberg, Severno Porenje-Vestfalija, Intertextualität, nemški jezik, kontrastivna analiza, ethische Aspekte in der Werbung, slowenisch, deutsch, nemški referenčni korpus (DeReKo), kontrastive diskurslinguistische Analyse, Wikipedia, digitale Diskurse, Flüchtlingsdiskurs, korpusno podprta analiza, neologizmi, sexistische Werbung, Frauendarstellung in der Werbung, multimodale Analyse, Werbeanzeigen und -plakate, besedišče, jezikoslovje, Linguistik, prikazovanje žensk v oglasih, Werbesprache, Pragmatik, Nachhaltigkeit, Sprechakte, Instagram, Deutsch als Fremdsprache, Influencer, nicht-sprachliche Strategien, sprachliche Strategien, Online-Media, diskurslinguistische Themenanalyse, Online-Artikel, niederländische Sprache, Nachhaltigkeitsdiskurs, slowenische Sprache, Phonetik, Allophone, Werbeanalyse, Vergleichsanalyse, besediloslovje, Diskursanalyse, mediji, etični vidiki, Bausteine der Werbung, Kampagne, Gymnasien, Slowenien, Covid-19, multimodale Diskursanalyse, Textlinguistik, Deutsche Sprache, Schlüsselwörter: Covid-19-Pandemie