Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Kos Koklič

Vseh ključnih besed je 256, ki se skupaj pojavijo 1393 krat.
123 ključnih besed (48.05 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1260 krat (90.45 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
131x10.4%raziskave
130x10.32%trženje
129x10.24%analiza
92x7.3%vedenje potrošnikov
77x6.11%nakup, odločanje
24x1.9%Slovenija
22x1.75%psihologija potrošnika, potrošnik
19x1.51%poslovno komuniciranje, oglaševanje
17x1.35%elektronsko trženje
15x1.19%case study
14x1.11%oglas
13x1.03%zadovoljstvo, blagovne znamke, primeri, prehrana
11x0.87%spletna trgovina, družbena omrežja
10x0.79%proizvodi
9x0.71%storitve, podjetje
8x0.63%tekstilna industrija, turizem, kultura, otroci, strategija trženja
7x0.56%lojalnost, trg, mladina, pospeševanje prodaje, image
6x0.48%analysis, cena, prodaja, informacijska tehnologija, consumer behaviour, informacije, mobilna telefonija, okolje, trendi
5x0.4%varstvo okolja, psihologija, informatika, research, mediji, direktno trženje, marketing
4x0.32%meritve, zdravila, varnost, Internet, etika, efektivnost, izbira, osebnost, pozicioniranje proizvoda, kozmetika, zdravje, elektronsko poslovanje, spremembe, ponudba, decision making, generation gap
3x0.24%tehnologija, epidemija, regulacija, ekologija, kvaliteta, delitvena ekonomija, stanovanja, prodajalna, trajnostni razvoj, komparacije, nepremičnine, strategija, trgovinsko podjetje, živilska industrija, vrednost, internet, premoženje, potrošništvo, turistični proizvod, podatki, certifikat, uporabniki, social networks, zdravstvo, bančništvo, inovativnost
2x0.16%youth, potrošnja, inovacije, odnosi s strankami, šport, čustva, medorganizacijsko trženje, socialne mreže, alkoholne pijače, motiviranje, banke, bančno poslovanje, odnosi z javnostjo, nabava, vedenjske znanosti, brands, prodaja na drobno, Instagram, električna vozila, podatkovna analitika, telekomunikacije, razvoj, družba, mednarodne primerjave, medgeneracijske razlike, sodelovanje, avtomobili, modeli, družina, trgovina, purchase, electronic marketing
1xonline shopping, družbena odgovornost, obnovljivi viri energije, gospodinjstva, pohištvena industrija, stanovanjska politika, energetika, ankete, prosti čas, aplikacija, delo, kariera, človeški kapital, čas, Coca Cola, pekarstvo, politika, nabavna funkcija, komuniciranje, design, usposabljanje, cases, planiranje, YouTube, konkurenca, zavarovalstvo, optimizacija, novi proizvodi, varstvo podatkov, kadri, veterinarstvo, medorganizacijski sistemi, demografija, znanje, kognitivna znanost, Brugor Mobil, oblikovanje cene, oblikovanje, vrednote, Krka, anliza, potovanja, umetnost, potovalni uradi, informacijska družba, farmacevtska industrija, povpraševanje, možgani, regije, poslovne odločitve, organizacijska psihologija, poslovni proces, management, izobrazba, tujina, Velika Britanija, izboljšave, tržne raziskave, Kosovo, poslovna morala, visoka tehnologija, mrežno trženje, letalski promet, Abanka Vipa, vinarstvo, preventiva, zaščita, igre, pospeševanje, zakonodaja, nagrade, zeleno trženje, mlekarstvo, oprema, embalaža, recikliranje, kodeksi, age, virusno trženje, goljufija, cestni promet, krožno gospodarstvo, Google, Amazon, sustainable development, purchasing, ethics, textile industry, televizija, technology, elektronska pošta, Covid 19, pandemija, consumer psychology, zaupanje, s premembe, odpadni material, produkcija, pravična trgovina, luksus, Lušt, čevljarstvo, zgodovina, Zara, družbeni mediji, kulturna dediščina, Covid-19, trends research, Lidl, standardi, gverilsko trženje, turistična geografija, založništvo, segmentacija, tržna analiza, Sensilab, Štartaj, Spar Slovenija, Slovenia, food industry, denarne kartice, plačilni promet, digitalizacija, finančni instrumenti, identiteta podjetja, Savdska Arabija, A1, etika analiza, Youtube, najem, nutrition, distribucija, marketing strategy