Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Klara S. Ermenc

Vseh ključnih besed je 140, ki se skupaj pojavijo 317 krat.
37 ključnih besed (26.43 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 214 krat (67.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
34x15.89%pedagogika
31x14.49%diplomska dela
15x7.01%šolski sistemi, primerjalna pedagogika
14x6.54%pedagoška metodologija
11x5.14%osnovna šola
9x4.21%Slovenija
6x2.8%integracija, interkulturnost
5x2.34%priseljenci, inkluzija
4x1.87%interkulturna vzgoja, Španija, multikulturnost
3x1.4%slovenščina, interkulturna pedagogika, osnovne šole, magistrska dela, vključevanje
2x0.93%univerze, tuji jeziki, Anglija, šolske reforme, Finska, medkulturna vzgoja in izobraževanje, učni načrti, Nemčija, vrtci, manjšine, otroci s posebnimi potrebami, učenci priseljenci, vseživljenjsko učenje, izobraževanje, šolska politika, večjezičnost, visokošolsko izobraževanje, bolonjski proces
1xZDA, šolsko svetovanje, španščina, učni jezik, kolidži, prevajanje, poučevanje nejezikovnih predmetov, kakovost, strukturni kazalci, Irska, naravno okolje, italjanski jezik, Francija, dvojezičnost, materni jeziki, madžarščina, dvojezične šole, materinščina, otroci, pedagoška terminologija, migracije, migranti, učni načrt, motivacija, angleščina, diplomsko delo, specialna pedagogika, medkulturna pedagogika, bolonjska reforma, preverjanje znanja, mednarodna mobilnost, formalno izobraževanje, andragogika, Comenius, izobraževanje učiteljev, pravičnost izobraževanja, izobraževalni sistemi, Asturija, avtentičnost, učni cilji, kurikulum, multikulturna pedagogika, dvojezično šolstvo, Andaluzija, visokošolski študij, dvojezično izobraževanje, šolstvo narodnih manjšin, zasebno šolstvo, predšolska vzgoja, prostovoljno delo, skupnost, študentke, kompetence, Nizozemska, skupnostno izobraževanje, prostovoljci, Hrvaška, učenje slovenščine, narodna manjšina, jezik, Gambija, internacionalizacija, epidemija covid-19, medkulturni dialog, tujejezikovna politika, vzporedne oblike izobraževanja, otrokocentričnost, epidemija covida-19, jeziki v osnovni šoli, učenje tujega jezika, izobraževanje romskih učencev, izobraževanje na daljavo, Romi, svetovalna služba, evropeizacija, dopolnilni pouk slovenščine, učitelji, izobraževanje otrok na domu, dostopnost, Norveška, Avstrija, gimnazije, Ruska federacija, OECD, vzgojni koncepti, učenci, segregacija, usposabljanje, poklicno izobraževanje, decentralizacija, šolska avtonomija, šolanje na domu, študija primera, primerjava šolske svetovalne službe, šolski svetovalni delavec, šolsko svetovalno delo, multiperspektivizem, pouk zgodovine, Madžarska, Srbija, preprečevanje osipa, osip, medkulturnost