Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Klara S. Ermenc

Vseh ključnih besed je 136, ki se skupaj pojavijo 303 krat.
36 ključnih besed (26.47 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 203 krat (67 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
32x15.76%pedagogika
29x14.29%diplomska dela
15x7.39%šolski sistemi, primerjalna pedagogika
13x6.4%pedagoška metodologija
11x5.42%osnovna šola
9x4.43%Slovenija
5x2.46%integracija, interkulturnost, priseljenci
4x1.97%interkulturna vzgoja, inkluzija, Španija
3x1.48%multikulturnost, interkulturna pedagogika, osnovne šole, magistrska dela, vključevanje, slovenščina
2x0.99%učni načrti, tuji jeziki, Anglija, univerze, šolske reforme, Finska, Nemčija, medkulturna vzgoja in izobraževanje, šolska politika, večjezičnost, visokošolsko izobraževanje, otroci s posebnimi potrebami, učenci priseljenci, izobraževanje, vrtci, bolonjski proces, manjšine
1xučni cilji, diplomsko delo, medkulturnost, učni načrt, ZDA, šolsko svetovanje, otroci, Irska, migracije, kolidži, materni jeziki, španščina, Francija, kurikulum, šolstvo narodnih manjšin, pedagoška terminologija, prevajanje, madžarščina, dvojezično izobraževanje, italjanski jezik, dvojezične šole, angleščina, specialna pedagogika, materinščina, dvojezičnost, migranti, Andaluzija, medkulturna pedagogika, pravičnost izobraževanja, učni jezik, strukturni kazalci, formalno izobraževanje, vseživljenjsko učenje, andragogika, bolonjska reforma, dvojezično šolstvo, visokošolski študij, zasebno šolstvo, preverjanje znanja, poučevanje nejezikovnih predmetov, kakovost, naravno okolje, motivacija, izobraževalni sistemi, avtentičnost, Asturija, Avstrija, študentke, prostovoljno delo, kompetence, Nizozemska, internacionalizacija, skupnost, skupnostno izobraževanje, narodna manjšina, Hrvaška, jezik, Gambija, prostovoljci, epidemija covid-19, izobraževanje na daljavo, medkulturni dialog, tujejezikovna politika, vzporedne oblike izobraževanja, otrokocentričnost, epidemija covida-19, jeziki v osnovni šoli, učenje tujega jezika, izobraževanje romskih učencev, Romi, svetovalna služba, evropeizacija, učenje slovenščine, dopolnilni pouk slovenščine, Norveška, predšolska vzgoja, izobraževanje otrok na domu, gimnazije, decentralizacija, dostopnost, Ruska federacija, segregacija, vzgojni koncepti, usposabljanje, poklicno izobraževanje, OECD, šolska avtonomija, Madžarska, primerjava šolske svetovalne službe, šolanje na domu, šolski svetovalni delavec, šolsko svetovalno delo, učitelji, študija primera, multiperspektivizem, Srbija, preprečevanje osipa, osip, pouk zgodovine, učenci