1x | | loss, Tolkien, mourning, author-reader relationship, grief, grief reactions, resilient survivors, sodobni ameriški roman, simulaker, postkolonialna ekokritika, suicide, depression, theme, form, metafictional elements, The Divine Ryans, pošasti, American novel, adaptation, contemporary, Catholics, humour, flash fiction, social media, complex relationship, cinematic portrayal, homosexuality, hiperrealnost, ljubezen, politika, (avto)biografija, seksizem, podreprezentiranost, Anne Boleyn, samorefleksija, literatura in politika, New York, magistrska dela, 11. september 2001, terorizem, ameriški roman, Henrik VIII., Thomas More, postmoderno, Sherlock Holmes, pravljice, srečno do konca svojih dni, tisti/tista (pravi/prava), adaptacija, vplivi, Byronski junak, Hilary Mantel, gotski zlobnež, spremembe, interpretacija, metafiction, The Last September, Njeno življenje, The Voyage Out, Zofka Kveder, Bertrand Westphal, Barbara Piatti, metafikcija, medbesedilnost, Jeanette Winterson, video games, gotika, Anthony Doerr, sodobni roman, analiza, geokriticizem, Vernon Lee, Viktorijanska doba, Oscar Wilde, ameriška poezija, Slika Doriana Graya, Adrienne Rich, slovenščina, družbeni prostor, literarna geografija, dogajalni prostor, angleška književnost, angleščina, transmedial narratology, narration, reprezentacija, ženske, fenovska literatura, družbeni spol, androginost, LGBTQ, Harry Potter, Elizabeth Bowen, To the Lighthouse, lesbian literature, kvir teorija, gender, spolna identiteta, Octavia Butler, fictional world, intertextuality, mythology, The Elder Scrolls V: Skyrim, narrative techniques, metatextuality, Shakespeare, Ursula K. Le Guin, Marge Piercy, znanstvena fantastika, teorija pošasti, musical, Oke of Okehurst |