Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Mateja Pezdirc-Bartol

Vseh ključnih besed je 374, ki se skupaj pojavijo 487 krat.
48 ključnih besed (12.83 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 161 krat (33.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
24x14.91%slovenska književnost
18x11.18%slovenska dramatika
9x5.59%mladinska književnost
6x3.73%bolonjski magisteriji
4x2.48%sodobna slovenska dramatika, diplomsko delo, bolonjske diplome
3x1.86%dramatizacija, slovenski dramatiki, ekspresionizem, Dušan Jovanović, komedija, slikanica, uprizoritev, Svetlana Makarovič, Matjaž Zupančič, dramatika
2x1.24%nasilje, primerjalne študije, Dogodek v mestu Gogi, sodobna mladinska književnost, mladinski problemski roman, postdramsko gledališče, literarni liki, sodobna dramatika, ženski liki, Antigona, Anton Leskovec, psihoanaliza, ilustracije, otrok, lik ženske, tematologija, slovenske dramatičarke, literatura in etika, Slavko Grum, svetovna književnost, Iza Strehar, uprizoritve, dramsko besedilo, branje, Saša Pavček, sodobne slovenske dramatičarke, performans, slovenski pisatelji, avtorska pravljica, recepcija v Sloveniji, Hlapci
1xsvatba, večkulturnost in medkulturnost, sodobna fantazija, čarovnica iz zgornje davče, Poletno gledališče Studenec, Za narodov blagor, etika v literaturi, medkulturni dialog, odnos med besedilom in uprizoritvijo, Pohujšanje v dolini Šentflorjanski, Kulturno društvo Miran Jarc Škocjan, proza, lepa vida, fantazija, Hlapec Jernej in njegova pravica, Ob zori, Kralj na Betajnovi, fantastika, lutkovna predstava, družina Stražar, Moj lajf, ljubiteljsko gledališče, poganstvo, rudi šeligo, mitologija, iCankar, kanon, tabuizirane teme / otroška publika / lutkovno gledališče / drugačnost / smrt, družbenokritična tematika, Slavo Grum, prostor in literatura, kulturna dediščina, mentorstvo, Šmartno pri Litiji, Joža Debelak, spolno nasilje, sodobna drama, evropska dramatika, bralna značka, uprizoritveno besedilo., avantgardna umetnost, klasična umetnost, performativ, medmedijska umetnost, body art, odrski govor, gledališki lektor, Sodobna slovenska dramatika, spolna zloraba otrok, posilstvo, revolucija, Primož Kozak, Ghazi Randa, Žiga Divjak, politika, zgodovina., Visoška kronika, Ana Karenina, socialni realizem, eksistencializem, poetična drama, živali, živalska pravljica, karakterizacija, čustva, liki, Ladja brez imena, Vitomil Zupan, čustvena inteligenca, odrska priredba, dramatičarke, italijanska književnost, magistrsko delo, basen, literarne zvrsti, fašizem, dekadenca, literarni vplivi, prevodi v slovenščino, literarna recepcija, staroindijska književnost, starogrška dramatika, slovenska gledališča, gledališka predstava, otroška radijska igra, radijska igra, dramska forma, literatura in mit, grška književnost, tragično, tragedija, norveška književnost, norveška dramatika, tabu teme, mladinski roman, slovenska mladinska književnost, sodobna slovenska književnost, priročniki za branje, bolezen, lik matere, moderna, mladostniki, literarne predloge, narodna identiteta, gledališka kritika, gledališke uprizoritve, ženske, sodobni slovenski roman, slovensko gledališče, slovenstvo, komika, doktorsko delo, emancipacija, družbena vloga žensk, konstativ, korporativna drama, identiteta, Zvonovi so umolknili, medosebni odnosi, Ivan Cankar, zunajliterarni vplivi, gledališče, Jerman, Rebellion in der Gottschee, podoba Slovencev in Slovenije, X Gombač Žiga, Unenge Johan, Kodrič Filipić Neli, Geda Fabio, Koritnik Ana, imagologija, kočevski Nemci, McKay Sharon E., literarnovedna recepcija, gledališka recepcija, telesna komika, besedna komika, situacijska komika, značajska komika, Škofjeloški pasijon, pasijonske procesije, manipulacija, resničnostni šov, Škofja Loka, 2000-, partnerski odnosi, modernizem, gledališče in likovna umetnost, interpretacija, postmodernizem, likovna drama, stereotipi, performativna umetnost, neoavantgarda, Gleeson Libby, Menjava straže, primerjalna analiza, španska književnost, otroška perspektiva, Ojdip, drama, Kraljična Haris, kakovost, Federico Garcia Lorca, Krvava svatba, Ljubomir Djurković, Maša Pelko, Asja Hrvatin, Ivan Sivec, Neli Kodrič Filipič, Matjaž Fritz, Rudi Mlinar, Magdalena Cundič, literarne adaptacije, družinski odnosi, Ivo Svetina, vrednotenje, pravljica, Potohodec, Otroka reke, Dane Zajc, motiv zla v leposlovju, Voranc, smrt, politično gledališče, Sigmund Freud, zlo, motiv smrti v leposlovju, poetične drame, ruska ljudska pravljica, ruska književnost, slovenska ljudska pravljica, pouk tujega jezika, slovenščina, ruščina kot tuji jezik, ruščina, slovenščina kot tuji jezik, Nataša Kone Lorenzutti, Čaj v parku, slovenska otroška književnost, Rok Vilčnik, Vinko Moderndorfer, Jure Karas, otroška književnost, klasična pravljica, brata Grimm, literarni motivi, sodobna pravljica, Vedrana Grisogono Nemeš, Evald Flisar, papa Pupilo pa Pupilčki, Pupilija, svoboda, performativni obrat, sodobna komedija, slovenska komedija, družbena kritika, uprizarjanje komedij, družbeni kontekst, Lila Prap, gledališka analiza, Do golega, Gremo mi v tri krasne, nekemična zasvojenost, kemična zasvojenost, Povej mi po resnici, Faxtor X, Gugalnica za dva, Od RTM do WTF, Lepe punce lepo bruhajo, zasvojenost, problemski roman, premor, besedilo, jezikovna analiza, jezikovne zvrsti, didaskalije, tabujski roman, slovensla književnost, hitrost govora, postjugoslovanske književnosti, jugosocializem, Andrej Makuc, Jiři Bezlaj, Kevin Brooks, Jonas Gardell, nemška književnost, naturalizem, drugačnost, evgenika, dednost, Melvin Burgess, Igor Karlovšek, Drago Jančar, dramatika absurda, dramske osebe, totalitarizem, Disident Arnož in njegovi, Veliki briljantni valček, Tango, Policija, Sławomir Mrożek, sprejemanje, (drugačen) literarni lik, Primož Suhodolčan, 2000-2020, gibanje, šport, balet, literarna predloga, Hrestač – Božična zgodba, baletna zgodba, libreto, Sarah Kane, sodobna britanska dramatika, strahovi, hrepenenje, dramsko delo, Nejc Gazvoda, Divjad, Jazz, Tih vdih, gledališke predstave, poljski dramatiki, poljska drama, jerebika, Simona Semenič, Selma in Lojzka, Neskončno ljubljeni moški, štrudelj, ples pa še kaj, Ujeti trenutek, Nika Švab, Vsak glas šteje, Desa Muck, na valovih, Jasnovidka ali dan mrtvih, Karamazovi ali Prevzgoja srca, Siegrfied Melchinger, Goran Stefanovski, Hi-Fi, Al' en al' dva?, Čisti vrelec ljubezni, Bakanalije, Kim Komljanec, Zbeži, motiv zajca, mladinski fantazijski roman, odnos do vojne, literarne predelave, Andrej Ivanuša, Richard Adams, poljska književnost, slovenska drama, Beatrix Potter, Dominik Smole, Jean Anouilh, 21. stoletje, Prevare, Jera Ivanc, slovenka književnost, begunstvo, literarni miti, sodobni slovenski dramatiki, begunska problematika na Slovenskem, likovna govorica