Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vanesa Matajc

Vseh ključnih besed je 548, ki se skupaj pojavijo 780 krat.
87 ključnih besed (15.88 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 319 krat (40.9 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x9.09%diplomsko delo
18x5.64%slovenska književnost
10x3.13%ameriška književnost, literatura in družba
9x2.82%magistrska dela
8x2.51%bolonjske diplome, avtobiografska literatura
7x2.19%angleška književnost
6x1.88%naratologija, modernizem, postmodernizem, nezanesljivi pripovedovalec
5x1.57%bolonjski magisterij, medbesedilnost, mladinska književnost, literatura in zgodovina
4x1.25%srbska književnost, ženske, češka književnost, postkolonializem, nacionalna identiteta, pripovedna tehnika, znanstvena fantastika, francoska književnost
3x0.94%Ruth Ozeki, vojna v Jugoslaviji, metafikcija, otroška književnost, pripovedovalec, roman, feminizem, literarni žanri, travma, ekokritika, eksistencializem, hrvaška književnost, primerjalne študije, filmske priredbe, pripoved, kratka zgodba, literatura in film, literatura in feminizem
2x0.63%literarni motivi, dokumentarnost, poezija, španska književnost, ženski liki, ideologija, spomin, elektronski mediji, digitalna doba, homoseksualnost, pričevanjska literatura, zgodovinski roman, sodobni ameriški roman, antiutopija, literarni vplivi, performans, ljubezen, francoska poezija, ruska književnost, avtorska pravljica, feministična literarna veda, 20. st., samomor, neoavantgarda, fašizem, Vladimir, angleška poezija, kriminalni roman, diplomska dela, bošnjaška književnost, sodobni roman, slikanice, kanadska književnost, spolna identiteta, avtobiografija, lezbištvo, literarni liki, detektivski roman, nemška književnost, postdramsko gledališče, avstrijska književnost, mimesis, družbeni spol, distopični roman, digitalna literatura
1xLeopold, tematologija, Milčinski, kruh, mitologija, begunci, nacizem, komunizem, Ciril, Kosmač, imagologija, Južna Afrika, patriarhat, Fran, narodne manjšine, japonska književnost, Matičič, fantazijska književnost, Vadnjal, Ivan, fantazijski roman, Prežihov Voranc, vizionarstvo, literatura in psihoanaliza, Romunija, prva svetovna vojna, Nemci, ponovno rojstvo, psihoanaliza, arhetipi, Levstik, postapokaliptična literatura, performativna umetnost, latinskoameriške književnosti, likovna drama, gledališče in likovna umetnost, izgnanstvo, identiteta, čilska književnost, politika, teorija vpliva, intertekstualnost, ameriška poezija, diktatura, revolucija, literatura in eksil, viktorijanska doba, Sylvia Plath, Stekleni zvon, umetniška in lahka literatura, Danes grofje Celjski in nikdar več, zgodovinska drama, Anna Wambrechtsamer, Charlotte Salomon, Charlotte, negativna utopija, viktorijanska družba, avtofikcija, življenjepisje, David Foenkinos, dialoškost, avstrijski roman, poljska književnost, antropologija, New York, 11. september 2001, ameriški roman, terorizem, epistemologija, teologija, holokavst, italijanska poezija, indijska književnost, anglofone književnosti, postkolonialne književnosti, literatura in politika, jazz, osnovnošolci, tiskani mediji, bralna pismenost, branje, ločitev, izolacija, digitalni mediji, ruski roman, Harlemska renesansa, blues, literatura in glasba, afroameriška umetnost, skupina Bloomsbury, pesniški jezik, Michel, flarf, altlit, eksperimentalna poezija, spolne vloge, slovenski roman, družbeni stereotipi, spam literatura, kodna poezija, "crossover" literatura, literarna avantgarda, pisateljski postopki, pisateljska tehnika, leposlovje, literarno pisanje, senegalska književnost, afriške književnosti, realizem, potrošništvo, literatura in ideologija, bolonjski magisteriji, družinski odnosi, 21. st., postfordizem, blagovni fetišizem, drama absurda, gledališče absurda, irska dramatika, teorija drame, partnerski odnosi, Neumann, Stanislav Kostka, Kosovel, Srečko, Anton, Podbevšek, Závada, Vilém, dnevnik, Beneška Slovenija, spomini, fikcija in resničnost, zapor, zaporniški roman, fanovska literatura, srbska dramatika, Holan, František, Biebl, Konstantin, Josef, Hora, Hořejši, Jindřich, Wolker, Jiři Karel, Jaroslav, Halas, Seifert, Vitězslav, Nezval, očetovstvo, materinstvo, Herman Celjski, Turčija, Foucault, teorija diskurza, distopija, lezbična literatura, kulturna zgodovina, turška književnost, narodnoosvobodilna vojna, španska državljanska vojna, literatura in vojna, Vzhod in Zahod, turški jezik, jezikovna reforma, literatura in utopija, thatcherizem, Jean-Jacques, Twyker, Annaud, postmoderna, Roger, italijanska književnost, Tom, beseda in podoba, satira, neoliberalizem, Jadran Krt, literarna recepcija, avstralska književnost, etične vrednote, literatura in mit, švedska književnost, hekerstvo, magistrsko delo, basen, svetovna književnost, literarne zvrsti, razbojništvo, kratka proza, motiv matere, motiv očeta, motiv družine, ženska proza, slovenske pisateljice, ženstvena pisava, staroindijska književnost, intermedialnost, ljudsko slovstvo, ljudske pravljice, bajeslovna bitja, poganski miti, slovenska mitologija, Istra, umetne pravljice, literatura in religija, vojni roman, pripovedna struktura, antiateizem, novi ateizem, ateizem, Fry, X Gombač Žiga, »zdravljenje z besedo«, Kiš, pripovedna identiteta, pripovedovanje, Jure Detela, Borut Kraševec: Agni, Danilo: Vrt, pepel, Cathy Caruth, Paul Ricoeur, Sigmund Freud, etika spominjanja, Arnošt Lustig, Marguerite Duras, tropi, personifikacija, ženska pisava, Ključne besede: pripovedna empatija, Sapfo, Renée Vivien, Beatrix Potter, fin-de-siècle, socialno obrobje, Ivan Cankar, odnos do živali, antropomorfizem, literatura, kritične animalistične študije, Gerhart Hauptmann, Drago Jančar: To noč sem jo videl, Carlos Ruiz Zafón: Senca vetra, nigerijska književnost, Soldatko, body art, medmedijska umetnost, klasična umetnost, avantgardna umetnost, Ken Saro-Wiwa, nigerijska državljanska vojna, literarno proizvajanje, Koroška, sistemska teorija, empirična literarna veda, »gnila angleščina«, nigerijske etnične manjšine, performativ, konstativ, Joanna Bator: Peščena gora, Sofi Oksanen: Očiščenje, Hanna Meretoja, postkolonialna ekokritika, vojna, ekofeminizem, sodobni hrvaški roman, Kristian Novak: Cigan, resnica, likovna govorica, Danilo Kiš, Jurij Trifonov, ampak najlepši, Richard Adams, Andrej Ivanuša, Trst, zamejski Slovenci, slovenski pisatelji, Suzana Tratnik, Urška Sterle, Nataša Sukič, Italija, Boris Pahor, Jeanette Winterson, Gabriel García Márquez, Anthony Doerr, avtobiografskost, zbirka novel Grmada v pristanu, otroška perspektiva, poroka, ironija, klasična pravljica, sodobna pravljica, slovenska otroška književnost, Vinko Möderndorfer, pornografija, Péter Nádas, brata Grimm, Lila Prap, prevajalski slog, Jane Austen: Prevzetnost in pristranost, literarno prevajanje, prevodoslovje, Lucia Berlin, literarna oseba, moškost, Volčje noči, iterarna teorija, Vlado Žabot, Vampir z Gorjancev, Drakula, Mate Dolenc, Raymond Williams, kulturni materializem, motiv zajca, Svetlana Makarovič, mladinski fantazijski roman, Amiri Baraka: »Black Solidarity«, Ivan Cankar: »Kako sem postal socialist«, Bram Stoker, poganska mitologija, pozaba, nostalgija, revizionizem, kolektivni spomin, postjugoslovanski roman, kultura spominjanja, Ursula K. Le Guin, Marge Piercy, vampir v leposlovju, žrtev, irska književnost, androginost, Octavia Butler, zamejska literatura, pouk književnosti, feministična kritika, socializem, Ivana Simić Bodrožić, Anton Ingolič, dekleta, mladinska vojna pripovedna proza, družbena neenakost, Orhan Pamuk, večkulturnost in medkulturnost, etika v literaturi, mladinski problemski roman, reprezentacija resničnosti, Ime mi je Rdeča, turški roman, Laurence Sterne, Frances Burney, Debeluška, Punčka v ogledalu, motnje hranjenja, problemski roman, Družinski ples, mladinski roman, Zamrznjeni dekleti, sentimentalni roman, moralizem, Samuel Richardson, družabnost, senzibilnost, angleška družba 18. stoletja, medkulturni dialog, Ghazi Randa, vojne na Balkanu, psihopatija, šovinizem, izseljenstvo, zamejstvo, slovenska manjšina, ženski psihopatski liki, Gillian Flynn, Barbara Celjska, Celjski grofje, upor, nadzorovanje, telo, funkcionalizacija telesa, neofašizem, Marko Sosič, Geda Fabio, Koritnik Ana, erotična literatura, Unenge Johan, Gleeson Libby, Kodrič Filipić Neli, McKay Sharon E., Karahasan, struktura, ezoterika, arabeska, Vzhodni divan, Dževad, David Leavitt, Družinske parabole, lirski subjekt, odnos do narave, impersonalnost, poezija narave, emily dickinson, maja vidmar, Slovenija, Češkoslovaška, praška pomlad, Louis-Ferdinand Céline, strukturalizem, nova levica, študentsko gibanje, študentski časopisi, slovenska poezija, človek., antijunak v sodobnem romanu, Donna Tartt, duhovna kriza, Michel Houellebecq: Podreditev, književna didaktika, Norbert Gstrein: Die kommenden Jahre, Paul Auster, Gérard Genette, literatura in filozofija, Iris Murdoch, David Herman, Marie-Laure Ryan, Franz K. Stanzel, Potovanje na konec noči, potovanje, Ingeborg Bachmann, Malina, pisanje po holokavstu, nemška in avstrijska povojna književnost, 2666, literarne študije, zamolk, harlemska renesansa, Pojdi in povej na gori, Gojmir Polajnar, James Baldwin, Nevidni človek, Ralph Ellison, Noč v Čilu, Divji detektivi, Svetislav Basara, Dragan Velikić, David Albahari, tranzicija, francoski kolonializem, sodobni srbski roman, Svetlana Slapšak, Vladimir Arsenijević, infrarealizem, Manifest infrarealizma, Roberto Bolaño, Vladimir Tasić, Srđan Valjarević, Anton Novačan