Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vanesa Matajc

Vseh ključnih besed je 558, ki se skupaj pojavijo 796 krat.
90 ključnih besed (16.13 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 328 krat (41.21 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
29x8.84%diplomsko delo
19x5.79%slovenska književnost
10x3.05%literatura in družba, ameriška književnost
9x2.74%magistrska dela
8x2.44%bolonjske diplome, avtobiografska literatura
7x2.13%naratologija, angleška književnost
6x1.83%postmodernizem, modernizem, nezanesljivi pripovedovalec
5x1.52%medbesedilnost, mladinska književnost, bolonjski magisterij, literatura in zgodovina
4x1.22%pripovedna tehnika, srbska književnost, češka književnost, nacionalna identiteta, francoska književnost, znanstvena fantastika, ženske, pripovedovalec, postkolonializem
3x0.91%kratka zgodba, Ruth Ozeki, literatura in film, eksistencializem, feminizem, filmske priredbe, pripoved, travma, hrvaška književnost, ekokritika, literatura in feminizem, primerjalne študije, vojna v Jugoslaviji, literarni žanri, otroška književnost, roman, metafikcija
2x0.61%zgodovinski roman, španska književnost, literarni vplivi, samomor, spomin, pričevanjska literatura, ljubezen, francoska poezija, sodobni ameriški roman, angleška poezija, bošnjaška književnost, mimesis, ideologija, postdramsko gledališče, ženski liki, kanadska književnost, literarni liki, distopični roman, kriminalni roman, detektivski roman, avtobiografija, homoseksualnost, antiutopija, avstrijska književnost, performans, slikanice, diplomska dela, nemška književnost, Vladimir, poezija, neoavantgarda, 20. st., feministična literarna veda, dokumentarnost, ruska književnost, digitalna literatura, digitalna doba, avtorska pravljica, sodobni roman, elektronski mediji, lezbištvo, spolna identiteta, družbeni spol, vojna, fašizem, vojni roman, literarni motivi, pripovedna struktura
1xjazz, literatura in politika, ameriški roman, New York, epistemologija, antropologija, poljska književnost, 11. september 2001, terorizem, afroameriška umetnost, ruski roman, digitalni mediji, tiskani mediji, osnovnošolci, postapokaliptična literatura, Jaroslav, Harlemska renesansa, Seifert, literatura in glasba, teologija, blues, holokavst, literatura in psihoanaliza, fantazijska književnost, psihoanaliza, Konstantin, Jiři Karel, Wolker, fantazijski roman, mitologija, Biebl, kruh, prva svetovna vojna, ponovno rojstvo, arhetipi, japonska književnost, begunci, italijanska poezija, pesniški jezik, Halas, indijska književnost, anglofone književnosti, vizionarstvo, imagologija, Vitězslav, Nezval, tematologija, patriarhat, Južna Afrika, postkolonialne književnosti, ločitev, spomini, zapor, avtofikcija, fikcija in resničnost, David Foenkinos, življenjepisje, zaporniški roman, srbska dramatika, viktorijanska družba, viktorijanska doba, negativna utopija, Beneška Slovenija, fanovska literatura, Charlotte, Charlotte Salomon, Celjski grofje, Anton Novačan, Barbara Celjska, upor, nadzorovanje, Herman Celjski, zgodovinska drama, Sylvia Plath, Stekleni zvon, umetniška in lahka literatura, Danes grofje Celjski in nikdar več, Anna Wambrechtsamer, dnevnik, Srečko, diktatura, ameriška poezija, revolucija, politika, čilska književnost, teorija vpliva, intertekstualnost, izolacija, branje, Milčinski, avstrijski roman, dialoškost, latinskoameriške književnosti, performativna umetnost, Podbevšek, Vilém, Anton, literatura in eksil, Kosovel, Závada, izgnanstvo, likovna drama, František, Holan, gledališče in likovna umetnost, identiteta, bralna pismenost, Matičič, antiateizem, intermedialnost, novi ateizem, ateizem, literatura in religija, spolne vloge, družbeni stereotipi, basen, magistrsko delo, literarne zvrsti, svetovna književnost, staroindijska književnost, umetne pravljice, ljudske pravljice, eksperimentalna poezija, španska državljanska vojna, narodnoosvobodilna vojna, literatura in vojna, Vzhod in Zahod, etične vrednote, literatura in mit, bajeslovna bitja, ljudsko slovstvo, poganski miti, Istra, slovenska mitologija, švedska književnost, slovenski roman, literatura in ideologija, realizem, bolonjski magisteriji, 21. st., družinski odnosi, potrošništvo, postfordizem, teorija drame, irska dramatika, drama absurda, partnerski odnosi, blagovni fetišizem, očetovstvo, materinstvo, afriške književnosti, kratka proza, razbojništvo, hekerstvo, senegalska književnost, slovenske pisateljice, ženstvena pisava, gledališče absurda, motiv očeta, motiv matere, motiv družine, ženska proza, jezikovna reforma, flarf, Fry, Roger, skupina Bloomsbury, komunizem, nacizem, italijanska književnost, postmoderna, Twyker, Tom, Jean-Jacques, Annaud, Stanislav Kostka, narodne manjšine, Nemci, Ivan, Prežihov Voranc, Leopold, Vadnjal, Fran, Kosmač, Ciril, Jindřich, Hořejši, Romunija, Hora, Levstik, Neumann, literarna avantgarda, Foucault, Michel, teorija diskurza, lezbična literatura, distopija, kodna poezija, spam literatura, turška književnost, turški jezik, altlit, kulturna zgodovina, Turčija, literatura in utopija, thatcherizem, pisateljski postopki, literarna recepcija, avstralska književnost, beseda in podoba, "crossover" literatura, Jadran Krt, satira, leposlovje, neoliberalizem, funkcionalizacija telesa, literarno pisanje, pisateljska tehnika, Josef, večkulturnost in medkulturnost, literatura, odnos do živali, kritične animalistične študije, Gerhart Hauptmann, socialno obrobje, Ivan Cankar, antropomorfizem, personifikacija, pripovedna identiteta, »zdravljenje z besedo«, pripovedovanje, Borut Kraševec: Agni, tropi, Jure Detela, Ključne besede: pripovedna empatija, ženska pisava, Amiri Baraka: »Black Solidarity«, mladinski fantazijski roman, Ivan Cankar: »Kako sem postal socialist«, kulturni materializem, iterarna teorija, Raymond Williams, motiv zajca, Svetlana Makarovič, Renée Vivien, Sapfo, fin-de-siècle, Beatrix Potter, Andrej Ivanuša, Richard Adams, Kiš, Danilo: Vrt, resnica, likovna govorica, Danilo Kiš, Jurij Trifonov, Kristian Novak: Cigan, ampak najlepši, konstativ, performativ, nigerijska književnost, Soldatko, body art, medmedijska umetnost, klasična umetnost, avantgardna umetnost, sodobni hrvaški roman, Sofi Oksanen: Očiščenje, Sigmund Freud, Cathy Caruth, etika spominjanja, Marguerite Duras, pepel, Arnošt Lustig, Paul Ricoeur, Drago Jančar: To noč sem jo videl, Hanna Meretoja, Joanna Bator: Peščena gora, postkolonialna ekokritika, ekofeminizem, Carlos Ruiz Zafón: Senca vetra, Volčje noči, Vlado Žabot, Lucia Berlin, prevodoslovje, Lila Prap, brata Grimm, klasična pravljica, sodobna pravljica, literarno prevajanje, prevajalski slog, Nataša Sukič, Suzana Tratnik, Urška Sterle, poroka, Jane Austen: Prevzetnost in pristranost, ironija, slovenska otroška književnost, Vinko Möderndorfer, V Elvisovi sobi, Maruša. Da me je strah?, Sebastijan Pregelj, Menuet za kitraro, razpad Jugoslavije, Vitomil zupan, Adriana Kuči, Ime mi je Sarajevo, pornografija, Péter Nádas, erotična literatura, Kot da me ni, Slavenka Drakulič, slovenski pisatelji, Trst, Octavia Butler, androginost, Marge Piercy, Ursula K. Le Guin, pozaba, nostalgija, irska književnost, vampir v leposlovju, Mate Dolenc, Vampir z Gorjancev, Drakula, Bram Stoker, žrtev, poganska mitologija, revizionizem, kolektivni spomin, otroška perspektiva, avtobiografskost, zbirka novel Grmada v pristanu, Boris Pahor, zamejski Slovenci, Italija, Anthony Doerr, Jeanette Winterson, postjugoslovanski roman, kultura spominjanja, moškost, literarna oseba, Gabriel García Márquez, Ken Saro-Wiwa, nigerijska državljanska vojna, Samuel Richardson, Frances Burney, moralizem, družabnost, angleška družba 18. stoletja, senzibilnost, Laurence Sterne, dekleta, socializem, družbena neenakost, feministična kritika, Ivana Simić Bodrožić, mladinska vojna pripovedna proza, Anton Ingolič, sentimentalni roman, Zamrznjeni dekleti, Gojmir Polajnar, Družinske parabole, Pojdi in povej na gori, James Baldwin, Ralph Ellison, Nevidni človek, David Leavitt, Družinski ples, Debeluška, Punčka v ogledalu, motnje hranjenja, problemski roman, mladinski roman, Orhan Pamuk, Ime mi je Rdeča, Marko Sosič, neofašizem, ezoterika, struktura, Vzhodni divan, arabeska, zamejstvo, slovenska manjšina, ženski psihopatski liki, Gillian Flynn, psihopatija, vojne na Balkanu, izseljenstvo, šovinizem, Dževad, Karahasan, medkulturni dialog, Ghazi Randa, etika v literaturi, mladinski problemski roman, turški roman, reprezentacija resničnosti, Gleeson Libby, Kodrič Filipić Neli, Koritnik Ana, McKay Sharon E., Geda Fabio, X Gombač Žiga, Unenge Johan, harlemska renesansa, zamolk, literatura in filozofija, Iris Murdoch, David Herman, Marie-Laure Ryan, Gérard Genette, Franz K. Stanzel, človek., slovenska poezija, lirski subjekt, odnos do narave, impersonalnost, poezija narave, emily dickinson, maja vidmar, Paul Auster, Donna Tartt, literarno proizvajanje, Koroška, sistemska teorija, empirična literarna veda, »gnila angleščina«, nigerijske etnične manjšine, zamejska literatura, pouk književnosti, duhovna kriza, antijunak v sodobnem romanu, Michel Houellebecq: Podreditev, Norbert Gstrein: Die kommenden Jahre, književna didaktika, Slovenija, Češkoslovaška, infrarealizem, Manifest infrarealizma, Roberto Bolaño, Vladimir Tasić, Vladimir Arsenijević, Srđan Valjarević, Divji detektivi, Noč v Čilu, Ingeborg Bachmann, Malina, pisanje po holokavstu, nemška in avstrijska povojna književnost, 2666, literarne študije, Svetlana Slapšak, Dragan Velikić, praška pomlad, Louis-Ferdinand Céline, strukturalizem, nova levica, študentsko gibanje, študentski časopisi, Potovanje na konec noči, potovanje, David Albahari, Svetislav Basara, tranzicija, sodobni srbski roman, francoski kolonializem, telo