1x | | Romunija, Ivan, Matičič, Leopold, androginost, Levstik, Kosmač, Vadnjal, Prežihov Voranc, Ciril, Milčinski, fantazijski roman, mitologija, fantazijska književnost, literatura in psihoanaliza, psihoanaliza, arhetipi, ponovno rojstvo, Nemci, kruh, literarni motivi, prva svetovna vojna, Fran, nacizem, literarna recepcija, Jadran Krt, Ursula K. Le Guin, avstralska književnost, beseda in podoba, satira, neoliberalizem, lezbištvo, lezbična literatura, distopija, literatura in utopija, thatcherizem, Marge Piercy, Octavia Butler, Fry, Roger, skupina Bloomsbury, komunizem, irska književnost, italijanska književnost, postmoderna, Tom, spolna identiteta, Twyker, Jean-Jacques, Annaud, narodne manjšine, japonska književnost, Vlado Žabot, ruski roman, digitalni mediji, tiskani mediji, osnovnošolci, postapokaliptična literatura, Vampir z Gorjancev, Harlemska renesansa, blues, Mate Dolenc, literatura in glasba, afroameriška umetnost, bralna pismenost, branje, diktatura, ameriška poezija, revolucija, politika, čilska književnost, teorija vpliva, intertekstualnost, ločitev, izolacija, Volčje noči, avstrijski roman, dialoškost, jazz, literatura in politika, Južna Afrika, patriarhat, imagologija, vizionarstvo, pesniški jezik, tematologija, Drakula, begunci, teorija diskurza, žrtev, poganska mitologija, Bram Stoker, italijanska poezija, holokavst, New York, poljska književnost, 11. september 2001, terorizem, ameriški roman, antropologija, epistemologija, indijska književnost, anglofone književnosti, postkolonialne književnosti, teologija, vampir v leposlovju, Michel, literarno pisanje, pisateljska tehnika, leposlovje, kultura spominjanja, kodna poezija, pisateljski postopki, "crossover" literatura, Hořejši, Jindřich, Stanislav Kostka, Neumann, literarna avantgarda, spam literatura, altlit, afriške književnosti, senegalska književnost, gledališče absurda, drama absurda, irska dramatika, slovenski roman, družbeni stereotipi, eksperimentalna poezija, flarf, kolektivni spomin, revizionizem, spolne vloge, Hora, Josef, dnevnik, Beneška Slovenija, Srečko, Kosovel, Anton, fašizem, fanovska literatura, spomini, fikcija in resničnost, zapor, zaporniški roman, srbska dramatika, Podbevšek, Vilém, Jiři Karel, Nezval, Wolker, Konstantin, Biebl, Vitězslav, Seifert, Holan, Závada, František, Halas, Jaroslav, teorija drame, pozaba, ljudske pravljice, umetne pravljice, ljudsko slovstvo, bajeslovna bitja, poganski miti, literatura in religija, ateizem, pripovedna struktura, intermedialnost, vojni roman, antiateizem, novi ateizem, Istra, slovenska mitologija, turška književnost, turški jezik, kulturna zgodovina, Turčija, latinskoameriške književnosti, jezikovna reforma, Vzhod in Zahod, etične vrednote, literatura in mit, španska državljanska vojna, narodnoosvobodilna vojna, literatura in vojna, nostalgija, staroindijska književnost, družinski odnosi, 21. st., očetovstvo, materinstvo, motiv očeta, bolonjski magisteriji, literatura in ideologija, blagovni fetišizem, partnerski odnosi, postfordizem, potrošništvo, realizem, motiv matere, motiv družine, magistrsko delo, švedska književnost, basen, literarne zvrsti, svetovna književnost, hekerstvo, razbojništvo, ženska proza, ženstvena pisava, slovenske pisateljice, kratka proza, Foucault, likovna drama, poezija narave, impersonalnost, maja vidmar, emily dickinson, Gerhart Hauptmann, lirski subjekt, odnos do narave, študentski časopisi, Ivan Cankar, študentsko gibanje, Češkoslovaška, Slovenija, slovenska poezija, človek., Paul Auster, Gérard Genette, Donna Tartt, odnos do živali, antijunak v
sodobnem romanu, Franz K. Stanzel, Marie-Laure Ryan, Iris Murdoch, kritične animalistične študije, literatura, literatura in filozofija, David Herman, nova levica, strukturalizem, Manifest infrarealizma, Divji detektivi, infrarealizem, Roberto Bolaño, Vladimir Tasić, Noč v Čilu, 2666, Ingeborg Bachmann, Malina, pisanje po holokavstu, nemška in avstrijska povojna književnost, literarne študije, Srđan Valjarević, Vladimir Arsenijević, potovanje, francoski kolonializem, Potovanje na konec noči, Louis-Ferdinand Céline, praška pomlad, sodobni srbski roman, tranzicija, Svetlana Slapšak, Dragan Velikić, Svetislav Basara, David Albahari, duhovna kriza, Michel Houellebecq: Podreditev, Arnošt Lustig, pepel, ampak najlepši, Kristian Novak: Cigan, sodobni hrvaški roman, Jurij Trifonov, Danilo Kiš, pripovedna identiteta, pripovedovanje, »zdravljenje z besedo«, Kiš, Danilo: Vrt, Marguerite Duras, Sofi Oksanen: Očiščenje, vojna, ekofeminizem, Cathy Caruth, Carlos Ruiz Zafón: Senca vetra, Drago Jančar: To noč sem jo videl, postkolonialna ekokritika, Sigmund Freud, Joanna Bator: Peščena gora, Hanna Meretoja, sodobni roman, etika spominjanja, resnica, likovna govorica, literarno proizvajanje, Koroška, sistemska teorija, empirična literarna veda, nigerijske etnične manjšine, zamejska literatura, pouk književnosti, Norbert Gstrein: Die kommenden
Jahre, antropomorfizem, personifikacija, tropi, književna didaktika, »gnila angleščina«, Jure Detela, avantgardna umetnost, medmedijska umetnost, klasična umetnost, performativ, konstativ, Borut Kraševec: Agni, body art, nigerijska državljanska vojna, Ken Saro-Wiwa, Soldatko, nigerijska književnost, zamolk, harlemska renesansa, upor, Barbara Celjska, nadzorovanje, funkcionalizacija telesa, telo, Celjski grofje, Anton Novačan, Danes grofje Celjski in nikdar več, umetniška in lahka literatura, Anna Wambrechtsamer, zgodovinska drama, Herman Celjski, postjugoslovanski roman, Gillian Flynn, neofašizem, zamejstvo, Renée Vivien, Marko Sosič, ezoterika, slovenska manjšina, izseljenstvo, psihopatija, ženski psihopatski liki, fin-de-siècle, vojne na Balkanu, šovinizem, Sylvia Plath, Stekleni zvon, literatura in eksil, Ivan Cankar: »Kako sem postal socialist«, Amiri Baraka: »Black Solidarity«, viktorijanska doba, viktorijanska družba, kulturni materializem, Raymond Williams, Paul Ricoeur, iterarna teorija, gledališče in likovna umetnost, identiteta, izgnanstvo, negativna utopija, avtorska pravljica, življenjepisje, Beatrix Potter, David Foenkinos, Charlotte, Charlotte Salomon, avtofikcija, Richard Adams, mladinski fantazijski roman, motiv zajca, Svetlana Makarovič, Andrej Ivanuša, struktura, arabeska, Zamrznjeni dekleti, sentimentalni roman, Punčka v ogledalu, Debeluška, motnje hranjenja, angleška družba 18. stoletja, senzibilnost, Frances Burney, Laurence Sterne, Samuel Richardson, moralizem, družabnost, problemski roman, mladinski roman, Pojdi in povej na gori, Gojmir Polajnar, James Baldwin, Nevidni človek, Ralph Ellison, Družinske parabole, David Leavitt, ženska pisava, Ključne besede: pripovedna empatija, socialno obrobje, Družinski ples, dekleta, mladinska vojna pripovedna proza, Kodrič Filipić Neli, Unenge Johan, Gleeson Libby, Ghazi Randa, medkulturni dialog, X Gombač Žiga, Geda Fabio, Dževad, Vzhodni divan, Karahasan, McKay Sharon E., Koritnik Ana, etika v literaturi, večkulturnost in medkulturnost, feministična kritika, socializem, Sapfo, Ivana Simić Bodrožić, Anton Ingolič, družbena neenakost, Orhan Pamuk, mladinski problemski roman, reprezentacija resničnosti, turški roman, Ime mi je Rdeča, performativna umetnost |