| 1x | | imagologija, literatura in glasba, vizionarstvo, osnovnošolci, Harlemska renesansa, afroameriška umetnost, tiskani mediji, japonska književnost, večkulturnost in medkulturnost, tematologija, patriarhat, postapokaliptična literatura, begunci, ruski roman, Južna Afrika, digitalni mediji, italijanska poezija, antropologija, epistemologija, teologija, Ime mi je Rdeča, poljska književnost, New York, 11. september 2001, terorizem, bralna pismenost, postkolonialne književnosti, Orhan Pamuk, literatura in politika, reprezentacija resničnosti, jazz, blues, turški roman, holokavst, anglofone književnosti, indijska književnost, ameriški roman, pesniški jezik, performativna umetnost, Anton Novačan, Herman Celjski, zgodovinska drama, Celjski grofje, Barbara Celjska, nadzorovanje, upor, Anna Wambrechtsamer, Danes grofje Celjski in nikdar več, Koritnik Ana, Sylvia Plath, McKay Sharon E., Karahasan, Dževad, umetniška in lahka literatura, funkcionalizacija telesa, telo, neofašizem, zamejstvo, Marko Sosič, ezoterika, struktura, arabeska, slovenska manjšina, izseljenstvo, ženski psihopatski liki, Gillian Flynn, psihopatija, vojne na Balkanu, Vzhodni divan, šovinizem, Stekleni zvon, Geda Fabio, Ghazi Randa, revolucija, diktatura, politika, čilska književnost, Gleeson Libby, latinskoameriške književnosti, ameriška poezija, teorija vpliva, avstrijski roman, ločitev, etika v literaturi, dialoškost, intertekstualnost, medkulturni dialog, likovna drama, gledališče in likovna umetnost, življenjepisje, avtofikcija, David Foenkinos, Charlotte, X Gombač Žiga, Charlotte Salomon, Unenge Johan, Kodrič Filipić Neli, izgnanstvo, identiteta, literatura in eksil, viktorijanska doba, negativna utopija, viktorijanska družba, izolacija, nacizem, gledališče absurda, afriške književnosti, senegalska književnost, drama absurda, irska dramatika, partnerski odnosi, teorija drame, slovenski roman, družbeni stereotipi, spam literatura, kodna poezija, leposlovje, altlit, flarf, spolne vloge, eksperimentalna poezija, blagovni fetišizem, postfordizem, slovenske pisateljice, ženstvena pisava, ženska proza, kratka proza, razbojništvo, švedska književnost, hekerstvo, motiv družine, motiv matere, literatura in ideologija, realizem, potrošništvo, bolonjski magisteriji, 21. st., motiv očeta, očetovstvo, literarno pisanje, pisateljska tehnika, Podbevšek, Anton, Kosovel, Vilém, Závada, František, Holan, Srečko, dnevnik, zapor, spomini, fikcija in resničnost, zaporniški roman, srbska dramatika, Beneška Slovenija, fanovska literatura, Halas, Jaroslav, Stanislav Kostka, Hořejši, Jindřich, Neumann, literarna avantgarda, pisateljski postopki, "crossover" literatura, Hora, Josef, Nezval, Vitězslav, Seifert, Jiři Karel, Wolker, Biebl, Konstantin, magistrsko delo, basen, skupina Bloomsbury, Fry, Roger, komunizem, družbena neenakost, Nemci, narodne manjšine, italijanska književnost, postmoderna, beseda in podoba, avstralska književnost, literarna recepcija, Tom, Twyker, Annaud, Jean-Jacques, Romunija, Levstik, ponovno rojstvo, prva svetovna vojna, kruh, arhetipi, mitologija, literatura in psihoanaliza, fantazijski roman, Milčinski, Fran, Prežihov Voranc, Kosmač, Ciril, Ivan, Matičič, Vadnjal, Leopold, Jadran Krt, satira, bajeslovna bitja, ljudsko slovstvo, ljudske pravljice, poganski miti, Istra, literatura in mit, slovenska mitologija, umetne pravljice, literatura in religija, staroindijska književnost, svetovna književnost, literarne zvrsti, intermedialnost, antiateizem, ateizem, novi ateizem, etične vrednote, španska državljanska vojna, lezbična literatura, teorija diskurza, Foucault, distopija, literatura in utopija, neoliberalizem, thatcherizem, Michel, Turčija, Vzhod in Zahod, literatura in vojna, narodnoosvobodilna vojna, jezikovna reforma, turški jezik, kulturna zgodovina, turška književnost, psihoanaliza, pisanje po holokavstu, poroka, Urška Sterle, Nataša Sukič, ironija, Jane Austen: Prevzetnost in pristranost, literarno prevajanje, prevajalski slog, Suzana Tratnik, slovenski pisatelji, zbirka novel Grmada v pristanu, otroška perspektiva, avtobiografskost, Boris Pahor, Italija, Trst, zamejski Slovenci, prevodoslovje, Lucia Berlin, Slavenka Drakulič, Kot da me ni, erotična literatura, Ime mi je Sarajevo, Adriana Kuči, V Elvisovi sobi, Maruša. Da me je strah?, pornografija, Péter Nádas, brata Grimm, Lila Prap, sodobna pravljica, klasična pravljica, Vinko Möderndorfer, slovenska otroška književnost, Anthony Doerr, Jeanette Winterson, Volčje noči, iterarna teorija, Raymond Williams, Vlado Žabot, Vampir z Gorjancev, Drakula, Mate Dolenc, kulturni materializem, Ivan Cankar: »Kako sem postal socialist«, Andrej Ivanuša, Richard Adams, Beatrix Potter, Svetlana Makarovič, motiv zajca, Amiri Baraka: »Black Solidarity«, mladinski fantazijski roman, Bram Stoker, poganska mitologija, kultura spominjanja, kolektivni spomin, revizionizem, postjugoslovanski roman, moškost, Gabriel García Márquez, literarna oseba, nostalgija, Ursula K. Le Guin, vampir v leposlovju, žrtev, irska književnost, androginost, Marge Piercy, Octavia Butler, Sebastijan Pregelj, Menuet za kitraro, literatura in strip, stripovske predelave, Julija Lukovnjak: Imaginarni svetovi Edgarja Kaosa, fuzijska fikcija, intersekcionalnost, ženska, druga_i, Christopher Paolini: Eragon, teorija sodobne fantazijske književnosti, žensko telo, družbeni nadzor, Margaret Atwood: Deklina zgodba, biopolitika, zmaji, dobro in zlo, junaki, Bernardine Evaristo: Dekle, Gideon Samson: Dnevi na otoku, tiranija, imperializem, kolonializem, totalitarizem, oblast, reportaža, Ryszard Kapuściński, južnoslovanska književnost, feministična literarna teorija, ločitev staršev, Jani Virk: Brez imena, Borisav Stanković, Ivo Andrić, ženskost, seksualnost, Berta Bojetu: Filio ni doma, Jessamine Chan: Šola za dobre matere, zamejska književnost, slovenska manjšina v Italiji, Miroslav Košuta: Mornar na kozi, Deborah Levy., Georges Perec, žanrska hibridnost, otroštvo, Bogomila Kravos: Moj Trst, Evelina Umek: P'nče, bralna kultura, razpad Jugoslavije, Vitomil zupan, literarno vrednotenje, sodobna literarna kritika, odraščanje, turška književnost / Elif Shafak: Čast / kurdske ženske / umor iz časti / pripovedovalec / fokalizacija, pismo, Borislav Pekić, Alison Bechdel, risoroman, avtobiografski diskurz, gastarbajterji, izbrisani, Dragan Velikić: Bonavia, spominjanje, teorija stripa, teorija spominjanja, Andrei Makine: Francoski testament, Veronika Simoniti: Ivana pred morjem, Stefan Hertmans: Vojna in terpentin, lik vnuka, postklasična naratologija, postspomin, fin-de-siècle, Renée Vivien, David Albahari, Svetislav Basara, Dragan Velikić, tranzicija, sodobni srbski roman, potovanje, francoski kolonializem, Svetlana Slapšak, Vladimir Arsenijević, Manifest infrarealizma, Divji detektivi, Noč v Čilu, infrarealizem, Roberto Bolaño, Srđan Valjarević, Vladimir Tasić, Potovanje na konec noči, Louis-Ferdinand Céline, poezija narave, impersonalnost, lirski subjekt, maja vidmar, emily dickinson, človek., slovenska poezija, odnos do narave, Slovenija, strukturalizem, praška pomlad, nova levica, študentski časopisi, Češkoslovaška, študentsko gibanje, 2666, literarne študije, angleška družba 18. stoletja, senzibilnost, družabnost, sentimentalni roman, Zamrznjeni dekleti, Debeluška, Punčka v ogledalu, moralizem, Samuel Richardson, Anton Ingolič, Ivana Simić Bodrožić, feministična kritika, mladinska vojna pripovedna proza, dekleta, Frances Burney, Laurence Sterne, motnje hranjenja, problemski roman, zamolk, harlemska renesansa, Ralph Ellison, Malina, Ingeborg Bachmann, nemška in avstrijska povojna književnost, literarno novinarstvo, Nevidni človek, James Baldwin, Družinski ples, mladinski roman, David Leavitt, Družinske parabole, Pojdi in povej na gori, Gojmir Polajnar, Iris Murdoch, literatura in filozofija, etika spominjanja, Sigmund Freud, Cathy Caruth, Marguerite Duras, Arnošt Lustig, Danilo: Vrt, pepel, Paul Ricoeur, Drago Jančar: To noč sem jo videl, Joanna Bator: Peščena gora, Sofi Oksanen: Očiščenje, sodobni hrvaški roman, Hanna Meretoja, postkolonialna ekokritika, Carlos Ruiz Zafón: Senca vetra, ekofeminizem, Kiš, »zdravljenje z besedo«, Gerhart Hauptmann, kritične animalistične študije, literatura, socialno obrobje, Ključne besede: pripovedna empatija, Sapfo, ženska pisava, odnos do živali, antropomorfizem, pripovedovanje, pripovedna identiteta, Borut Kraševec: Agni, Jure Detela, personifikacija, tropi, Kristian Novak: Cigan, ampak najlepši, književna didaktika, Norbert Gstrein: Die kommenden
Jahre, Michel Houellebecq: Podreditev, pouk književnosti, zamejska literatura, literarno proizvajanje, Koroška, duhovna kriza, antijunak v
sodobnem romanu, Marie-Laure Ryan, David Herman, Franz K. Stanzel, Gérard Genette, Donna Tartt, Paul Auster, sistemska teorija, nigerijske etnične manjšine, konstativ, performativ, klasična umetnost, likovna govorica, resnica, Jurij Trifonov, Danilo Kiš, avantgardna umetnost, medmedijska umetnost, nigerijska državljanska vojna, »gnila angleščina«, Ken Saro-Wiwa, Soldatko, body art, nigerijska književnost, socializem |