1x | | Literatur, anthropologischer Roman, Der Zauberberg, literarische Anthropologie, Thomas Mann, Gattung, Habsburška monarhija, učiteljišča, prve študentke, matura, univerze, zasebne dekliške šole, gimnazije, višje dekliške šole, izobraževanje žensk, zgodovina znanosti, osnovna šola, nemška književnost, prelom stoletja 1900, metodika pouka, bralna značka, prevajanje, slovensko-nemška književnost, prostitucija, družbene norme, angleška filologija, dekliški liceji, zgodovina Filozofske fakultete, nemška filologija, Reigen, Lulu, Sodoms Ende, alumni Univerze v Ljubljani, Irmgard Keun, globalizacija izobraževanja, magistrska dela, diplomska dela, konstruktivizem v šoli, net-generacija, učenje, transfer učenja, evropska šola, romantični samospev, nemška poezija, 19. st., literarne študije, glasbene analize, Liederkreis, nemški skladatelji, uglasbitve, nemška glasba, nemščina, medpredmetno povezovanje, Frauenbewegung, Feminismus, Frauengeschichte, Lou Andreas-Salomé, nova stvarnost, Gilgi – eine von uns, Nach Mitternacht, Geschlechterdiskurs, nemška književnost 19. stoletja, Der arme Spielmann, podoba ženske, književnost 19. stoletja, Ključne besede: Brigitta, transformacije, Wilhelm in Jakob Grimm, pravljica, poezija, črna romantika, 1895, Reaktionen der Presse, historische Berichterstattung, Laibacher Erdbeben, Rezeptionsforschung, Prešerens deutsche Gedichte, deutsch-slowenische kulturelle Beziehungen, raznojezičnost, večjezičnost, Deutsch, Fremdsprachenunterricht, Deutschlernende, nemščina kot tuji jezik, angleščina kot tuji jezik, SEJO, analiza učbenikov, France Prešeren, umetnost, deutsche Schriftstellerinnen, Heinrich von Kleist, Die Marquise von O…, Emanzipation, Maria Janitschek, Normbruch, Die neue Eva, Das Erdbeben in Chili, Religion, O duhovnem v umetnosti, Vladimir Tatlin, Lazar Lisicki, Vasilij Kandinski, ruski konstruktivizem, Ehebruch, Bauhaus, Deutschlehrende, Didaktik DaF, Goethe, Faust, svetovna književnost, 1900, Dunaj, moč, spolni diskurz, literarni motivi, tehnologija, Frauenbild, motivi v nemški književnosti, Lili Novy, Der Sandmann, E. T. A. Hoffmann, ekologija, individualizacija., spolnost, IKT, literarische Kompetenz, Aktionsforschung, English language, Lesekompetenz, Wortschatz, Leichte Sprache, vereinfachte Lektüre, German language, foreign languages, informacijska tehnologija, TPACK, visokošolsko izobraževanje, literary texts, language teaching, ELT coursebooks, transkulturnost |