| 1x | | zgodovina Filozofske fakultete, alumni Univerze v Ljubljani, anthropologischer Roman, zgodovina znanosti, angleška filologija, Sodoms Ende, Reigen, nemška filologija, Der Zauberberg, Thomas Mann, literarische Anthropologie, Literatur, Habsburška monarhija, učiteljišča, gimnazije, Gattung, višje dekliške šole, izobraževanje žensk, prostitucija, Lili Novy, transkulturnost, poezija, motivi v nemški književnosti, črna romantika, individualizacija., E. T. A. Hoffmann, Der Sandmann, prevajanje, slovensko-nemška književnost, prelom stoletja 1900, zasebne dekliške šole, družbene norme, nemška književnost, osnovna šola, bralna značka, metodika pouka, Lulu, prve študentke, net-generacija, konstruktivizem v šoli, globalizacija izobraževanja, magistrska dela, evropska šola, transfer učenja, medpredmetno povezovanje, nemščina, učenje, diplomska dela, romantični samospev, 19. st., literarne študije, glasbene analize, Liederkreis, nemški skladatelji, nemška poezija, uglasbitve, nemška glasba, književnost 19. stoletja, podoba ženske, Nach Mitternacht, nova stvarnost, Lou Andreas-Salomé, Gilgi – eine von uns, Irmgard Keun, ekologija, matura, dekliški liceji, Frauenbewegung, Feminismus, transformacije, Ključne besede: Brigitta, Der arme Spielmann, pravljica, Wilhelm in Jakob Grimm, Frauengeschichte, Geschlechterdiskurs, nemška književnost 19. stoletja, univerze, svetovna književnost, Das Erdbeben in Chili, Religion, Ehebruch, Die Marquise von O…, Heinrich von Kleist, Maria Janitschek, Emanzipation, deutsche Schriftstellerinnen, Bauhaus, ruski konstruktivizem, France Prešeren, Prešerens deutsche Gedichte, deutsch-slowenische kulturelle Beziehungen, umetnost, Lazar Lisicki, Vasilij Kandinski, O duhovnem v umetnosti, Vladimir Tatlin, Die neue Eva, Normbruch, avstrijska književnost, ruska književnost, pornografski roman, Rassismus, Fremdheit, Literaturdidaktik, Ausgrenzung, Identität, pornografski jezik, Josefine Mutzenbacher oder die Geschichte einer Wienerischen Dirne von ihr selbst erzählt, Lyrik, Eros, Frauenbild, Deutsche Literatur des 19. Jahrhunderts, Annette von Droste-Hülshoff, Mihail Petrovič Arcibašev, Sanin, Erotik, Rezeptionsforschung, Laibacher Erdbeben, literary texts, visokošolsko izobraževanje, informacijska tehnologija, ELT coursebooks, language teaching, English language, German language, foreign languages, TPACK, IKT, Faust, Rap, literarni motivi, Goethe, 1900, moč, spolni diskurz, Dunaj, Aktionsforschung, literarische Kompetenz, SEJO, analiza učbenikov, angleščina kot tuji jezik, večjezičnost, raznojezičnost, 1895, Reaktionen der Presse, historische Berichterstattung, nemščina kot tuji jezik, Deutsch, vereinfachte Lektüre, Wortschatz, Lesekompetenz, Leichte Sprache, Didaktik DaF, Fremdsprachenunterricht, Deutschlernende, Deutschlehrende, tehnologija |