1x | | Der Zauberberg, Gattung, Thomas Mann, anthropologischer Roman, zgodovina znanosti, zgodovina Filozofske fakultete, alumni Univerze v Ljubljani, literarische Anthropologie, Habsburška monarhija, višje dekliške šole, zasebne dekliške šole, univerze, gimnazije, učiteljišča, angleška filologija, izobraževanje žensk, Literatur, Lili Novy, bralna značka, metodika pouka, osnovna šola, slovensko-nemška književnost, prevajanje, transkulturnost, poezija, nemška književnost, prelom stoletja 1900, Reigen, prve študentke, Sodoms Ende, Lulu, prostitucija, družbene norme, nemška filologija, dekliški liceji, konstruktivizem v šoli, globalizacija izobraževanja, magistrska dela, net-generacija, evropska šola, nemščina, učenje, transfer učenja, diplomska dela, romantični samospev, 19. st., literarne študije, glasbene analize, Liederkreis, nemški skladatelji, nemška poezija, uglasbitve, nemška glasba, medpredmetno povezovanje, književnost 19. stoletja, Lou Andreas-Salomé, Frauenbewegung, Feminismus, nova stvarnost, Nach Mitternacht, motivi v nemški književnosti, Irmgard Keun, Gilgi – eine von uns, Frauengeschichte, Geschlechterdiskurs, Ključne besede: Brigitta, Der arme Spielmann, podoba ženske, transformacije, pravljica, nemška književnost 19. stoletja, Wilhelm in Jakob Grimm, matura, Der Sandmann, Prešerens deutsche Gedichte, deutsch-slowenische kulturelle Beziehungen, Rezeptionsforschung, France Prešeren, umetnost, O duhovnem v umetnosti, Vladimir Tatlin, Lazar Lisicki, Laibacher Erdbeben, 1895, SEJO, analiza učbenikov, angleščina kot tuji jezik, večjezičnost, raznojezičnost, Reaktionen der Presse, historische Berichterstattung, Vasilij Kandinski, ruski konstruktivizem, Frauenbild, Normbruch, Die neue Eva, Eros, Lyrik, Annette von Droste-Hülshoff, Deutsche Literatur des 19. Jahrhunderts, Maria Janitschek, Emanzipation, Religion, Ehebruch, Bauhaus, Das Erdbeben in Chili, Die Marquise von O…, deutsche Schriftstellerinnen, Heinrich von Kleist, nemščina kot tuji jezik, Deutsch, spolni diskurz, Dunaj, 1900, moč, spolnost, TPACK, IKT, Goethe, Faust, individualizacija., E. T. A. Hoffmann, Erotik, ekologija, tehnologija, svetovna književnost, literarni motivi, informacijska tehnologija, visokošolsko izobraževanje, Leichte Sprache, vereinfachte Lektüre, Wortschatz, Didaktik DaF, Deutschlehrende, Fremdsprachenunterricht, Deutschlernende, Lesekompetenz, literarische Kompetenz, language teaching, ELT coursebooks, literary texts, foreign languages, German language, Aktionsforschung, English language, črna romantika |