Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Samide

Vseh ključnih besed je 151, ki se skupaj pojavijo 158 krat.
5 ključnih besed (3.31 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 12 krat (7.59 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x25%nemška književnost, pouk književnosti
2x16.67%deutsche Literatur, sociologija, Das Fräulein von Scuderi
1xDer Zauberberg, Gattung, Thomas Mann, anthropologischer Roman, zgodovina znanosti, zgodovina Filozofske fakultete, alumni Univerze v Ljubljani, literarische Anthropologie, Habsburška monarhija, višje dekliške šole, zasebne dekliške šole, univerze, gimnazije, učiteljišča, angleška filologija, izobraževanje žensk, Literatur, Lili Novy, bralna značka, metodika pouka, osnovna šola, slovensko-nemška književnost, prevajanje, transkulturnost, poezija, nemška književnost, prelom stoletja 1900, Reigen, prve študentke, Sodoms Ende, Lulu, prostitucija, družbene norme, nemška filologija, dekliški liceji, konstruktivizem v šoli, globalizacija izobraževanja, magistrska dela, net-generacija, evropska šola, nemščina, učenje, transfer učenja, diplomska dela, romantični samospev, 19. st., literarne študije, glasbene analize, Liederkreis, nemški skladatelji, nemška poezija, uglasbitve, nemška glasba, medpredmetno povezovanje, književnost 19. stoletja, Lou Andreas-Salomé, Frauenbewegung, Feminismus, nova stvarnost, Nach Mitternacht, motivi v nemški književnosti, Irmgard Keun, Gilgi – eine von uns, Frauengeschichte, Geschlechterdiskurs, Ključne besede: Brigitta, Der arme Spielmann, podoba ženske, transformacije, pravljica, nemška književnost 19. stoletja, Wilhelm in Jakob Grimm, matura, Der Sandmann, Prešerens deutsche Gedichte, deutsch-slowenische kulturelle Beziehungen, Rezeptionsforschung, France Prešeren, umetnost, O duhovnem v umetnosti, Vladimir Tatlin, Lazar Lisicki, Laibacher Erdbeben, 1895, SEJO, analiza učbenikov, angleščina kot tuji jezik, večjezičnost, raznojezičnost, Reaktionen der Presse, historische Berichterstattung, Vasilij Kandinski, ruski konstruktivizem, Frauenbild, Normbruch, Die neue Eva, Eros, Lyrik, Annette von Droste-Hülshoff, Deutsche Literatur des 19. Jahrhunderts, Maria Janitschek, Emanzipation, Religion, Ehebruch, Bauhaus, Das Erdbeben in Chili, Die Marquise von O…, deutsche Schriftstellerinnen, Heinrich von Kleist, nemščina kot tuji jezik, Deutsch, spolni diskurz, Dunaj, 1900, moč, spolnost, TPACK, IKT, Goethe, Faust, individualizacija., E. T. A. Hoffmann, Erotik, ekologija, tehnologija, svetovna književnost, literarni motivi, informacijska tehnologija, visokošolsko izobraževanje, Leichte Sprache, vereinfachte Lektüre, Wortschatz, Didaktik DaF, Deutschlehrende, Fremdsprachenunterricht, Deutschlernende, Lesekompetenz, literarische Kompetenz, language teaching, ELT coursebooks, literary texts, foreign languages, German language, Aktionsforschung, English language, črna romantika