1x | | anthropologischer Roman, Der Zauberberg, zgodovina Filozofske fakultete, angleška filologija, zgodovina znanosti, Thomas Mann, alumni Univerze v Ljubljani, literarische Anthropologie, gimnazije, višje dekliške šole, zasebne dekliške šole, učiteljišča, izobraževanje žensk, nemška filologija, Literatur, Habsburška monarhija, Gattung, družbene norme, poezija, prevajanje, slovensko-nemška književnost, transkulturnost, Lili Novy, črna romantika, motivi v nemški književnosti, bralna značka, metodika pouka, univerze, Lulu, Sodoms Ende, prostitucija, prelom stoletja 1900, osnovna šola, nemška književnost, Reigen, matura, konstruktivizem v šoli, globalizacija izobraževanja, magistrska dela, net-generacija, evropska šola, nemščina, učenje, transfer učenja, diplomska dela, romantični samospev, 19. st., literarne študije, glasbene analize, Liederkreis, nemški skladatelji, nemška poezija, uglasbitve, nemška glasba, medpredmetno povezovanje, književnost 19. stoletja, nova stvarnost, Lou Andreas-Salomé, Frauenbewegung, Nach Mitternacht, Gilgi – eine von uns, Der Sandmann, dekliški liceji, Irmgard Keun, Feminismus, Frauengeschichte, Ključne besede: Brigitta, Der arme Spielmann, podoba ženske, transformacije, pravljica, Geschlechterdiskurs, nemška književnost 19. stoletja, Wilhelm in Jakob Grimm, prve študentke, tehnologija, Vasilij Kandinski, O duhovnem v umetnosti, Vladimir Tatlin, ruski konstruktivizem, Bauhaus, Das Erdbeben in Chili, Religion, Ehebruch, Lazar Lisicki, umetnost, 1895, Reaktionen der Presse, historische Berichterstattung, Laibacher Erdbeben, Rezeptionsforschung, France Prešeren, Prešerens deutsche Gedichte, deutsch-slowenische kulturelle Beziehungen, Die Marquise von O…, Heinrich von Kleist, Sanin, Erotik, Annette von Droste-Hülshoff, Mihail Petrovič Arcibašev, Josefine Mutzenbacher oder die Geschichte einer Wienerischen Dirne von ihr selbst erzählt, ruska književnost, pornografski roman, pornografski jezik, Deutsche Literatur des 19. Jahrhunderts, Lyrik, Maria Janitschek, Emanzipation, deutsche Schriftstellerinnen, Die neue Eva, Normbruch, Eros, Frauenbild, raznojezičnost, večjezičnost, IKT, moč, spolni diskurz, TPACK, informacijska tehnologija, ELT coursebooks, literary texts, visokošolsko izobraževanje, Dunaj, 1900, avstrijska književnost, ekologija, individualizacija., literarni motivi, svetovna književnost, Goethe, Faust, language teaching, foreign languages, Fremdsprachenunterricht, Deutschlernende, Deutschlehrende, Deutsch, nemščina kot tuji jezik, SEJO, analiza učbenikov, angleščina kot tuji jezik, Didaktik DaF, Leichte Sprache, Aktionsforschung, English language, German language, literarische Kompetenz, Lesekompetenz, vereinfachte Lektüre, Wortschatz, E. T. A. Hoffmann |