Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Jaka Repič

Vseh ključnih besed je 105, ki se skupaj pojavijo 110 krat.
2 ključnih besed (1.9 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 7 krat (6.36 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
4x57.14%etnologija
3x42.86%kulturna antropologija
1xkrajina, časovnost, affectivity, senses, neoliberalism, svetloba, antropologija učenja, sezonskost, vreme, tema, regeneration, Islandija, urban community, Vranov let, pobeg iz taborišča, kulturna dediščina, zgodovina, mate čaj, partizani, druga svetovna vojna, izobraževanje odraslih, place-making, Ballymun, 1944, social housing, feminizem, turistifikacija, posledice turizma, antropologija turizma, Ljubljana, kompleksnostna paradigma, prebivalstvo, begunci, nevladne organizacije, integracija, prostovoljstvo, migracija, organizacija, Gasilska brigada Ljubljana, neoliberalizem, Slovene nation, vseživljenjsko učenje, epistemologija juga, pijača, national identity, landscape, poklicni gasilci, poklicno gasilstvo, landscape attribute, national symbol, pravice žensk, antropologija pijače, ways of knowing, transhumance, generacijski prehodi, izseljenska književnost, izseljenska društva, mountain pastures, entanglement, občutek doma, izseljenstvo, Solčavsko, know-how, (kulturna) identiteta, diaspora, čezmejne prakse, mobilnost, Gorica/Gorizia, Nova Gorica, Italija, human-animal relationships, animal work, slovenski izseljenci v Avstraliji, Vienna, urban equestrianism, cooperation, tujost, povratna mobilnost, intimate partner violence, healthcare system, Serbia, home, France, healthcare workers, domestic violence, Slovenija, antropologija hrane, medical anthropology, gender-based violence, Paris, Art Worlds, trajnostna mobilnost, mobilnost v Ljubljani, trajnostni razvoj, trajnost, ustvarjanje doma, vrednote, deležniki v trajnostni mobilnosti, art market, art, migration, mobility, yerba mate