Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Gašper Troha

Vseh ključnih besed je 164, ki se skupaj pojavijo 221 krat.
24 ključnih besed (14.63 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 81 krat (36.65 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
17x20.99%diplomsko delo
13x16.05%slovenska dramatika
6x7.41%slovensko gledališče
4x4.94%postdramsko gledališče
3x3.7%družbena kritika
2x2.47%Antigona, gledališče, poetična drama, literarni vplivi, Simona Semenič, slovenska književnost, dramatizacija, literatura in mitologija, literatura in zgodovina, ženske, literatura in družba, performans, naratologija, gledališke uprizoritve, angleška dramatika, norveška dramatika, performativnost, politično gledališče, angažirana umetnost
1xdrama absurda, filozofija absurda, diplomska dela, zgodovinska drama, angleška književnost, 19. st., nacionalno gibanje, narodni preporod, avstrijska književnost, eksperimentalno gledališče, happening, Gledališče Pupilije Ferkeverk, avantgarda, magistrska dela, politična dramatika, družbene teme, Skupina OHO, belgijsko gledališče, patriarhat, francoska književnost, antična mitologija, angleški roman, literatura in feminizem, dramsko besedilo, voajerizem, absurd, Čarobna piščal, Kolektiv Narobov, Burger, Nataša, Improklub, ŠILA, improvizacija, improvizacijsko gledališče, Impro liga, makedonska dramatika, zdomska literatura, Danton, fikcija in realnost, igra v igri, francoska revolucija, zgodovinski liki, literarni motivi, neprepoznavanje, nemška dramatika, gledališče in družba, ženski liki, Don Juan, dramski žanri, gledališče "u fris", Faust, Grumove nagrade, literatura in glasba, nemška književnost, opera, gledališče zatiranih, KUD Transformator, literarni liki, francoska dramatika, psihoanalitična interpretacija, starogrška tragedija, Domen, Potočnjak, Draga, Rakovec, Anton Podbevšek Teater, Jerman, krasni dnevi, Quad (I in II), odrski prostor, O, Samuel Beckett: Čakajoč Godota, Sarah Kane, Matjaž Zupančič, irska dramatika, komedija, Vinko Mӧderndorfer: Limonada slovenica, mi, evropski mrliči, simbolizem, še ni naslova, ne več dramsko gledališko besedilo, Na dnu, Evropa, nasilje, literatura in etika, sodobna dramatika, Goran Ferčec, Vinko Möderndorfer, angažirano gledališče, dramski liki, Ivan Cankar: Kralj na Betajnovi, Henrik Ibsen: Stebri družbe, delavci, razredni odnosi, socializem, sodobna slovenska dramatika, sodobna britanska dramatika, Dušan Jovanović, Václav Havel, literatura in politika, dramatika absurda, dekadenca, Slavko Grum: Trudni zastori, Vihar v glavi, Pravica biti človek, dramska forma, najstniki, tabuizirane teme / otroška publika / lutkovno gledališče / drugačnost / smrt, T. S. Eliot, Dominik Smole, Umor v katedrali, družba spektakla, etična razsežnost, gledališka recepcija, interpretacija, dialog, literarnovedna recepcija, zunajliterarni vplivi, Ivan Cankar, Hlapci, odnos med besedilom in uprizoritvijo, odrska priredba, spolno nasilje, spolna zloraba otrok, posilstvo, sodobna drama, evropska dramatika, pisemska korespondenca, Joža Debelak, filozofija umetnosti, sodobno slovensko gledališče, eksistencializem, Ana Karenina, Visoška kronika, ekspresionizem, Ladja brez imena, Oliver Frljić, Vitomil Zupan, pripovedna tehnika