Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Andrej Iskra

Vseh ključnih besed je 111, ki se skupaj pojavijo 154 krat.
19 ključnih besed (17.12 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 62 krat (40.26 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
10x16.13%animacija
9x14.52%Blender
5x8.06%3D modeliranje
3x4.84%3D-lik, digitalno kiparjenje, modeliranje, ZBrush, razvoj lika, ilustracija
2x3.23%Autodesk Maya, oblikovanje, scenarij, interier, 3D, uporabniška izkušnja, 2D, 3D-modeliranje, snemalna knjiga, V-Ray
1xčustva, komunikacija, produkcija, agregatna stanja vode, voda, 3D-simulacija, postprodukcija, stop motion animacija, sinopsis, sinhronizacija, pretvorba, 3D grafika, Pixel Art grafika, 3D soba, Upodobljevalnik, upodabljanje, Paul Ekman, govor, animacija iz plastelina, Dota 2, nepremičninska agencija, WiX, spletna mesta, snemalec, novinar, testiranje uporabnosti, glasbeni video spot, 3D-industrija, izdelava modela, montaža, snemanje, Občinski informator, informativni program, Photoshop, Jorge Louis Borges, Literarna interpretacija, Animacija, oblikovanje modela, Kratki animirani film, teksture, BK TV, medij, televizija, Huskar, obrazni izrazi, upravljanje oblikovanja, stanovanje, interaktivnost, virtualni sprehod, videospot, Ključne besede: 3D modeliranje, znanstveno – fantastični lik, YouTube, video oprema, promocijski video, prenova blagovne znamke, videoigre, piksel art, NURBS-modeliranje, vizualizacija, 3D-model avtomobila, kratek film, kratka klasična 2D animacija, ilustriranje, ustvarjanje lika, od sličice do sličice, animiranje, ustvarjanje likov, pečenje, teksturiranje, oblikovalski jezik, uporabniški vmesnik, sistem oblikovanja, vizualna komunikacija, delokrog razvoja lika, digitalno modeliranje, Primerjava različnih upodobljevalnikov, risanka, Toon Boom Harmony, klasična animacija, animacija., avtomobilsko platišče, animirani film, promocija, zagonsko podjetje, model za igro, lik, načela animiranja, avtomobilska industrija, industrijsko oblikovanje, filmski plan, Arnold Render