Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Raša Urbas

Vseh ključnih besed je 278, ki se skupaj pojavijo 363 krat.
34 ključnih besed (12.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 119 krat (32.78 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
13x10.92%oblikovanje, grafična priprava
8x6.72%celostna grafična podoba
7x5.88%sitotisk
6x5.04%tisk, logotip
4x3.36%uporabniška izkušnja, brajica
3x2.52%grafično oblikovanje, barvne razlike, slepi in slabovidni, recepti, analiza, poslovni informacijski sistem
2x1.68%video, tiskovni material, proizvodni proces, preoblikovanje, CGP, interaktivnost, organizacija, priprava za tisk, slikanica, ekspandirajoče barve, kodek, načrtovanje, grafična industrija, transferni tisk, dodelava, mobilna aplikacija, kuharska knjiga, ilustracija, planer, preslikač
1xmuseum accessibility for the blind and the visually impaired, blind and visually impaired, spletna trgovina, audio application, mobile accessibility, personalizacija, prelom, sitotiskarska barva, splet, ilustrirana knjiga, črkovna vrsta, user centered design, grafika, prilagoditev fotografij, modna fotografija, taktilna upodobitev, polimer vodnega poliuretana, tisk za slepe in slabovidne, Slepi in slabovidni, OCR, prilagoditev, spletna stran, user interface, optično prepoznavanje znakov, zloraba osebnih podatkov, vektorska grafika, poezija, Dnevnik, potovanje., d. o. o., A–Anubis, optični čitalnik, knjiga, TV oddaje, televizijska produkcijska grafika, modificirana brajica, osebe z okvaro vida, UV kapljični tisk., poslovna enota Cik-Cak, optimizacija, taktilna zaznava., znak, prelom strani, prilagoditev ilustracij za slabovidne otroke, spletno mesto, embalaža, Brajica, deli koledarja, format, kompresija, stenski koledar, grafične predloge, fotografija, barvni ton, nanokristalinična celuloza (NNC), resorufin, resazurin, iHELP, nujna medicinska pomoč(NMP), mikrokapsule, prva pomoč, dioksid, titanov, prirast rastrske pike, flekso tisk, barve na vodni osnovi, samolepilni laminat, UV indikatorska barvila, funkcionalna tiskarska barva, 3D tiskarska barva, elastika, tipni elementi, dišeče mikrokapsule, darilna embalaža, poslovno-darilni kovček, valoviti karton, preizkušanje materialov, ekspandirajoče tiskarske barve, tipna slikanica, CRM, všivni trak, implementacija, učinkovitost, SWOT, KPI, naložba, ofsetni tisk, PIS, poslovno informacijski sistem, spletna anketa, raziskava, barvni vtisi, efektni pigmenti, vrednostni dokumenti, personaliziran tisk, CGP priročnik, materiali, televizija, škrobni premaz, potiskljivost, polivinil alkoholni premaz (PVA premaz), gospodarske spremembe, recesija, knjigotisk, posredni visoki tisk, tiskovna forma, aluminijasta tuba, tiskarski stroj, rastrska reprodukcija, napake v tisku, grafične lastnosti, vstop Slovenije v EU, grafična podjetja, naslovljena direktna pošta, direktni marketing, letak, prodajno pismo, besedilo, poimenovanje blagovne znamke, zeliščarstvo, Celostna grafična podoba (GGP), elementi celostne grafične podobe, duševno zdravje, mobilna aplikacija za samopomoč, anksioznost in depresivnost pri mladostnikih, oblikovalsko razmišljanje, digitalni planer, oblikovanje informacij, digitalne vsebine, informacijska grafika, zaključna dela, UX, oblikovanje uporabniške izkušnje, uporabniški vmesnik (UI), uporabniška izkušnja (UX), podatki, zasebnost, radio, poslušalci, poslušanost, anketa, varnost, družbena omrežja, e-podpis, elektronski podpis, digitalni podpis, PDF PadES, svetovni splet, SI-PASS, tiskovine, vizualna podoba, Ugra/Fogra Media Wedge V3.0, Fogra58, ColorChecker Classic, periodni sistem, elementi oblikovanja, učni pripomočki, barvni profili, digitalni kapljični tisk, voščilnice, koledar, rastrska grafika, CMYK barvni prostor, osnovne lastnosti tekstilnih tiskovnih materialov, grafični izdelek, preoblikovanje podobe, motnje vida, spletni vtičniki, primerjava ponudnikov, priročnik, PDF, kavarna, Adobe., izdelava fotoknjige, fotoknjiga, Glamping Jerele, Celostna grafična podoba, promocijski material, Pesmarica, digitalna fotografija, zadovoljstvo poslušalcev, upravljanje s časom, ločljivost, stiskanje, MPEG-2, velikost datotek, politika zasebnosti, datoteke, H.265, H.264, logotip avtomehaničnega podjetja, izdelava logotipa, Termo Shop, TermoPlus, bitna hitrost, bitna globina, vizualni elementi, invalidnost, knjižni prelom, jedilni list, unikaten nakit, zaščitni znak, kuharica, fotografiranje, grafikoni, grafična zasnova, osebni asistent, osebna asistenca, zasebnost podatkov, urnik osebne asistence, barvna slepota, avtobusna shema, blagovna znamka, 3D-skeniranje, polepitev vozil, uporabniški vmesnik, priročnik polepitve, grafična priprava nalepk, folije, izdelava nalepk za polepitev vozila, ADHD, grafična podoba, fikcija, praškasto lepilo, ustvarjanje, ideja, filmska ustvaritev, video produkcija, bitna grafika, digitalna umetnost, platforma, družabno omrežje, etični izzivi, digitalizacija, UV-tisk, slepi tisk, video vsebina, slikovna vsebina, Pixel Art, pikselizacija, Uporabniški vmesniki, življenjski cikel razvoja izdelka, oglas, POP TV