Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Urška Stanković Elesini

Vseh ključnih besed je 155, ki se skupaj pojavijo 165 krat.
9 ključnih besed (5.81 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 19 krat (11.52 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
3x15.79%mikrokapsule
2x10.53%papir, čitljivost, sitotisk, barva, spletna dostopnost, uporabniški vmesnik, oblikovanje, celostna grafična podoba
1xtiskarna, planiranje, oznake na izdelkih, nakupovalne navade, nakupno vedenje, nakupno odločanje, delovni proces, e-izobraževanje, realizacija, nahrbtnik, transformacija, usnjena galanterija, delovni nalog, kroj, torbica, člani, Jugoslavija, doktorska disertacija, vsebinski marketing, gospodarstvo, tekstilne tovarne, vodenje zalog, prostodostopna aplikacija, algoritem, ciljna skupina, komunikacija, sekcija, e-učbeniki, Obrtno podjetniška zbornica Slovenije, izdelek slovenske obrti, kolektivna znamka, vsebina, Škoda, Simply Clever, potrošnik, motnje barvnega vida, polipropilenska vlakna, FT-IR, DSC/TGA, predilni koncntrat, emulgator, nanokapsule, aglomeracija, skupki, konfokalna mikroskopija, mehanske lastnosti vlaken, preureditev, ergonomija, varnostna načela, preizkuševališče, predšolski otroci, ločevanje odpadkov, recikliranje, mikrosfere, melamin-formaldehidna smola, izboljšanje zaznavnosti barv, dodatki za brskalnike, berljivost, simulacija na zaslonu, prostočasna dejavnost, i-učbeniki, e-šolska torba, disleksija, digitalno besedilo, etiketiranje, etiketa in oznaka, tekstilni izdelki, označevanje, embalaža, dišeči metulj, parfumska olja, e-učenje, etiketa ali oznaka, zgodovina igralnih kart, grafični parametri, tržna analiza, set igralnih kart, razvoj spletnega mesta, testiranje uporabnosti, spletno mesto, oblikovalsko razmišljanje, oblikovanje., izbira imena, bančništvo, dejavnost, logotip, asociacije, uporabniška izkušnja, mobilna aplikacija, novorojenci, spletno oblikovanje, žični modeli, uganke, 3D kartice., ljudje s posebnimi potrebami, soba pobega, namizna igra, izdelava prototipa otroške okrasne blazine, zasnova kolekcije, WCAG 2.1, Analiza trga, Zaščitni znak, conjoint analiza., smernice WCAG 2.1, šolski rokovnik., oblikovanje rokovnika, dodelava, koledar, znamka, všivne etikete, vinilka, zgoščenka, inovativna embalaža, gramofonska plošča, grafična identiteta, pozicioniranje, tehnologija, vedenjski podatki, večpredmetni zvezek, prvi razred, blagovna znamka, vpliv materiala, kakovost tiska, označevanje tekstilnih izdelkov, učenci prvega razreda, digitalizacija, teža šolskih torb, tržne raziskave, pasivno merjenje, dogodek, oglaševanje, družbena omrežja, kakovost odtisa, fleksotisk, tiskanje, tekstil, Majske igre, vonj, user interface, user experience, usability testing, collaborative network, social network, kavni ekstrakt, community, obstojnost