Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vesna Žabkar

Vseh ključnih besed je 558, ki se skupaj pojavijo 2597 krat.
240 ključnih besed (43.01 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2279 krat (87.76 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
196x8.6%trženje
143x6.27%analiza
115x5.05%raziskave
77x3.38%poslovno komuniciranje
71x3.12%Slovenija
57x2.5%oglas
55x2.41%case study
50x2.19%blagovne znamke
39x1.71%vedenje potrošnikov
37x1.62%marketing
36x1.58%elektronsko trženje
35x1.54%podjetje
34x1.49%Internet
32x1.4%nakup
31x1.36%analysis
29x1.27%informacijska tehnologija
28x1.23%research
26x1.14%potrošnik
25x1.1%odločanje
23x1.01%strategija trženja
20x0.88%prodaja
19x0.83%image
18x0.79%meritve
16x0.7%oglaševanje, tržne raziskave, trg
15x0.66%zadovoljstvo, komuniciranje, elektronsko poslovanje, primeri
14x0.61%uspeh, consumer behaviour, odnosi z javnostjo, modeli
13x0.57%odnosi s strankami, brands, lojalnost, strategija, pospeševanje prodaje
12x0.53%efektivnost, management, ekonomska propaganda
11x0.48%uspešnost poslovanja, planiranje, televizija, psihologija potrošnika, proizvodi
10x0.44%konkurenca, družbena odgovornost, mobilna telefonija, metode, poslovanje podjetja, segmentacija
9x0.39%socialne mreže, družbena omrežja, consumer, direktno trženje, sredstva javnega obveščanja, turizem, Slovenia
8x0.35%decision making, business communication, identiteta podjetja, storitve, informatika, etika, industrijsko podjetje, tržna analiza, cilj, mladina
7x0.31%sodelovanje, otroci, novi proizvodi, purchasing, telekomunikacije, mednarodne primerjave, trendi, vrednotenje, psihologija, tisk, medorganizacijsko trženje, neprofitne organizacije, ankete
6x0.26%zdravstvo, kultura, povpraševanje, mediji, sponzorstvo, ponudba, programi, razvoj, kadri, motiviranje
5x0.22%živilska industrija, trgovinsko podjetje, marketing strategy, promocija, advertising, pozicioniranje proizvoda, consumer psychology, enterprises, cena, elektronska pošta, bančništvo, Instagram, trajnostni razvoj
4x0.18%turistični proizvod, avtomobilska industrija, spol, financiranje, loyalty, banke, bančno poslovanje, šport, models, podatki, vrednote, social networks, kultura podjetja, komparacije, kvaliteta, visoko šolstvo, okolje, electronic marketing, radio, spletna trgovina, prehrana, osebnost, ustvarjalnost
3x0.13%Črna gora, krize, dogodek, market, metodologija, problematika, življenjski ciklus, sredstva, hotelirstvo, valuation, trademarks, pravni vidik, Merkur, vodenje, kontrola, Ekonomska fakulteta, kodeksi, Simobil, advertisement, konkurenčne prednosti, value, gospodarske družbe, avtomobili, farmacevtska industrija, institucije, embalaža, globalizacija, zdravila, izobraževanje, strateški management
2x0.09%poslovna morala, Trimo, izobrazba, izvajanje, vrednost, nepremičnine, development, Covid-19, innovations, gradbeništvo, brezalkoholne pijače, ocene, environmental protection, measurements, youth, starost, Cockta, medgeneracijske razlike, mednarodno trženje, multimedia, social network, Hrvatska, pospeševanje, premoženje, medkulturno delovanje, majhna podjetja, design, medorganizacijski sistemi, poročila, uporabniki, regije, korporacije, zdravje, turistična geografija, prodaja na drobno, prodajalna, panoge dejavnosti, Nemčija, preizkušanje domnev, država, predpisi, data, družbeni mediji, Facebook, information technology, Iskratel, media, sejmi, personality, knjigotrštvo, Kosovo, event, public relations, poslovno okolje, informacijska družba, založništvo, behavioural sciences, projekti, telefon, products, sports, inovacije, zakonodaja, consumerism, medosebni odnosi, trgovina, social responsibility, vizija, vplivneži, kreativnost, študenti, strategy, Montenegro, stroški, Tosama, tipi, sustainable development, organizacijske strukture, business efficiency, informacijski sistemi, nagrade
1xBlagovnica Dom, Republika Češka, potošnik, vzajemno trženje, katalogi, behaviorizem, preskrbovalne verige, agencije, svetovni trg, poslovni proces, sposobnosti, Indija, Topolino, ZDA, jeklarska industrija, MSTC Limited, Fiat, književnost, organizacija, veriga vrednosti, Terme Krka, zdravilišča, estetika, medorgsnizacijski sistemi, investicije, dohodnina, javne finance, anlaiza, informacijsa tehnologija, poslovno komuniaciranje, gradbena industrija, Mladinska knjiga, ekonomičnost, zunanje izvajanje dejavnosti, Francija, kozmetika, testiranje, dobavitelji, znanje, reklamacije, Poljska, raziskava, marketing povezav, tr.enje, Italija, alkoholne pijače, dobiček, razstave, specializirane agencije, intervjuji, Ljubljanska banka, Hoteli Otočec, razvite dežele, tržna struktura, Globtour, tržne poti, vzgoja, varstvo podatkov, kongresi, ekonomske dejavnosti, Emporium, obvladovanje tveganj, poslovni grozdi, EU, korporacija, elastičnost, tobačna industrija, dežele, integrirano trženje, tržne analize, Jugoslavija, mednarodno poslovanje, pogoji, standardizacija, Srbija, BIH, makroekonomija, živilska tehnologija, strateško planiranje, primerjave, vodenje projektov, izvajalci, Etiketa tiskarna, karakteristike, kulturna dediščina, proračuni, Mercator, statistične metode, regionalni razvoj, Medex, čebelarstvo, razvrščanje v skupine, društva, Vega, podjetja, statistika, racionalizacija, konsolidacija, struktura, javni zavodi, oblikovanje, navidezno nakupovanje, delovna uspešnost, notranja trgovina, usklajevanje, hierarhija, upravljanje, PTT, računovodstvo, Rusija, delniške družbe, lastništvo, portfolio, informacijske poizvedbe, informacijski viri, interesne skupine, produkcija, luksus, komunikacija, taziskave, premoženjsko zavarovanje, zavarovalstvo, UNICHEM, poslovni plani, Mobitel, gradbeni material, raziskovalno delo, predvidevanje, Istrabenz, turistični objekti, učni programi, permanentno izobraževanje, učeča se organizacija, restrikcije, Mercedes Benz, zdravstveni zavodi, turistična industrija, Petrol, Avto Partner, vzorčenje, Romunija, fond, Greece, Pivovarna Laško, Papirnica Goričane, ethnocentrism, agriculture, food industry, nevropsihologija, dodana vrednost, generation gap, textile industry, papirna industrija, ŽKD Ledita, satisfaction, sex, theory, planning, China, potovalni uradi, cross-cultural activities, regions, international comparisons, mlekarstvo, Mlekarna Celeia, varstvo okolja, Vrtnarstvo Breskvar, teorija, start-up, interorganizational systems, intercompany marketing, tekstilna industrija, potrošnja, Radio Aktual, entrepreneurship, Mlinotest, electronic commerce, internet, fakultete, hardware, analytical department, high technology, finančna poročila, oprema, mobile telephony, business communications, poslovna etika, corporate identity, training, digitalizacija, changes, Bosnia and Herzegovina, Volvo, interviews, tehnologija, varnost, real estate, health, mobility, urbanization, pandemic, Starbucks, transport, passenger-traffic, epidemija, trends, services, osebne finance, plačilni instrumenti, informacije, comparative advantages, goal, characteristics, čustvena inteligentnost, glasba, relationship marketing, družbena odgovormost, crises, quality, legislation, sales discount, price, social media, privacy, Teekanne, problem solving, GDPR, data protection, human rights, Zavarovalnica Triglav, tržno komuniciranje, Intel, charity, sponsorship, fund, cooperation, competition, customer behaviour, Avstrija, bioprehrana, assets, financing, tourist geography, tourism, izboljšave, ekonomski odnosi, state, dobrodelnost, non-profit organizations, AIESEC, nutrition, infornmacijska tehnologija, culture, Unicredit Bank, imange, Domplan, budžetiranje, univerze, družba, knowledge, knowledge management, virtual organization, virtualna organizacija, Revoz, Žurnal, bolezni, manager, telofon, kvantiteta, industrial enterprises, Krka, poslovno komumniciranje, ecology, baze podatkov, fiziologija, economic relations, customer relationship, responsibility, aplikacija, kvantitativna analiza, vlada, quantitative analysis, creativeness, methods, comparisons, types, ekonomska analiza, ekonometrični modeli, medijsko načrtovanje, sinergija, disertacije, zaupanje, Effie, Javni zavod Šport Ljubljana, javno podjetje, motivation, environment, konkurenčnost, business model, recesije, Španija, Makedonija, elektronika, ionformacijska tehnologija, television, direct marketing, zeleno trženje, employment, muzeji, consumption, Great Britain, politika, srednja podjetja, zaposlovanje, personnel, medium-sized enterprises, small enterprises, Rtvslo.si