Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vesna Žabkar

Vseh ključnih besed je 563, ki se skupaj pojavijo 2620 krat.
241 ključnih besed (42.81 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2298 krat (87.71 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
197x8.57%trženje
143x6.22%analiza
116x5.05%raziskave
77x3.35%poslovno komuniciranje
71x3.09%Slovenija
58x2.52%oglas
55x2.39%case study
50x2.18%blagovne znamke
40x1.74%vedenje potrošnikov
38x1.65%marketing
36x1.57%elektronsko trženje
35x1.52%podjetje
34x1.48%Internet
33x1.44%nakup, analysis
29x1.26%research, informacijska tehnologija
26x1.13%odločanje, potrošnik
23x1%strategija trženja
20x0.87%prodaja
19x0.83%image
18x0.78%meritve
17x0.74%oglaševanje
16x0.7%tržne raziskave, trg
15x0.65%zadovoljstvo, komuniciranje, consumer behaviour, elektronsko poslovanje, primeri
14x0.61%uspeh, brands, modeli, odnosi z javnostjo
13x0.57%pospeševanje prodaje, lojalnost, odnosi s strankami, strategija
12x0.52%management, efektivnost, ekonomska propaganda
11x0.48%proizvodi, planiranje, psihologija potrošnika, uspešnost poslovanja, televizija
10x0.44%mobilna telefonija, družbena odgovornost, konkurenca, segmentacija, poslovanje podjetja, metode
9x0.39%družbena omrežja, direktno trženje, Slovenia, sredstva javnega obveščanja, socialne mreže, consumer, turizem
8x0.35%decision making, cilj, business communication, informatika, tržna analiza, storitve, etika, identiteta podjetja, industrijsko podjetje, mladina
7x0.3%ankete, medorganizacijsko trženje, novi proizvodi, trendi, neprofitne organizacije, tisk, psihologija, mednarodne primerjave, sodelovanje, purchasing, vrednotenje, telekomunikacije, otroci
6x0.26%sponzorstvo, povpraševanje, zdravstvo, mediji, kadri, kultura, ponudba, motiviranje, marketing strategy, razvoj, programi
5x0.22%živilska industrija, advertising, consumer psychology, trgovinsko podjetje, bančništvo, pozicioniranje proizvoda, trajnostni razvoj, Instagram, cena, enterprises, elektronska pošta, šport, promocija
4x0.17%komparacije, spol, kvaliteta, vrednote, ustvarjalnost, kultura podjetja, financiranje, banke, bančno poslovanje, okolje, radio, social networks, models, loyalty, turistični proizvod, avtomobilska industrija, spletna trgovina, podatki, prehrana, visoko šolstvo, osebnost, electronic marketing
3x0.13%problematika, Simobil, market, farmacevtska industrija, strateški management, globalizacija, sredstva, krize, dogodek, embalaža, pravni vidik, gospodarske družbe, kodeksi, Ekonomska fakulteta, kontrola, hotelirstvo, trademarks, Črna gora, valuation, Merkur, vodenje, življenjski ciklus, zdravila, value, konkurenčne prednosti, advertisement, institucije, metodologija, izobraževanje, avtomobili, environmental protection, sustainable development
2x0.09%youth, informacijska družba, sejmi, uporabniki, organizacijske strukture, public relations, telefon, tipi, nagrade, vizija, korporacije, Covid-19, ocene, social network, prodajalna, prodaja na drobno, izobrazba, regije, gradbeništvo, pospeševanje, poslovno okolje, medkulturno delovanje, strategy, business efficiency, medorganizacijski sistemi, majhna podjetja, preizkušanje domnev, Nemčija, vplivneži, zakonodaja, behavioural sciences, event, Iskratel, consumerism, projekti, založništvo, multimedia, design, informacijski sistemi, panoge dejavnosti, personnel, izvajanje, knjigotrštvo, poročila, Trimo, starost, vrednost, inovacije, Kosovo, premoženje, medosebni odnosi, development, predpisi, medgeneracijske razlike, država, turistična geografija, mednarodno trženje, študenti, zdravje, Hrvatska, information technology, innovations, products, sports, nepremičnine, Montenegro, Cockta, stroški, measurements, social responsibility, personality, poslovna morala, data, Tosama, brezalkoholne pijače, media, trgovina, kreativnost, družbeni mediji, Facebook
1xturistični objekti, turistična industrija, tr.enje, Mobitel, regionalni razvoj, raziskava, Istrabenz, informacijsa tehnologija, anlaiza, raziskovalno delo, reklamacije, izvajalci, sposobnosti, znanje, Vega, marketing povezav, poslovno komuniaciranje, oblikovanje, ekonomičnost, razvrščanje v skupine, društva, Rtvslo.si, čebelarstvo, Petrol, dobavitelji, Fiat, Medex, testiranje, gradbena industrija, Mladinska knjiga, estetika, zdravilišča, komunikacija, živilska tehnologija, Srbija, Jugoslavija, taziskave, makroekonomija, mednarodno poslovanje, javne finance, BIH, predvidevanje, veriga vrednosti, strateško planiranje, primerjave, UNICHEM, poslovni plani, gradbeni material, organizacija, Topolino, Terme Krka, medorgsnizacijski sistemi, Indija, jeklarska industrija, dohodnina, MSTC Limited, zavarovalstvo, vodenje projektov, pogoji, investicije, premoženjsko zavarovanje, ZDA, zunanje izvajanje dejavnosti, standardizacija, književnost, Francija, lastništvo, navidezno nakupovanje, delniške družbe, Ljubljanska banka, delovna uspešnost, interesne skupine, razstave, dobiček, dežele, Hoteli Otočec, alkoholne pijače, razvite dežele, PTT, tržna struktura, upravljanje, tržne poti, Globtour, EU, informacijski viri, informacijske poizvedbe, vzgoja, tobačna industrija, statistika, varstvo podatkov, podjetja, elastičnost, korporacija, struktura, racionalizacija, konsolidacija, portfolio, javni zavodi, notranja trgovina, specializirane agencije, intervjuji, usklajevanje, hierarhija, integrirano trženje, računovodstvo, potošnik, agencije, učni programi, Mercator, Etiketa tiskarna, katalogi, ekonomske dejavnosti, Blagovnica Dom, vzajemno trženje, Emporium, vzorčenje, Avto Partner, statistične metode, Italija, zdravstveni zavodi, obvladovanje tveganj, Mercedes Benz, preskrbovalne verige, karakteristike, učeča se organizacija, permanentno izobraževanje, Romunija, poslovni grozdi, Rusija, produkcija, tržne analize, restrikcije, Poljska, Republika Češka, proračuni, kulturna dediščina, svetovni trg, knowledge, poslovni proces, behaviorizem, kongresi, kozmetika, economic relations, GDPR, data protection, human rights, Teekanne, legislation, quality, informacije, comparative advantages, goal, characteristics, sales discount, price, varnost, Volvo, training, changes, tehnologija, osebne finance, social media, privacy, plačilni instrumenti, čustvena inteligentnost, glasba, textile industry, food industry, agriculture, Greece, dodana vrednost, nevropsihologija, hardware, Mlekarna Celeia, mlekarstvo, Pivovarna Laško, Papirnica Goričane, theory, planning, poslovna etika, družbena odgovormost, sex, satisfaction, papirna industrija, ŽKD Ledita, potovalni uradi, real estate, epidemija, zaupanje, vlada, politika, zeleno trženje, tekstilna industrija, potrošnja, generation gap, finančna poročila, Vrtnarstvo Breskvar, varstvo okolja, business model, direct marketing, cars, car industry, competitivity, green marketing, antropomorphism, luksus, nutrition, customer behaviour, culture, ethnocentrism, cross-cultural activities, urbanization, Starbucks, pandemic, health, mobility, transport, trends, services, passenger-traffic, digitalizacija, corporate identity, business communications, China, international comparisons, regions, relationship marketing, crises, Bosnia and Herzegovina, interviews, problem solving, fakultete, internet, financing, non-profit organizations, AIESEC, dobrodelnost, assets, fund, cooperation, Intel, charity, sponsorship, fond, state, fiziologija, ionformacijska tehnologija, television, elektronika, baze podatkov, ekonomski odnosi, tourist geography, tourism, izboljšave, competition, bioprehrana, Domplan, budžetiranje, virtualna organizacija, Revoz, imange, Unicredit Bank, virtual organization, družba, univerze, Krka, poslovno komumniciranje, manager, telofon, infornmacijska tehnologija, Avstrija, bolezni, Žurnal, ecology, industrial enterprises, kvantiteta, Makedonija, konkurenčnost, sinergija, tržno komuniciranje, Zavarovalnica Triglav, Radio Aktual, medijsko načrtovanje, ekonometrični modeli, Javni zavod Šport Ljubljana, javno podjetje, disertacije, ekonomska analiza, intercompany marketing, interorganizational systems, mobile telephony, high technology, analytical department, electronic commerce, oprema, Mlinotest, teorija, start-up, entrepreneurship, Effie, types, zaposlovanje, srednja podjetja, muzeji, consumption, small enterprises, medium-sized enterprises, recesije, Španija, employment, Great Britain, environment, customer relationship, responsibility, aplikacija, comparisons, kvantitativna analiza, methods, motivation, quantitative analysis, creativeness, knowledge management