Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vesna Žabkar

Vseh ključnih besed je 574, ki se skupaj pojavijo 2691 krat.
246 ključnih besed (42.86 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2363 krat (87.81 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
204x8.63%trženje
147x6.22%analiza
117x4.95%raziskave
77x3.26%poslovno komuniciranje
71x3%Slovenija
60x2.54%oglas
55x2.33%case study
54x2.29%blagovne znamke
45x1.9%vedenje potrošnikov
39x1.65%marketing
37x1.57%elektronsko trženje
35x1.48%nakup, podjetje
34x1.44%Internet
33x1.4%analysis
29x1.23%informacijska tehnologija, research
28x1.18%odločanje
26x1.1%potrošnik
23x0.97%strategija trženja
20x0.85%prodaja
19x0.8%image
18x0.76%oglaševanje, meritve
17x0.72%consumer behaviour
16x0.68%tržne raziskave, komuniciranje, trg
15x0.63%uspeh, elektronsko poslovanje, primeri, zadovoljstvo
14x0.59%odnosi z javnostjo, brands, pospeševanje prodaje, modeli
13x0.55%psihologija potrošnika, odnosi s strankami, lojalnost, strategija
12x0.51%proizvodi, ekonomska propaganda, management, efektivnost
11x0.47%družbena odgovornost, planiranje, uspešnost poslovanja, družbena omrežja, televizija
10x0.42%poslovanje podjetja, konkurenca, metode, segmentacija, mobilna telefonija
9x0.38%storitve, Slovenia, sredstva javnega obveščanja, direktno trženje, psihologija, business communication, socialne mreže, consumer, turizem
8x0.34%mladina, decision making, cilj, purchasing, identiteta podjetja, tržna analiza, informatika, industrijsko podjetje, ankete, etika
7x0.3%sodelovanje, novi proizvodi, trendi, tisk, vrednotenje, mednarodne primerjave, marketing strategy, telekomunikacije, otroci, medorganizacijsko trženje, neprofitne organizacije
6x0.25%razvoj, mediji, sponzorstvo, kadri, zdravstvo, povpraševanje, programi, kultura, motiviranje, ponudba
5x0.21%Instagram, elektronska pošta, živilska industrija, bančništvo, promocija, advertising, pozicioniranje proizvoda, enterprises, cena, consumer psychology, trgovinsko podjetje, šport, spol, osebnost, sustainable development, trajnostni razvoj
4x0.17%visoko šolstvo, spletna trgovina, loyalty, electronic marketing, models, banke, kvaliteta, social networks, radio, bančno poslovanje, komparacije, okolje, turistični proizvod, ustvarjalnost, podatki, avtomobilska industrija, prehrana, kultura podjetja, financiranje, vrednote
3x0.13%hotelirstvo, izobraževanje, innovations, Merkur, avtomobili, problematika, kontrola, sredstva, farmacevtska industrija, advertisement, market, zdravila, environmental protection, Ekonomska fakulteta, pravni vidik, vrednost, metodologija, strateški management, krize, življenjski ciklus, Simobil, dogodek, Črna gora, valuation, institucije, vodenje, gospodarske družbe, products, embalaža, kodeksi, konkurenčne prednosti, trademarks, value, globalizacija
2x0.08%prodaja na drobno, prodajalna, izvajanje, Hrvatska, stroški, social network, brezalkoholne pijače, nepremičnine, medosebni odnosi, Montenegro, poslovno okolje, measurements, kreativnost, trgovina, izobrazba, predpisi, poslovna morala, medkulturno delovanje, Kosovo, panoge dejavnosti, starost, inovacije, zakonodaja, knjigotrštvo, Iskratel, multimedia, turistična geografija, založništvo, projekti, informacijski sistemi, development, država, design, Trimo, Nemčija, preizkušanje domnev, uporabniki, korporacije, majhna podjetja, regije, medorganizacijski sistemi, telefon, študenti, public relations, mednarodno trženje, tipi, organizacijske strukture, sejmi, vizija, pospeševanje, nagrade, Facebook, nutrition, družbeni mediji, vplivneži, media, behavioural sciences, sports, data, youth, information technology, event, strategy, business efficiency, Covid-19, agriculture, Cockta, zdravje, kozmetika, personnel, personality, fiziologija, gradbeništvo, ocene, poročila, informacijska družba, medgeneracijske razlike, social responsibility, premoženje, zeleno trženje, consumerism, Tosama
1xdohodnina, Rusija, veriga vrednosti, statistika, racionalizacija, competitivity, javne finance, Romunija, Poljska, vlada, svetovni trg, preskrbovalne verige, car industry, poslovni proces, Republika Češka, behaviorizem, green marketing, konsolidacija, interesne skupine, usklajevanje, circular economy, hierarhija, informacijski viri, portfolio, informacijske poizvedbe, lastništvo, delniške družbe, PTT, računovodstvo, politika, zaupanje, upravljanje, recycling, investicije, cars, MSTC Limited, dobavitelji, marketing povezav, testiranje, Mladinska knjiga, culture, gradbena industrija, jeklarska industrija, književnost, customer behaviour, znanje, reklamacije, informacijsa tehnologija, sposobnosti, raziskava, tr.enje, Fiat, poslovno komuniaciranje, ekonomičnost, agencije, vzajemno trženje, business model, potošnik, antropomorphism, anlaiza, Blagovnica Dom, organizacija, direct marketing, Italija, Francija, zunanje izvajanje dejavnosti, Indija, Topolino, luksus, ZDA, katalogi, izbira, electric vehicles, tržna struktura, Globtour, tržne poti, razvite dežele, integrirano trženje, kulturna dediščina, proračuni, tržne analize, Hoteli Otočec, Ljubljanska banka, varstvo podatkov, elastičnost, korporacija, tobačna industrija, vzgoja, intervjuji, dobiček, razstave, specializirane agencije, karakteristike, Mercator, Srbija, Jugoslavija, mednarodno poslovanje, pogoji, BIH, primerjave, makroekonomija, živilska tehnologija, strateško planiranje, standardizacija, denarne kartice, čebelarstvo, razvrščanje v skupine, statistične metode, Etiketa tiskarna, Medex, sustainability, vodenje projektov, izvajalci, regionalni razvoj, dežele, EU, Mercedes Benz, učni programi, permanentno izobraževanje, učeča se organizacija, zdravstveni zavodi, vzorčenje, turistična industrija, Petrol, Avto Partner, restrikcije, poslovna praksa, delovna uspešnost, notranja trgovina, javni zavodi, struktura, navidezno nakupovanje, medorgsnizacijski sistemi, produkcija, alkoholne pijače, študija primera, turistični objekti, Istrabenz, društva, technology, Vega, Mobitel, obvladovanje tveganj, Emporium, poslovni grozdi, kongresi, ekonomske dejavnosti, luxury, gradbeni material, taziskave, premoženjsko zavarovanje, zavarovalstvo, komunikacija, UNICHEM, raziskovalno delo, predvidevanje, poslovni plani, podjetja, virtual organization, javno podjetje, plačilni instrumenti, disertacije, ekonomska analiza, Javni zavod Šport Ljubljana, osebne finance, Effie, potrošništvo, tehnologija, ekonometrični modeli, privacy, price, sales discount, Teekanne, human rights, Zavarovalnica Triglav, social media, medijsko načrtovanje, sinergija, tržno komuniciranje, varnost, types, environment, motivation, quantitative analysis, creativeness, Great Britain, consumption, zaposlovanje, srednja podjetja, muzeji, methods, changes, Volvo, aplikacija, comparisons, responsibility, customer relationship, kvantitativna analiza, training, economic relations, Radio Aktual, data protection, Mlekarna Celeia, mlekarstvo, theory, nevropsihologija, planning, hardware, glasba, družbena odgovormost, poslovna etika, dodana vrednost, sex, Pivovarna Laško, ŽKD Ledita, Papirnica Goričane, Greece, food industry, satisfaction, potovalni uradi, textile industry, fakultete, čustvena inteligentnost, teorija, characteristics, start-up, entrepreneurship, quality, legislation, GDPR, intercompany marketing, interorganizational systems, goal, Mlinotest, electronic commerce, internet, informacije, analytical department, high technology, comparative advantages, oprema, mobile telephony, real estate, small enterprises, bolezni, generation gap, ethnocentrism, manager, Žurnal, kvantiteta, ecology, industrial enterprises, finančna poročila, telofon, cross-cultural activities, infornmacijska tehnologija, crises, problem solving, Avstrija, relationship marketing, business communications, regions, international comparisons, China, poslovno komumniciranje, Vrtnarstvo Breskvar, Rtvslo.si, knowledge, knowledge management, papirna industrija, oblikovanje, estetika, zdravilišča, tekstilna industrija, potrošnja, družba, univerze, Revoz, Krka, varstvo okolja, virtualna organizacija, budžetiranje, Unicredit Bank, imange, Domplan, bioprehrana, interviews, urbanization, mobility, elektronika, Makedonija, television, ionformacijska tehnologija, izboljšave, ekonomski odnosi, baze podatkov, konkurenčnost, transport, epidemija, employment, medium-sized enterprises, trends, services, passenger-traffic, recesije, Španija, Starbucks, pandemic, sponsorship, fund, assets, financing, charity, Intel, Bosnia and Herzegovina, competition, cooperation, non-profit organizations, AIESEC, tourist geography, tourism, health, state, digitalizacija, corporate identity, dobrodelnost, fond, Terme Krka