Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Vesna Žabkar

Vseh ključnih besed je 557, ki se skupaj pojavijo 2581 krat.
240 ključnih besed (43.09 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 2264 krat (87.72 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
194x8.57%trženje
142x6.27%analiza
114x5.04%raziskave
76x3.36%poslovno komuniciranje
71x3.14%Slovenija
56x2.47%oglas
55x2.43%case study
49x2.16%blagovne znamke
38x1.68%vedenje potrošnikov
37x1.63%marketing
36x1.59%elektronsko trženje
35x1.55%podjetje
34x1.5%Internet
32x1.41%nakup
31x1.37%analysis
29x1.28%informacijska tehnologija
28x1.24%research
26x1.15%potrošnik
25x1.1%odločanje
23x1.02%strategija trženja
19x0.84%image, prodaja
18x0.8%meritve
16x0.71%trg, tržne raziskave
15x0.66%zadovoljstvo, oglaševanje, primeri, komuniciranje
14x0.62%modeli, odnosi z javnostjo, consumer behaviour, uspeh, elektronsko poslovanje
13x0.57%brands, lojalnost, odnosi s strankami, strategija, pospeševanje prodaje
12x0.53%efektivnost, ekonomska propaganda
11x0.49%psihologija potrošnika, planiranje, proizvodi, management, uspešnost poslovanja, televizija
10x0.44%konkurenca, segmentacija, družbena odgovornost, poslovanje podjetja, mobilna telefonija, metode
9x0.4%sredstva javnega obveščanja, consumer, socialne mreže, Slovenia, turizem, direktno trženje
8x0.35%cilj, informatika, identiteta podjetja, tržna analiza, storitve, etika, industrijsko podjetje, business communication, mladina, decision making, družbena omrežja
7x0.31%mednarodne primerjave, vrednotenje, telekomunikacije, purchasing, tisk, medorganizacijsko trženje, ankete, sodelovanje, neprofitne organizacije, trendi, novi proizvodi, psihologija
6x0.27%kadri, zdravstvo, ponudba, razvoj, sponzorstvo, otroci, povpraševanje, mediji, programi, motiviranje, kultura
5x0.22%consumer psychology, marketing strategy, enterprises, pozicioniranje proizvoda, trajnostni razvoj, promocija, živilska industrija, Instagram, advertising, trgovinsko podjetje, elektronska pošta, bančništvo, cena
4x0.18%radio, prehrana, osebnost, kultura podjetja, bančno poslovanje, models, kvaliteta, vrednote, banke, šport, spol, turistični proizvod, okolje, electronic marketing, visoko šolstvo, loyalty, komparacije, podatki, social networks, avtomobilska industrija, ustvarjalnost, financiranje
3x0.13%hotelirstvo, življenjski ciklus, kontrola, sredstva, valuation, problematika, Merkur, spletna trgovina, trademarks, pravni vidik, krize, market, Simobil, vodenje, institucije, Ekonomska fakulteta, Črna gora, strateški management, izobraževanje, gospodarske družbe, metodologija, avtomobili, kodeksi, embalaža, value, zdravila, farmacevtska industrija, dogodek, konkurenčne prednosti, advertisement, globalizacija
2x0.09%prodaja na drobno, regije, development, prodajalna, event, študenti, Montenegro, starost, consumerism, majhna podjetja, environmental protection, država, mednarodno trženje, pospeševanje, measurements, vrednost, izobrazba, Hrvatska, brezalkoholne pijače, turistična geografija, social network, medkulturno delovanje, innovations, Trimo, nepremičnine, medorganizacijski sistemi, Nemčija, kreativnost, založništvo, projekti, youth, Iskratel, medosebni odnosi, Cockta, inovacije, predpisi, vplivneži, Tosama, personality, poročila, uporabniki, zdravje, zakonodaja, telefon, business efficiency, strategy, multimedia, design, sustainable development, gradbeništvo, Covid-19, informacijski sistemi, poslovno okolje, ocene, panoge dejavnosti, družbeni mediji, media, tipi, izvajanje, Kosovo, premoženje, Facebook, social responsibility, sejmi, medgeneracijske razlike, poslovna morala, vizija, organizacijske strukture, nagrade, information technology, data, preizkušanje domnev, trgovina, behavioural sciences, stroški, informacijska družba, public relations, products, sports, knjigotrštvo, korporacije
1xpotošnik, katalogi, Blagovnica Dom, vzajemno trženje, svetovni trg, preskrbovalne verige, agencije, informacijsa tehnologija, Indija, Topolino, ZDA, jeklarska industrija, MSTC Limited, književnost, makroekonomija, organizacija, veriga vrednosti, Terme Krka, zdravilišča, estetika, medorgsnizacijski sistemi, investicije, dohodnina, javne finance, Fiat, anlaiza, ekonomičnost, poslovno komuniaciranje, gradbena industrija, zunanje izvajanje dejavnosti, kozmetika, Francija, živilska tehnologija, Mladinska knjiga, testiranje, sposobnosti, znanje, reklamacije, raziskava, tr.enje, dobavitelji, marketing povezav, Italija, podjetja, Emporium, ekonomske dejavnosti, obvladovanje tveganj, izvajalci, društva, kongresi, poslovni grozdi, elastičnost, tobačna industrija, dežele, EU, vodenje projektov, Vega, komunikacija, taziskave, premoženjsko zavarovanje, standardizacija, UNICHEM, poslovni plani, Mobitel, gradbeni material, raziskovalno delo, predvidevanje, korporacija, regionalni razvoj, tržne analize, integrirano trženje, čebelarstvo, razvite dežele, proračuni, razvrščanje v skupine, Mercator, Etiketa tiskarna, karakteristike, kulturna dediščina, tržna struktura, Globtour, specializirane agencije, intervjuji, vzgoja, varstvo podatkov, razstave, dobiček, Medex, tržne poti, Hoteli Otočec, Ljubljanska banka, zavarovalstvo, Istrabenz, BIH, primerjave, informacijske poizvedbe, informacijski viri, Srbija, portfolio, konsolidacija, Jugoslavija, usklajevanje, hierarhija, interesne skupine, lastništvo, Romunija, Poljska, Republika Češka, behaviorizem, Rusija, računovodstvo, delniške družbe, upravljanje, strateško planiranje, PTT, racionalizacija, statistika, vzorčenje, zdravstveni zavodi, Mercedes Benz, učni programi, oblikovanje, Avto Partner, turistični objekti, turistična industrija, pogoji, Petrol, permanentno izobraževanje, učeča se organizacija, javni zavodi, struktura, statistične metode, mednarodno poslovanje, notranja trgovina, delovna uspešnost, restrikcije, produkcija, alkoholne pijače, navidezno nakupovanje, poslovni proces, creativeness, comparative advantages, goal, characteristics, quality, informacije, čustvena inteligentnost, planning, poslovna etika, družbena odgovormost, glasba, legislation, GDPR, social media, privacy, plačilni instrumenti, osebne finance, price, sales discount, data protection, human rights, Teekanne, theory, sex, hardware, Mlekarna Celeia, mlekarstvo, nevropsihologija, fakultete, internet, high technology, analytical department, electronic commerce, dodana vrednost, textile industry, papirna industrija, ŽKD Ledita, potovalni uradi, satisfaction, Papirnica Goričane, Pivovarna Laško, food industry, agriculture, Greece, tehnologija, varnost, generation gap, finančna poročila, Vrtnarstvo Breskvar, varstvo okolja, ethnocentrism, cross-cultural activities, China, international comparisons, regions, potrošnja, tekstilna industrija, direct marketing, nutrition, customer behaviour, culture, business model, zeleno trženje, zaupanje, vlada, politika, business communications, relationship marketing, trends, services, passenger-traffic, transport, epidemija, real estate, Volvo, training, changes, mobility, urbanization, Bosnia and Herzegovina, interviews, problem solving, crises, corporate identity, digitalizacija, Starbucks, pandemic, health, mobile telephony, oprema, sponsorship, fund, assets, financing, charity, Intel, bioprehrana, competition, cooperation, non-profit organizations, AIESEC, izboljšave, ekonomski odnosi, baze podatkov, fiziologija, tourism, tourist geography, dobrodelnost, fond, state, Avstrija, infornmacijska tehnologija, Unicredit Bank, imange, Domplan, budžetiranje, univerze, družba, knowledge, knowledge management, virtual organization, virtualna organizacija, Revoz, Žurnal, bolezni, manager, telofon, kvantiteta, industrial enterprises, Krka, poslovno komumniciranje, ecology, ionformacijska tehnologija, television, javno podjetje, disertacije, ekonomska analiza, ekonometrični modeli, Javni zavod Šport Ljubljana, Effie, aplikacija, comparisons, types, medijsko načrtovanje, sinergija, teorija, start-up, entrepreneurship, Mlinotest, interorganizational systems, intercompany marketing, tržno komuniciranje, Zavarovalnica Triglav, Radio Aktual, responsibility, customer relationship, employment, personnel, medium-sized enterprises, small enterprises, Španija, recesije, elektronika, Makedonija, konkurenčnost, zaposlovanje, srednja podjetja, quantitative analysis, methods, kvantitativna analiza, economic relations, motivation, environment, muzeji, consumption, Great Britain, Rtvslo.si