Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Nives Ličen

Vseh ključnih besed je 150, ki se skupaj pojavijo 300 krat.
34 ključnih besed (22.67 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 184 krat (61.33 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
28x15.22%andragogika
23x12.5%diplomska dela
21x11.41%pedagoška metodologija
14x7.61%neformalno izobraževanje
8x4.35%vseživljenjsko učenje, starejši odrasli
7x3.8%študija primera
6x3.26%izobraževalni programi
5x2.72%biografsko učenje
4x2.17%tranzicijsko učenje, migracije, izkustveno učenje, usposabljanje
3x1.63%magistrska dela, trajnostni razvoj, izobraževanje odraslih, transformativno učenje, družina, izobraževanje
2x1.09%neformalno učenje, skupnostno izobraževanje, svetovanje, znanje, pedagogika, študijski krožek, evalvacija, domovi za starejše, informalno učenje, kmetijstvo, družinska vzgoja, študijski krožki, starševstvo, starejši, skupnosti prakse
1xsamoevalvacija, Združene države Amerike, andragoški ciklus, migranti, glasbene delavnice, nasilje, prostovoljci, glasba, odrasli s posebnimi potrebami, dolgoživost, energetika, mreženje, društva, medkulturno učenje, medgeneracijsko sodelovanje, ustvarjanje, partnerstvo, inkluzija, čustveno in socialno doživljanje, Svet energije, energetska pismenost, socialno vključevanje, Univerza za tretje življenjsko obdobje, računalniško opismenjevanje, kulturna društva, samomori, kulturni mediatorji, Začetna integracija priseljencev, muzeji, Anbot, Piran, družinsko izobraževanje, Šola za starše, aktivno državljanstvo, študije primerov, kulturna dediščina, Dnevi evropske kulturne dediščine, integracija, tečaji slovenščine, prostovoljstvo, tečaji prve pomoči, mentorstvo, plesalci, kmetijsko svetovanje, kakovost, Rdeči križ Slovenije, sociologija, kvalitativno raziskovanje, partnerski odnos, PUM, globalizacija, predsodki, stereotipi, izobraževalne potrebe, branje, Društvo U3 Škofja Loka, antropologija učenja, univerza za tretje življenjsko obdobje, mentorstvo v izobraževanju starejših, medgeneracijski program, identitetne spremembe, medgeneracijsko učenje, pravice žensk, aktivno staranje, komunikacija, Južna Koreja, neoliberalizem, feminizem, epistemologija juga, slovenski izseljenci, Avstralija, poučevanje španščine, motivacija, geragogika, igrifikacija, skupnost, aktivno in zdravo staranje, igra, Starejši, staranje, socialna inovacija, teorija gerotranscendence., učenje in izobraževanje v pozni starosti, organizatorji programov učenja in izobraževanja v domovih za starejše, jezikovne veščine, dnevni center aktivnosti, zapori, zapornice, kaznovanje, glasno branje, Peter Jarvis, pedagoška sociologija, informacijskokomunikacijska tehnologija, Dnevni center aktivnosti Ljubljana, recepcijska estetika, otroška književnost, bralne skupine, bralne navade, splošne knjižnice, starosti prijazna univerza, digitalna pismenost starejših, izkušnje, ljudske univerze, rezilientnost, ženske, naracija življenjskega prehoda, referenčni okvir, ločitev, glasbeno izobraževanje, kakovost življenja starejših, učenje, nosečnost, osebni asistent, Aspergerjev sindrom, avtizem, ples