Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Maja Konečnik Ruzzier

Vseh ključnih besed je 183, ki se skupaj pojavijo 578 krat.
73 ključnih besed (39.89 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 468 krat (80.97 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
40x8.55%analiza, raziskave
39x8.33%trženje
36x7.69%blagovne znamke
22x4.7%turizem, Slovenija
16x3.42%image, poslovno komuniciranje
11x2.35%case study
9x1.92%identiteta podjetja
8x1.71%turistična geografija, premoženje
7x1.5%storitve, podjetje
6x1.28%zadovoljstvo, potrošnik, marketing, razvoj
5x1.07%informacijska tehnologija, vedenje potrošnikov, brands, direktno trženje
4x0.85%proizvodi, lojalnost, organizacija, strategija trženja, država, hotelirstvo, družbena omrežja, analysis, kvaliteta, nakup, elektronsko trženje, turistični proizvod
3x0.64%kadri, osebnost, primeri, oglas, prodaja, industrijsko podjetje, potovanja, uspešnost poslovanja, odločanje, cena, prodajalna, trg, research, šport, mladina, vrednotenje, poslovanje podjetja
2x0.43%farmacevtska industrija, pospeševanje prodaje, zaposlovanje, življenjski ciklus, medosebni odnosi, kongresi, kulturna dediščina, konkurenca, vodenje, okolje, mednarodne primerjave, vrednost, odnosi s strankami, internacionalizacija, development, consumer behaviour, cases, purchasing, consumer, komuniciranje, zakonodaja, start-up
1xTelekom, kultura podjetja, mesta, telekomunikacije, odnosi z javnostjo, vizija, mobilna telefonija, Ljubljana, design, javni sektor, uravnotežen razvoj, varstvo okolja, motiviranje, Astra Zeneca, metode, družina, otroško varstvo, karakteristike, novi proizvodi, segmentacija, international comparisons, vodiči, identiteta, medorganizacijsko trženje, Smart industries, modeli, zavarovalstvo, Ceris, Slovenijalesna industrija, geografija, brezalkoholne pijače, trendi, Cedevita, Nestle, G&B Hoteli Bled, zastopniki, javno podjetje, Velana, tekstilna industrija, zdravilišča, dogodek, pozicioniranje proizvoda, zvestoba, projekti, pivovarstvo, kodeksi, alkoholne pijače, tržne raziskave, promocija, Hotel Jezero, avtomobili, globalizacija, spremembe, kultura, združitve podjetij, art, podjetništvo, stroški, tveganje, satisfaction, Radenska, loyalty, emotions, medgeneracijske razlike, culture, competitivity, decision making, spletna trgovina, planning, youth, online shopping, digitalization, property, models, non-profit organizations, marketing strategy, kriptovaluta, zgodovina, tehnologija veriženja podatkovnih blokov, business communication, advertising, Apple, Google, inovacije, inovativnost, socialne mreže, strategija, Coca-Cola, IBM, yield, comparisons, valuation, trademarks, Microsoft, prodaja na drobno, delovno mesto, poslovni plani, pospeševanje, zagonsko podjetje, internet, prevoz, SIGR, Lisca, majhna podjetja, kozmetika, trg delovne sile, muzeji, retail trade, Sail design, film