Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Čater

Vseh ključnih besed je 361, ki se skupaj pojavijo 1328 krat.
138 ključnih besed (38.23 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1105 krat (83.21 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
100x9.05%analiza
96x8.69%trženje
75x6.79%raziskave
49x4.43%Slovenija
48x4.34%poslovno komuniciranje
28x2.53%nakup, medorganizacijsko trženje
23x2.08%odločanje
22x1.99%blagovne znamke
21x1.9%potrošnik, case study
20x1.81%medorganizacijski sistemi
16x1.45%oglas, vedenje potrošnikov, prodaja
14x1.27%tržne raziskave, strategija trženja
13x1.18%storitve, podjetje, primeri, pospeševanje prodaje
12x1.09%direktno trženje, proizvodi
10x0.9%elektronsko trženje
9x0.81%šport
8x0.72%poslovanje podjetja, zadovoljstvo, informacijska tehnologija, cena
7x0.63%trg, marketing, uspešnost poslovanja, industrijsko podjetje, sponzorstvo, trgovinsko podjetje
6x0.54%oglaševanje, prehrana, consumer behaviour, lojalnost, odnosi s strankami, informatika, turizem, odnosi z javnostjo, Internet, analysis, trendi, okolje
5x0.45%meritve, novi proizvodi, research, strategija, planiranje, ekologija, farmacevtska industrija, mladina
4x0.36%tržna analiza, management, pozicioniranje proizvoda, psihologija potrošnika, zdravila, efektivnost, modeli, televizija, konkurenca, poslovni proces, spletna trgovina, dogodek
3x0.27%mobilna telefonija, ankete, Slovenia, kvaliteta, majhna podjetja, organizacija, EU, zdravstvo, prodaja na drobno, segmentacija, živilska industrija, tehnologija, elektronsko poslovanje, komuniciranje, spremembe, telekomunikacije, neprofitne organizacije, decision making, oblikovanje cene, družbena omrežja, ekonomska propaganda, dobavitelji, tipi, zavarovalstvo, socialne mreže, prodaja na debelo, purchasing
2x0.18%izbira, informacije, potovalni uradi, software, avtomobili, avtomobilska industrija, Danfoss, gradbeništvo, visoka tehnologija, internacionalizacija, varstvo okolja, zakonodaja, znanje, regije, standardizacija, kadri, poslovna morala, potrošnja, produkcija, dobrodelnost, svetovanje, pivovarstvo, kultura, kmetijstvo, filmska industrija, financiranje, etika, consumer, tisk, otroci, zunanja trgovina, film, Zasavje, enterprises, prodajalna, brezalkoholne pijače, alkoholne pijače, sredstva javnega obveščanja, premoženje, turistični proizvod, vrednote, Covid-19, psihologija, mednarodno trženje
1xpromocija, preskrbovalne verige, Unilever, živila, pohištvena industrija, Maiora, izboljšave, mednarodno podjetje, ponudbapovpraševanje, multinacionalne družbe, izobraževanje, Bartog, nabavna funkcija, ocene, Perutnina Ptuj, poslovanje podjtja, tuja podjetja, Orbico, proračuni, marketing strategy, nova ekonomija, ekonomska rast, metodologija, tržni delež, high technology, trends, intercompany marketing, Petrol, povpraševanje, SBS trgovina, inovativnost, electronic marketing, programi, Lisca, programmes, cilj, nabava, price, Fortrade, services, pospeševanje, tekstilna industrija, Droga, anliza, Sanolabor, promotion, informacijska družba, skladi, institucije, zdravilišča, hotelirstvo, strojna industrija, Kolektor, zdravje, likalna samouprav, estetika, tobačna industrija, distribucija, koncerni, poslovna strategija, Ljubljanski kinematografi, rekreacija, družba, Panvita, potovanja, benchmarking, mreže, kontrola, izvoz, varstvo zraka, občine, založništvo, prostovoljne organizacije, organizacije, revščina, Tinex, promocije, podjetništvo, gospodarska zbornica, kemična industrija, zabavna industrija, notranja trgovina, Infopika, Hotel Golf Grad Mokrice, Dana, grafična industrija, Matjash, novinarstvo, Koper, Maraton treh src, komunalne dejavnosti, kozmetika, mednarodno sodelovanje, recikliranje, odpadni material, sposobnosti, banke, starost, potrošništvo, medgeneracijske razlike, Telekom, Agencija Elite, real estate, Isomat, digitalizacija, sodelovanje, brands, posredniki, DIBO G., bolezni, embalaža, company performance, social networks, Volkswagen, merila, organizacijske strukture, identiteta podjetja, družbeni mediji, internet, Comtron, zavarovalne premije, električna energija, energetika, Energetika Celje, brezposelnost, varnost, krediti, cars, sales, COVID-19, krize, EMU, evro, monetarna politika, inflacija, Riko Ribnica, demografija, študija primera, stranka, platforma, čustva, agilni management, vrednost, Facebook, komparacije, poslovni turizem, trajnostni razvoj, epidemija, entertainment industry games, gambling, monetization, pandemic, online shopping, entrepreneurship, volitve, ownership, workers, business communications, cooperation, ZDA, jeklarska industrija, economic development, sustainable development, družina, medosebni odnosi, država, elektrotehnika, ecology, environmental protection, denar, svetovni trg, centralne banke, ponudba, Macedonia, uspeh, sredstva, razvoj, vinarstvo, Črna gora, vinogradništvo, Montenegro, viticulture, wine-business, mediji, informacijksa tehnologija, tveganje, leasing, Zavarovalnica Triglav, prosti čas, aplikacija, pristojnost, predelovalna industrija, plastične mase, demand, market, competence, marketing channels, Pivovarna Laško, structure, graphic industry, reševanje problemov, usklajevanje, SIJ, India, consumer psychology, reklamacije, culture, avtorsko pravo, zgodovina, bančništvo, MDR, Sperbank, pokojninsko zavarovanje, Moja naložba, pokojnine, blago, trgovina, Knauf Insulation, inovacije, obvladovanje tveganj, strategija trženje, življenjski ciklus, market research