Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Čater

Vseh ključnih besed je 358, ki se skupaj pojavijo 1299 krat.
138 ključnih besed (38.55 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1079 krat (83.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
97x8.99%analiza
92x8.53%trženje
74x6.86%raziskave
49x4.54%Slovenija
48x4.45%poslovno komuniciranje
27x2.5%medorganizacijsko trženje, nakup
22x2.04%blagovne znamke, odločanje
21x1.95%case study, potrošnik
19x1.76%medorganizacijski sistemi
16x1.48%oglas, vedenje potrošnikov
14x1.3%tržne raziskave, prodaja
13x1.2%storitve, pospeševanje prodaje, strategija trženja, podjetje
12x1.11%direktno trženje, primeri
11x1.02%proizvodi
9x0.83%elektronsko trženje, šport
8x0.74%informacijska tehnologija, zadovoljstvo, cena, poslovanje podjetja
7x0.65%marketing, trg, sponzorstvo, trgovinsko podjetje, uspešnost poslovanja, industrijsko podjetje
6x0.56%oglaševanje, consumer behaviour, analysis, okolje, lojalnost, trendi, turizem, odnosi z javnostjo, prehrana, Internet
5x0.46%farmacevtska industrija, research, mladina, meritve, novi proizvodi, odnosi s strankami, ekologija, informatika
4x0.37%dogodek, televizija, modeli, konkurenca, planiranje, pozicioniranje proizvoda, strategija, efektivnost, tržna analiza, management, zdravila, psihologija potrošnika
3x0.28%dobavitelji, tehnologija, zavarovalstvo, zdravstvo, majhna podjetja, EU, mobilna telefonija, organizacija, elektronsko poslovanje, komuniciranje, ankete, telekomunikacije, prodaja na debelo, Slovenia, kvaliteta, purchasing, decision making, spletna trgovina, segmentacija, živilska industrija, tipi, prodaja na drobno, neprofitne organizacije, oblikovanje cene, spremembe, ekonomska propaganda, socialne mreže
2x0.19%filmska industrija, internacionalizacija, varstvo okolja, izbira, zunanja trgovina, psihologija, poslovna morala, financiranje, kmetijstvo, zakonodaja, standardizacija, regije, informacije, potovalni uradi, Danfoss, software, gradbeništvo, visoka tehnologija, otroci, consumer, svetovanje, pivovarstvo, tisk, etika, kadri, produkcija, vrednote, znanje, potrošnja, dobrodelnost, kultura, avtomobili, premoženje, brezalkoholne pijače, alkoholne pijače, Zasavje, turistični proizvod, Covid-19, poslovni proces, prodajalna, sredstva javnega obveščanja, enterprises, film, družbena omrežja, avtomobilska industrija, mednarodno trženje
1xmednarodno podjetje, Unilever, pohištvena industrija, proračuni, Fortrade, promotion, Ljubljanski kinematografi, Maiora, multinacionalne družbe, izboljšave, tuja podjetja, nabavna funkcija, ponudbapovpraševanje, živila, preskrbovalne verige, poslovanje podjtja, Bartog, Orbico, Perutnina Ptuj, ocene, izobraževanje, cilj, price, programi, Panvita, ekonomska rast, nova ekonomija, high technology, trends, SBS trgovina, inovativnost, electronic marketing, intercompany marketing, Petrol, metodologija, Droga, anliza, marketing strategy, promocija, tekstilna industrija, Lisca, pospeševanje, services, programmes, tržni delež, Sanolabor, družba, Koper, občine, estetika, likalna samouprav, založništvo, komunalne dejavnosti, mreže, recikliranje, novinarstvo, odpadni material, tobačna industrija, poslovna strategija, potovanja, Kolektor, strojna industrija, koncerni, zdravje, hotelirstvo, distribucija, institucije, skladi, zdravilišča, Matjash, grafična industrija, izvoz, prostovoljne organizacije, notranja trgovina, revščina, rekreacija, kemična industrija, nabava, sposobnosti, zabavna industrija, informacijska družba, Infopika, gospodarska zbornica, mednarodno sodelovanje, promocije, Dana, Maraton treh src, Hotel Golf Grad Mokrice, kontrola, podjetništvo, organizacije, Tinex, kozmetika, varstvo zraka, centralne banke, real estate, Telekom, Agencija Elite, company performance, energetika, social networks, medgeneracijske razlike, starost, embalaža, DIBO G., bolezni, digitalizacija, potrošništvo, Isomat, električna energija, Energetika Celje, internet, identiteta podjetja, družbeni mediji, ZDA, SIJ, jeklarska industrija, organizacijske strukture, Volkswagen, krediti, brezposelnost, varnost, zavarovalne premije, merila, Comtron, posredniki, sodelovanje, vrednost, monetarna politika, Facebook, komparacije, entrepreneurship, volitve, inflacija, evro, demografija, agilni management, Riko Ribnica, krize, EMU, COVID-19, ownership, workers, monetization, entertainment industry games, gambling, sales, brands, cars, epidemija, poslovni turizem, business communications, cooperation, online shopping, pandemic, trajnostni razvoj, usklajevanje, India, medosebni odnosi, družina, elektrotehnika, država, razvoj, sredstva, economic development, sustainable development, ponudba, denar, uspeh, Macedonia, ecology, environmental protection, leasing, tveganje, Montenegro, vinogradništvo, wine-business, viticulture, benchmarking, market research, vinarstvo, Črna gora, prosti čas, Zavarovalnica Triglav, pristojnost, aplikacija, mediji, informacijksa tehnologija, svetovni trg, predelovalna industrija, structure, marketing channels, Pivovarna Laško, avtorsko pravo, inovacije, zgodovina, competence, demand, culture, consumer psychology, reklamacije, reševanje problemov, market, graphic industry, Knauf Insulation, obvladovanje tveganj, čustva, Sperbank, pokojninsko zavarovanje, pokojnine, plastične mase, Moja naložba, banke, bančništvo, življenjski ciklus, strategija trženje, trgovina, blago, MDR, povpraševanje