Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Čater

Vseh ključnih besed je 357, ki se skupaj pojavijo 1293 krat.
138 ključnih besed (38.66 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1074 krat (83.06 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
96x8.94%analiza
91x8.47%trženje
73x6.8%raziskave
49x4.56%Slovenija
47x4.38%poslovno komuniciranje
27x2.51%nakup, medorganizacijsko trženje
22x2.05%blagovne znamke, odločanje
21x1.96%case study, potrošnik
19x1.77%medorganizacijski sistemi
16x1.49%vedenje potrošnikov
15x1.4%oglas
14x1.3%tržne raziskave, prodaja
13x1.21%podjetje, storitve, strategija trženja, pospeševanje prodaje
12x1.12%direktno trženje, primeri
11x1.02%proizvodi
9x0.84%elektronsko trženje, šport
8x0.74%zadovoljstvo, cena, informacijska tehnologija, poslovanje podjetja
7x0.65%marketing, sponzorstvo, trg, uspešnost poslovanja, trgovinsko podjetje, industrijsko podjetje
6x0.56%analysis, consumer behaviour, okolje, oglaševanje, lojalnost, trendi, turizem, Internet, prehrana, odnosi z javnostjo
5x0.47%informatika, meritve, ekologija, research, farmacevtska industrija, mladina, novi proizvodi, odnosi s strankami
4x0.37%management, planiranje, dogodek, televizija, psihologija potrošnika, pozicioniranje proizvoda, zdravila, tržna analiza, konkurenca, strategija, modeli, efektivnost
3x0.28%ankete, neprofitne organizacije, oblikovanje cene, zdravstvo, mobilna telefonija, telekomunikacije, zavarovalstvo, prodaja na debelo, živilska industrija, komuniciranje, segmentacija, socialne mreže, prodaja na drobno, elektronsko poslovanje, tipi, dobavitelji, kvaliteta, tehnologija, EU, decision making, ekonomska propaganda, spremembe, spletna trgovina, purchasing, organizacija, majhna podjetja, Slovenia
2x0.19%financiranje, tisk, informacije, psihologija, avtomobilska industrija, enterprises, kmetijstvo, avtomobili, izbira, Covid-19, zunanja trgovina, otroci, consumer, filmska industrija, etika, internacionalizacija, pivovarstvo, standardizacija, mednarodno trženje, turistični proizvod, regije, varstvo okolja, zakonodaja, potovalni uradi, gradbeništvo, potrošnja, družbena omrežja, znanje, kadri, brezalkoholne pijače, poslovna morala, dobrodelnost, Danfoss, poslovni proces, produkcija, software, Zasavje, alkoholne pijače, vrednote, prodajalna, sredstva javnega obveščanja, kultura, film, visoka tehnologija, svetovanje, premoženje
1xinformacijska družba, pohištvena industrija, nabavna funkcija, ponudbapovpraševanje, inovativnost, preskrbovalne verige, sposobnosti, zabavna industrija, promocija, Unilever, Petrol, services, programmes, marketing strategy, price, pospeševanje, programi, electronic marketing, Droga, intercompany marketing, trends, high technology, Sanolabor, tekstilna industrija, Perutnina Ptuj, Fortrade, ocene, izobraževanje, Bartog, prostovoljne organizacije, mednarodno podjetje, cilj, promotion, Maiora, izboljšave, poslovanje podjtja, Orbico, organizacije, poslovna strategija, Tinex, tržni delež, strojna industrija, koncerni, mreže, kontrola, gospodarska zbornica, Ljubljanski kinematografi, podjetništvo, SBS trgovina, izvoz, Kolektor, zdravje, Koper, nova ekonomija, komunalne dejavnosti, recikliranje, odpadni material, občine, likalna samouprav, metodologija, tobačna industrija, promocije, Dana, Hotel Golf Grad Mokrice, rekreacija, Panvita, novinarstvo, Matjash, živila, založništvo, estetika, ekonomska rast, grafična industrija, Maraton treh src, multinacionalne družbe, proračuni, tuja podjetja, kozmetika, mednarodno sodelovanje, nabava, distribucija, anliza, potovanja, družba, notranja trgovina, Infopika, varstvo zraka, Lisca, skladi, institucije, zdravilišča, hotelirstvo, kemična industrija, revščina, pokojnine, real estate, Telekom, Agencija Elite, company performance, energetika, social networks, medgeneracijske razlike, starost, embalaža, DIBO G., bolezni, digitalizacija, potrošništvo, Isomat, električna energija, Energetika Celje, internet, identiteta podjetja, družbeni mediji, ZDA, SIJ, jeklarska industrija, organizacijske strukture, Volkswagen, krediti, brezposelnost, varnost, zavarovalne premije, merila, Comtron, posredniki, sodelovanje, monetarna politika, inflacija, Facebook, komparacije, entrepreneurship, volitve, evro, EMU, agilni management, vrednost, demografija, Riko Ribnica, COVID-19, krize, ownership, workers, monetization, entertainment industry games, gambling, sales, brands, cars, epidemija, poslovni turizem, business communications, cooperation, online shopping, pandemic, trajnostni razvoj, usklajevanje, India, elektrotehnika, medosebni odnosi, država, sredstva, leasing, razvoj, družina, economic development, uspeh, ponudba, Macedonia, environmental protection, sustainable development, ecology, tveganje, Zavarovalnica Triglav, Montenegro, vinogradništvo, wine-business, viticulture, benchmarking, market research, vinarstvo, Črna gora, pristojnost, prosti čas, aplikacija, informacijksa tehnologija, mediji, centralne banke, denar, structure, marketing channels, Pivovarna Laško, avtorsko pravo, inovacije, zgodovina, competence, demand, culture, consumer psychology, reklamacije, reševanje problemov, market, graphic industry, Knauf Insulation, obvladovanje tveganj, pokojninsko zavarovanje, Sperbank, Moja naložba, plastične mase, svetovni trg, predelovalna industrija, banke, bančništvo, življenjski ciklus, strategija trženje, trgovina, blago, MDR, povpraševanje