Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Čater

Vseh ključnih besed je 359, ki se skupaj pojavijo 1305 krat.
138 ključnih besed (38.44 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1084 krat (83.07 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
98x9.04%analiza
93x8.58%trženje
74x6.83%raziskave
49x4.52%Slovenija
48x4.43%poslovno komuniciranje
28x2.58%medorganizacijsko trženje
27x2.49%nakup
22x2.03%odločanje, blagovne znamke
21x1.94%potrošnik, case study
20x1.85%medorganizacijski sistemi
16x1.48%vedenje potrošnikov, oglas
14x1.29%prodaja, tržne raziskave
13x1.2%storitve, strategija trženja, podjetje, pospeševanje prodaje
12x1.11%direktno trženje, primeri
11x1.01%proizvodi
9x0.83%šport, elektronsko trženje
8x0.74%zadovoljstvo, informacijska tehnologija, cena, poslovanje podjetja
7x0.65%trgovinsko podjetje, trg, marketing, sponzorstvo, uspešnost poslovanja, industrijsko podjetje
6x0.55%informatika, consumer behaviour, turizem, trendi, okolje, oglaševanje, lojalnost, analysis, prehrana, Internet, odnosi z javnostjo
5x0.46%odnosi s strankami, research, farmacevtska industrija, novi proizvodi, mladina, ekologija, meritve
4x0.37%planiranje, dogodek, management, konkurenca, modeli, tržna analiza, psihologija potrošnika, televizija, strategija, pozicioniranje proizvoda, zdravila, efektivnost
3x0.28%ankete, EU, prodaja na drobno, organizacija, spletna trgovina, majhna podjetja, mobilna telefonija, zdravstvo, tehnologija, dobavitelji, tipi, decision making, komuniciranje, kvaliteta, purchasing, socialne mreže, zavarovalstvo, Slovenia, živilska industrija, segmentacija, telekomunikacije, prodaja na debelo, neprofitne organizacije, spremembe, elektronsko poslovanje, ekonomska propaganda, oblikovanje cene
2x0.18%psihologija, kultura, internacionalizacija, varstvo okolja, zunanja trgovina, izbira, filmska industrija, produkcija, financiranje, kmetijstvo, zakonodaja, standardizacija, regije, informacije, potovalni uradi, Danfoss, gradbeništvo, software, visoka tehnologija, otroci, consumer, kadri, svetovanje, pivovarstvo, tisk, poslovna morala, avtomobili, poslovni proces, znanje, potrošnja, dobrodelnost, etika, avtomobilska industrija, sredstva javnega obveščanja, alkoholne pijače, Zasavje, brezalkoholne pijače, enterprises, Covid-19, turistični proizvod, premoženje, družbena omrežja, prodajalna, film, vrednote, mednarodno trženje
1xmultinacionalne družbe, tuja podjetja, Orbico, proračuni, Unilever, izboljšave, mednarodno podjetje, intercompany marketing, Perutnina Ptuj, electronic marketing, ocene, ponudbapovpraševanje, preskrbovalne verige, promocija, Petrol, živila, SBS trgovina, izobraževanje, Bartog, poslovanje podjtja, nabavna funkcija, pohištvena industrija, Fortrade, high technology, tržni delež, Lisca, tekstilna industrija, services, pospeševanje, inovativnost, ekonomska rast, nova ekonomija, metodologija, Droga, trends, cilj, price, promotion, programi, nabava, marketing strategy, anliza, Sanolabor, programmes, Maiora, informacijska družba, skladi, institucije, Kolektor, strojna industrija, koncerni, distribucija, zdravje, založništvo, likalna samouprav, tobačna industrija, estetika, zdravilišča, hotelirstvo, potovanja, rekreacija, družba, Panvita, Ljubljanski kinematografi, izvoz, poslovna strategija, varstvo zraka, mreže, kontrola, občine, novinarstvo, organizacije, podjetništvo, Tinex, prostovoljne organizacije, revščina, gospodarska zbornica, Infopika, zabavna industrija, kemična industrija, povpraševanje, notranja trgovina, promocije, Hotel Golf Grad Mokrice, komunalne dejavnosti, grafična industrija, Koper, Matjash, odpadni material, Maraton treh src, kozmetika, Dana, mednarodno sodelovanje, recikliranje, sposobnosti, centralne banke, medgeneracijske razlike, starost, Telekom, real estate, company performance, Agencija Elite, potrošništvo, Isomat, DIBO G., posredniki, embalaža, bolezni, platforma, digitalizacija, social networks, energetika, organizacijske strukture, Volkswagen, identiteta podjetja, internet, ZDA, družbeni mediji, merila, Comtron, Energetika Celje, električna energija, brezposelnost, krediti, zavarovalne premije, varnost, sodelovanje, brands, monetarna politika, inflacija, čustva, Facebook, volitve, komparacije, evro, EMU, vrednost, agilni management, demografija, Riko Ribnica, COVID-19, krize, entrepreneurship, ownership, entertainment industry games, epidemija, monetization, gambling, cars, sales, poslovni turizem, trajnostni razvoj, cooperation, workers, business communications, online shopping, pandemic, jeklarska industrija, SIJ, družina, economic development, medosebni odnosi, elektrotehnika, sredstva, država, sustainable development, ecology, denar, svetovni trg, ponudba, uspeh, environmental protection, Macedonia, razvoj, leasing, vinogradništvo, vinarstvo, Montenegro, wine-business, market research, viticulture, Črna gora, mediji, Zavarovalnica Triglav, tveganje, prosti čas, pristojnost, informacijksa tehnologija, aplikacija, predelovalna industrija, plastične mase, competence, demand, marketing channels, structure, avtorsko pravo, Pivovarna Laško, market, graphic industry, India, usklajevanje, consumer psychology, culture, reševanje problemov, reklamacije, zgodovina, inovacije, banke, bančništvo, Sperbank, pokojninsko zavarovanje, Moja naložba, pokojnine, MDR, blago, obvladovanje tveganj, Knauf Insulation, strategija trženje, življenjski ciklus, trgovina, benchmarking