Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Barbara Čater

Vseh ključnih besed je 380, ki se skupaj pojavijo 1412 krat.
148 ključnih besed (38.95 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1180 krat (83.57 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
105x8.9%analiza
103x8.73%trženje
79x6.69%raziskave
49x4.15%Slovenija
48x4.07%poslovno komuniciranje
29x2.46%nakup
28x2.37%medorganizacijsko trženje
25x2.12%odločanje
24x2.03%blagovne znamke
22x1.86%case study
21x1.78%potrošnik
20x1.69%medorganizacijski sistemi, vedenje potrošnikov
16x1.36%strategija trženja, oglas, prodaja
14x1.19%primeri, tržne raziskave
13x1.1%proizvodi, podjetje, storitve, pospeševanje prodaje, elektronsko trženje
12x1.02%direktno trženje
10x0.85%šport, marketing
8x0.68%zadovoljstvo, poslovanje podjetja, analysis, cena, informacijska tehnologija, consumer behaviour
7x0.59%trendi, turizem, trgovinsko podjetje, uspešnost poslovanja, trg, sponzorstvo, industrijsko podjetje
6x0.51%oglaševanje, informatika, research, Internet, družbena omrežja, prehrana, lojalnost, mladina, odnosi z javnostjo, okolje, odnosi s strankami
5x0.42%planiranje, meritve, strategija, purchasing, ekologija, farmacevtska industrija, novi proizvodi
4x0.34%zdravila, pozicioniranje proizvoda, management, poslovni proces, psihologija potrošnika, modeli, televizija, decision making, dogodek, konkurenca, efektivnost, spletna trgovina, tržna analiza
3x0.25%organizacija, tehnologija, spremembe, majhna podjetja, socialne mreže, živilska industrija, dobavitelji, oblikovanje cene, segmentacija, mobilna telefonija, elektronsko poslovanje, komuniciranje, neprofitne organizacije, zavarovalstvo, telekomunikacije, prodaja na drobno, ankete, tipi, kvaliteta, prodaja na debelo, zdravstvo, enterprises, varstvo okolja, EU, electronic marketing, marketing strategy, Slovenia, ekonomska propaganda
2x0.17%poslovna morala, internacionalizacija, dobrodelnost, znanje, potrošnja, svetovanje, zunanja trgovina, sredstva javnega obveščanja, brands, etika, kultura, film, avtomobilska industrija, avtomobili, vrednost, pivovarstvo, tisk, izbira, kozmetika, kmetijstvo, financiranje, zakonodaja, otroci, informacije, gradbeništvo, visoka tehnologija, services, potovalni uradi, consumer, študija primera, študenti, produkcija, filmska industrija, regije, potovanja, Danfoss, software, standardizacija, social networks, kadri, turistični proizvod, alkoholne pijače, mednarodno trženje, Zasavje, psihologija, Covid-19, premoženje, brezalkoholne pijače, vrednote, prodajalna
1xizobraževanje, Petrol, ocene, promotion, programmes, programi, poslovna strategija, pospeševanje, Maiora, price, metodologija, recikliranje, Perutnina Ptuj, mreže, kontrola, odpadni material, high technology, promocije, mednarodno podjetje, Unilever, izboljšave, strojna industrija, Črna gora, tobačna industrija, vinarstvo, vinogradništvo, komunalne dejavnosti, Koper, nova ekonomija, inovativnost, ekonomska rast, likalna samouprav, Dana, Montenegro, zdravje, Bartog, SBS trgovina, koncerni, intercompany marketing, Kolektor, povpraševanje, wine-business, viticulture, market research, benchmarking, trends, tržni delež, notranja trgovina, založništvo, varstvo zraka, grafična industrija, pohištvena industrija, družba, Fortrade, Panvita, rekreacija, Infopika, Maraton treh src, novinarstvo, proračuni, Matjash, živila, Orbico, nabava, institucije, kemična industrija, tuja podjetja, skladi, hotelirstvo, multinacionalne družbe, zdravilišča, estetika, Ljubljanski kinematografi, mednarodno sodelovanje, Hotel Golf Grad Mokrice, preskrbovalne verige, zabavna industrija, promocija, Droga, tekstilna industrija, Lisca, distribucija, nabavna funkcija, ponudbapovpraševanje, izvoz, Tinex, sposobnosti, gospodarska zbornica, podjetništvo, cilj, mediji, občine, Sanolabor, revščina, informacijska družba, organizacije, anliza, prostovoljne organizacije, poslovanje podjtja, avtorsko pravo, entertainment industry games, epidemija, poslovni turizem, monetization, gambling, cars, sales, trajnostni razvoj, pandemic, ownership, entrepreneurship, workers, cooperation, online shopping, business communications, sodelovanje, posredniki, Agencija Elite, real estate, Telekom, company performance, energetika, Energetika Celje, električna energija, medgeneracijske razlike, starost, embalaža, DIBO G., bolezni, digitalizacija, potrošništvo, Isomat, volitve, komparacije, market decisions, consumerism, umetna inteligenca, vsebinsko trženje, zeleno trženje, customer relations, relationship marketing, dobro počutje, generation gap, information technology, informatics, cases, Nogometni klub Celje, fashion, destinacija, advertising, image, EMU, COVID-19, evro, inflacija, Facebook, monetarna politika, krize, Riko Ribnica, stranka, corporate identity, platforma, čustva, demografija, agilni management, brezposelnost, krediti, denar, svetovni trg, predelovalna industrija, centralne banke, ponudba, Macedonia, uspeh, plastične mase, Moja naložba, bančništvo, MDR, banke, Sperbank, pokojnine, pokojninsko zavarovanje, environmental protection, ecology, tveganje, leasing, Zavarovalnica Triglav, prosti čas, aplikacija, pristojnost, razvoj, sredstva, economic development, sustainable development, družina, medosebni odnosi, država, elektrotehnika, blago, trgovina, jeklarska industrija, ZDA, družbeni mediji, SIJ, usklajevanje, consumer psychology, India, internet, identiteta podjetja, zavarovalne premije, varnost, Comtron, merila, organizacijske strukture, Volkswagen, culture, reklamacije, inovacije, zgodovina, Knauf Insulation, obvladovanje tveganj, življenjski ciklus, strategija trženje, Pivovarna Laško, structure, graphic industry, reševanje problemov, market, demand, marketing channels, competence, informacijksa tehnologija