Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Vida

Vseh ključnih besed je 467, ki se skupaj pojavijo 1849 krat.
199 ključnih besed (42.61 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1581 krat (85.51 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
135x8.54%analiza
107x6.77%raziskave
99x6.26%trženje
64x4.05%Slovenija
49x3.1%nakup
41x2.59%odločanje
40x2.53%potrošnik
39x2.47%vedenje potrošnikov
30x1.9%case study
27x1.71%blagovne znamke
26x1.64%tržne raziskave
21x1.33%poslovno komuniciranje
17x1.08%kultura
16x1.01%modeli, trgovina
15x0.95%prodaja na drobno, podjetje
14x0.89%proizvodi, trgovinsko podjetje, zadovoljstvo
13x0.82%prodajalna, medkulturno delovanje, research, uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja
12x0.76%pospeševanje prodaje
11x0.7%Internet, analysis, trg, psihologija potrošnika, storitve
10x0.63%prodaja, prehrana, consumer behaviour
9x0.57%strategija trženja, mednarodne primerjave, živilska industrija, informacijska tehnologija, etnocentrizem, izbira
8x0.51%kvaliteta, razvoj, primeri, oglas, lojalnost, elektronsko trženje, okolje
7x0.44%medorganizacijski sistemi, decision making, metode, konkurenca, image, ekologija, vedenjske znanosti, behaviorizem, elektronsko poslovanje
6x0.38%medorganizacijsko trženje, tekstilna industrija, študenti, novi proizvodi, segmentacija, tveganje, industrijsko podjetje, izobraževanje, management, etika, Slovenia, zunanja trgovina
5x0.32%šport, marketing, vrednotenje, meritve, zdravila, podatki, otroci, odnosi s strankami, ethnocentrism, izvoz, oglaševanje, trendi, organizacija, psihologija
4x0.25%ankete, farmacevtska industrija, cena, Mercator, direktno trženje, tržna analiza, spol, medosebni odnosi, zakonodaja, varstvo okolja, sponzorstvo, potrošništvo, strategija, Evropa, preizkušanje domnev, cross-cultural activities, zdravje, turizem
3x0.19%pozicioniranje proizvoda, poreklo blaga, kmetijstvo, potrošnja, nakupovalni centri, spletna trgovina, družbena omrežja, identiteta podjetja, poslovno okolje, metodologija, mednarodno poslovanje, Francija, kozmetika, energetika, manager, avtomobili, bančništvo, mednarodno trženje, starost, purchasing, bančno poslovanje, ponudba, mladina, avtorsko pravo, teorija, lokacija, vrednote, intelektualna lastnina, zgodovina, umetnost, financiranje, culture, zdravstvo, poslovna morala, pekarstvo
2x0.13%embalaža, reforme, zabavna industrija, čevljarstvo, karakteristike, kriminal, regije, kadri, potrošniška družba, programi, avtorstvo, visoko šolstvo, vzajemno trženje, Japonska, Russia, products, trgovanje, majhna podjetja, osebnost, vedenje potrošnika, distribucija, varčevanje, telekomunikacije, BIH, ekonomski vidik, sociološki vidik, raziskave analiza, bela tehnika, aplikacija, družina, software, tehnologija, informacijska družba, market, virtualna organizacija, pospeševanje, knjigotrštvo, dogodek, odnosi z javnostjo, standardi, socialne mreže, steklarne, vodenje, health services, brands, country of origin, Macedonia, komuniciranje, SWOT, ZDA, internacionalizacija, mobile telephony, data, panoge dejavnosti, ekonomski razvoj, informacije, nutrition, Makedonija, international trade, potniški promet, andragogika, banke, predpisi, avtomobilska industrija
1xCentromerkur, industrijska cona, Srbija, študij na daljavo, Hrvatska, motorna vozila, Kosovo, Zveza potrošnikov Slovenije, carine, Semenarna, Amway, mreže, življenjsko okolje, sociologija, telefon, medicina, multimedia, dobavitelji, prosti čas, plin, elektonsko poslovanje, anlaiza, franchising, narodi, uvoz, svetovanje, sodelovanje, licence, mednarodna trgovina, država, Gorenje, rezervni deli, gospodarski svetovalci, bioprehrana, nafta, žensko delo, kmetijski pridelki, dežele v razvoju, marketing mix, Alpina, projekti, klasifikacija, upravljanje, konkurenčnost, predlogi, prevzemi podjetij, združitve podjetij, strateške povezave, stanovanja, multinacionalne družbe, Steklarna Rogaška, NLB, Istrabenz OMV, proizvodni programi, kreativnost, Egipt, JUB, kemična industrija, prdaja, grafika, organizacijske strukture, 1998, 1995, športne igre, naloga, zavarovalstvo, Merkur Kranj, pokojninsko zavarovanje, zavarovalni zavodi, PTT, reprodukcija, gradbeni material, gradbeništvo, vizija, les, pravice, nelojalna konkurenca, izvajalci, pravila, sistemi, študijsko gradivo, Rusija, nabava, nabavna politika, Merkur, ekonomska rast, inflacija, delovna disciplina, kupna moč denarja, brezposelnost, ZU-JA, uspeh, inovacije, tehnika, Iskra Tela, hotelirstvo, turistični proizvod, motiviranje, zvestoba, goodwill, sredstva javnega obveščanja, računovodstvo, efekti, blago, Pomurje, članstvo, tujski promet, porabniki, delo, Ekonomska fakulteta, vrednost, TQM, socializacija, alkoholne pijače, ekonomska propaganda, tobačna industrija, brezalkoholne pijače, spoznavanje, življenjski ciklus, prodajno mesto, fiziologija, oprema, urbanizem, sposobnosti, znanje, Renault, inteligenca, čustvena inteligentnost, networks, intercompany marketing, interorganizational systems, lokalna skupnost, certifikat, odvetništvo, pravo, Flaviar, podjetništvo, kultura podjetja, stimulacija, bančno zavarovalništvo, strategic alliances, business cooperation, Republika Češka, Irska, institucije, diskont, Nemčija, mobilna telefonija, varstvo podatkov, business morality, ethics, France, measurements, interviews, letalski promet, zdravstveno varstvo, values, bolezni, ustvarjalnost, recikliranje, retail trade, wine-business, Taiwan, consumer psychology, brewery, vinarstvo, vinogradništvo, Covid 19, epidemija, USA, Facebook, food industry, imports, hypotheses testing, interesne skupine, partnerstvo, medgeneracijske razlike, premoženje, Ukraina, society, sociological aspect, high technology, China, odpadni material, cosmetics, psychology, regulacija, film, Instagram, konkurenčne prednosti, cars, consumer, Airbnb, delitvena ekonomija, market research, market analysis, oblikovanje cene, EU, družba, javne finance, stroški, kvantiteta, vzorci, nagrade, kodeksi, obnovljivi viri energije, globalizacija, Pekarna Blatnik, goljufija, usklajevanje, finance, recesije, gospodarska gibanja, ocene, podrošnik, planiranje, donos, investicije, najem, tržewnje, neprofitne organizacije, zaščita potrošnika, vzajemni skladi, investicijski skladi, Mehika, Brazilija, Argentina, poslovno sodelovanje, pogajanje, trg kapitala, Knjiga, annaliza, časovne vrste, srednja podjetja, international comparisons, legislation, delovna uspešnost, portfolio, informatika, uravnotežen razvoj, technological development, environment, competition, application, electronic commerce, tujci, Brazil, international cooperation, internationalization, tržemje, urbanizacija, environmental protection, wholesale trade, trade, ecology, železniški transport, VIP, tisk, prodaja na debelo, glasba, Bližnji Vzhod, amanagement, mesta, politika, religija, promocija, Elecrtolux, društva