Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Vida

Vseh ključnih besed je 473, ki se skupaj pojavijo 1858 krat.
199 ključnih besed (42.07 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1584 krat (85.25 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
135x8.52%analiza
107x6.76%raziskave
99x6.25%trženje
64x4.04%Slovenija
49x3.09%nakup
41x2.59%odločanje
40x2.53%potrošnik
39x2.46%vedenje potrošnikov
30x1.89%case study
27x1.7%blagovne znamke
26x1.64%tržne raziskave
21x1.33%poslovno komuniciranje
17x1.07%kultura
16x1.01%modeli, trgovina
15x0.95%prodaja na drobno, podjetje
14x0.88%research, proizvodi, trgovinsko podjetje, zadovoljstvo
13x0.82%uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja, prodajalna, medkulturno delovanje
12x0.76%analysis, pospeševanje prodaje
11x0.69%storitve, trg, Internet, psihologija potrošnika
10x0.63%prodaja, consumer behaviour, prehrana
9x0.57%izbira, informacijska tehnologija, mednarodne primerjave, etnocentrizem, strategija trženja, živilska industrija
8x0.51%razvoj, okolje, oglas, kvaliteta, primeri, lojalnost, elektronsko trženje
7x0.44%ekologija, vedenjske znanosti, medorganizacijski sistemi, image, konkurenca, metode, elektronsko poslovanje, decision making, behaviorizem
6x0.38%etika, študenti, zunanja trgovina, tekstilna industrija, industrijsko podjetje, novi proizvodi, marketing, segmentacija, Slovenia, medorganizacijsko trženje, tveganje, management, izobraževanje
5x0.32%meritve, otroci, podatki, zdravila, odnosi s strankami, trendi, psihologija, šport, izvoz, vrednotenje, oglaševanje, organizacija, ethnocentrism
4x0.25%cross-cultural activities, sponzorstvo, zdravje, medosebni odnosi, direktno trženje, cena, preizkušanje domnev, ankete, Mercator, Evropa, potrošništvo, strategija, farmacevtska industrija, zakonodaja, turizem, varstvo okolja, spol, tržna analiza
3x0.19%bančno poslovanje, nakupovalni centri, ponudba, teorija, avtorsko pravo, intelektualna lastnina, bančništvo, poreklo blaga, pozicioniranje proizvoda, Francija, pekarstvo, mednarodno poslovanje, metodologija, zdravstvo, identiteta podjetja, poslovna morala, manager, culture, mednarodno trženje, kmetijstvo, energetika, financiranje, spletna trgovina, purchasing, vrednote, umetnost, avtomobili, zgodovina, potrošnja, kozmetika, poslovno okolje, družbena omrežja, lokacija, mladina, starost
2x0.13%reforme, virtualna organizacija, avtorstvo, dogodek, distribucija, aplikacija, raziskave analiza, Russia, majhna podjetja, ekonomski razvoj, visoko šolstvo, čevljarstvo, potrošniška družba, tehnologija, potniški promet, ZDA, Japonska, bela tehnika, regije, sociološki vidik, ekonomski vidik, products, predpisi, knjigotrštvo, Makedonija, kadri, programi, telekomunikacije, international trade, komuniciranje, market, software, trgovanje, BIH, panoge dejavnosti, standardi, informacijska družba, avtomobilska industrija, vodenje, data, mobile telephony, socialne mreže, odnosi z javnostjo, vzajemno trženje, informacije, health services, internacionalizacija, steklarne, vedenje potrošnika, banke, SWOT, Macedonia, embalaža, andragogika, nutrition, karakteristike, zabavna industrija, kriminal, country of origin, brands, družina, osebnost, pospeševanje, varčevanje
1xindustrijska cona, študij na daljavo, društva, kmetijski pridelki, franchising, bioprehrana, neprofitne organizacije, članstvo, nafta, Hrvatska, licence, žensko delo, Semenarna, Centromerkur, medicina, Amway, narodi, mreže, dobavitelji, sodelovanje, svetovanje, elektonsko poslovanje, gospodarski svetovalci, anlaiza, država, plin, Gorenje, prosti čas, življenjsko okolje, sociologija, carine, telefon, Srbija, motorna vozila, Kosovo, rezervni deli, mednarodna trgovina, dežele v razvoju, uvoz, Zveza potrošnikov Slovenije, TQM, Alpina, projekti, klasifikacija, upravljanje, konkurenčnost, predlogi, prevzemi podjetij, združitve podjetij, strateške povezave, stanovanja, multinacionalne družbe, Steklarna Rogaška, NLB, Istrabenz OMV, proizvodni programi, kreativnost, Egipt, JUB, kemična industrija, prdaja, grafika, organizacijske strukture, 1998, 1995, športne igre, naloga, zavarovalstvo, Merkur Kranj, pokojninsko zavarovanje, zavarovalni zavodi, PTT, reprodukcija, gradbeni material, gradbeništvo, vizija, les, pravice, nelojalna konkurenca, izvajalci, pravila, sistemi, študijsko gradivo, nabava, nabavna politika, Merkur, ZU-JA, Rusija, ekonomska rast, kupna moč denarja, brezposelnost, inflacija, uspeh, motiviranje, tehnika, Iskra Tela, oprema, inovacije, hotelirstvo, zvestoba, goodwill, turistični proizvod, delovna disciplina, sredstva javnega obveščanja, efekti, blago, Pomurje, marketing mix, tujski promet, porabniki, delo, Ekonomska fakulteta, vrednost, socializacija, življenjski ciklus, ekonomska propaganda, tobačna industrija, računovodstvo, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, prodajno mesto, fiziologija, spoznavanje, multimedia, tržemje, stimulacija, bančno zavarovalništvo, kultura podjetja, certifikat, lokalna skupnost, sposobnosti, znanje, Renault, podjetništvo, odvetništvo, odpadni material, cosmetics, China, recikliranje, ustvarjalnost, pravo, Flaviar, inteligenca, čustvena inteligentnost, values, bolezni, zdravstveno varstvo, ethics, business morality, Republika Češka, Irska, institucije, letalski promet, France, networks, intercompany marketing, interorganizational systems, strategic alliances, business cooperation, measurements, interviews, high technology, Ukraina, partnerstvo, hypotheses testing, imports, interesne skupine, epidemija, wine-business, Taiwan, Covid 19, USA, Facebook, efficiency, optimizstion, automation, personalization, cases, food industry, insurance, retail trade, consumer psychology, Airbnb, delitvena ekonomija, consumer, regulacija, psychology, society, sociological aspect, cars, film, vinarstvo, vinogradništvo, brewery, medgeneracijske razlike, premoženje, Instagram, konkurenčne prednosti, diskont, Nemčija, kodeksi, obnovljivi viri energije, recesije, družba, EU, stroški, javne finance, oblikovanje cene, gospodarska gibanja, finance, annaliza, časovne vrste, VIP, goljufija, Pekarna Blatnik, usklajevanje, globalizacija, nagrade, vzorci, vzajemni skladi, investicijski skladi, trg kapitala, investicije, donos, tržewnje, najem, planiranje, Knjiga, pogajanje, podrošnik, ocene, kvantiteta, Argentina, Brazilija, poslovno sodelovanje, Mehika, tisk, železniški transport, environment, international cooperation, internationalization, technological development, legislation, delovna uspešnost, srednja podjetja, international comparisons, Brazil, tujci, market research, mobilna telefonija, varstvo podatkov, market analysis, electronic commerce, competition, application, portfolio, uravnotežen razvoj, prodaja na debelo, glasba, promocija, trade, wholesale trade, ecology, environmental protection, Elecrtolux, religija, urbanizem, urbanizacija, informatika, mesta, amanagement, politika, Bližnji Vzhod, zaščita potrošnika