Številke

Tabela zajema ključne besede vseh zaključnih del, pri katerih oseba sodeluje kot mentor. Ključne besede so urejene po številu ponovitev, največkrat ponovljene na vrhu. Iz ključnih besed z zgornjega dela tabele je mogoče sklepati na tematike, s katerimi se je oz. se mentor ukvarja.

Oseba: Irena Vida

Vseh ključnih besed je 474, ki se skupaj pojavijo 1866 krat.
200 ključnih besed (42.19 % vseh) se pojavi večkrat, skupaj 1592 krat (85.32 % vseh pojavitev).

PonovitevKljučne besede
Št.%
135x8.48%analiza
107x6.72%raziskave
99x6.22%trženje
64x4.02%Slovenija
49x3.08%nakup
41x2.58%odločanje
40x2.51%potrošnik
39x2.45%vedenje potrošnikov
30x1.88%case study
27x1.7%blagovne znamke
26x1.63%tržne raziskave
21x1.32%poslovno komuniciranje
17x1.07%kultura
16x1.01%trgovina, modeli
15x0.94%prodaja na drobno, podjetje, research
14x0.88%proizvodi, trgovinsko podjetje, zadovoljstvo
13x0.82%prodajalna, uspešnost poslovanja, poslovanje podjetja, medkulturno delovanje
12x0.75%analysis, pospeševanje prodaje
11x0.69%storitve, consumer behaviour, Internet, trg, psihologija potrošnika
10x0.63%prodaja, prehrana
9x0.57%informacijska tehnologija, mednarodne primerjave, etnocentrizem, izbira, živilska industrija, strategija trženja
8x0.5%okolje, elektronsko trženje, oglas, kvaliteta, razvoj, lojalnost, decision making, primeri
7x0.44%marketing, image, medorganizacijski sistemi, konkurenca, ekologija, Slovenia, elektronsko poslovanje, vedenjske znanosti, behaviorizem, metode
6x0.38%študenti, tekstilna industrija, tveganje, segmentacija, zunanja trgovina, izobraževanje, novi proizvodi, etika, medorganizacijsko trženje, management, industrijsko podjetje
5x0.31%odnosi s strankami, trendi, psihologija, šport, izvoz, otroci, oglaševanje, zdravila, organizacija, vrednotenje, podatki, ethnocentrism, meritve
4x0.25%Evropa, turizem, zdravje, ankete, direktno trženje, potrošništvo, cross-cultural activities, medosebni odnosi, sponzorstvo, strategija, spol, tržna analiza, purchasing, farmacevtska industrija, preizkušanje domnev, varstvo okolja, zakonodaja, Mercator, cena
3x0.19%bančno poslovanje, pozicioniranje proizvoda, culture, poslovna morala, lokacija, mednarodno trženje, manager, energetika, pekarstvo, zdravstvo, nakupovalni centri, ponudba, Francija, identiteta podjetja, metodologija, mednarodno poslovanje, kmetijstvo, umetnost, teorija, družbena omrežja, financiranje, potrošnja, spletna trgovina, intelektualna lastnina, zgodovina, avtorsko pravo, poslovno okolje, kozmetika, avtomobili, vrednote, bančništvo, mladina, starost, poreklo blaga
2x0.13%visoko šolstvo, čevljarstvo, karakteristike, zabavna industrija, ekonomski razvoj, Makedonija, informacijska družba, bela tehnika, tehnologija, majhna podjetja, trgovanje, aplikacija, sociološki vidik, osebnost, ekonomski vidik, regije, reforme, kadri, distribucija, BIH, vedenje potrošnika, Japonska, potniški promet, software, programi, telekomunikacije, andragogika, potrošniška družba, odnosi z javnostjo, mobile telephony, avtorstvo, data, knjigotrštvo, internacionalizacija, predpisi, steklarne, informacije, virtualna organizacija, vodenje, market, Macedonia, nutrition, SWOT, ZDA, komuniciranje, international trade, embalaža, brands, country of origin, trade, health services, avtomobilska industrija, varčevanje, vzajemno trženje, panoge dejavnosti, products, socialne mreže, kriminal, Russia, raziskave analiza, pospeševanje, banke, družina, dogodek, standardi
1xnafta, dežele v razvoju, žensko delo, društva, uvoz, industrijska cona, kmetijski pridelki, carine, Zveza potrošnikov Slovenije, Srbija, bioprehrana, članstvo, študij na daljavo, Hrvatska, medicina, svetovanje, neprofitne organizacije, elektonsko poslovanje, anlaiza, država, gospodarski svetovalci, sodelovanje, plin, Gorenje, rezervni deli, narodi, dobavitelji, motorna vozila, Kosovo, mreže, franchising, licence, telefon, Amway, sociologija, Centromerkur, življenjsko okolje, Semenarna, prosti čas, mednarodna trgovina, spoznavanje, klasifikacija, upravljanje, projekti, stanovanja, Alpina, konkurenčnost, Merkur Kranj, strateške povezave, predlogi, multinacionalne družbe, Egipt, Istrabenz OMV, NLB, sistemi, Steklarna Rogaška, proizvodni programi, JUB, kemična industrija, kreativnost, združitve podjetij, prevzemi podjetij, zavarovalni zavodi, pokojninsko zavarovanje, PTT, reprodukcija, zavarovalstvo, naloga, 1998, 1995, športne igre, nelojalna konkurenca, izvajalci, vizija, grafika, prdaja, gradbeništvo, gradbeni material, pravila, pravice, les, študijsko gradivo, delo, nabava, nabavna politika, Merkur, ZU-JA, Rusija, ekonomska rast, kupna moč denarja, brezposelnost, inflacija, uspeh, motiviranje, tehnika, Iskra Tela, oprema, inovacije, hotelirstvo, zvestoba, goodwill, turistični proizvod, delovna disciplina, sredstva javnega obveščanja, blago, Pomurje, marketing mix, TQM, efekti, tujski promet, Ekonomska fakulteta, vrednost, porabniki, socializacija, življenjski ciklus, ekonomska propaganda, tobačna industrija, računovodstvo, alkoholne pijače, brezalkoholne pijače, prodajno mesto, fiziologija, organizacijske strukture, multimedia, uravnotežen razvoj, bančno zavarovalništvo, kultura podjetja, podjetništvo, stimulacija, certifikat, znanje, Renault, lokalna skupnost, odvetništvo, pravo, cosmetics, China, high technology, odpadni material, recikliranje, Flaviar, ustvarjalnost, sposobnosti, inteligenca, bolezni, zdravstveno varstvo, letalski promet, values, ethics, Irska, institucije, business morality, France, measurements, intercompany marketing, interorganizational systems, čustvena inteligentnost, networks, strategic alliances, interviews, business cooperation, Ukraina, society, hypotheses testing, imports, USA, partnerstvo, interesne skupine, Taiwan, Covid 19, epidemija, Facebook, food industry, optimizstion, automation, online shopping, efficiency, personalization, insurance, cases, wine-business, retail trade, delitvena ekonomija, consumer, cars, Airbnb, regulacija, sociological aspect, psychology, film, Instagram, vinogradništvo, brewery, consumer psychology, vinarstvo, medgeneracijske razlike, konkurenčne prednosti, premoženje, Republika Češka, diskont, kodeksi, obnovljivi viri energije, recesije, družba, EU, stroški, javne finance, oblikovanje cene, gospodarska gibanja, finance, annaliza, časovne vrste, VIP, goljufija, Pekarna Blatnik, usklajevanje, globalizacija, nagrade, vzorci, vzajemni skladi, investicijski skladi, trg kapitala, investicije, donos, tržewnje, najem, planiranje, Knjiga, pogajanje, podrošnik, ocene, kvantiteta, Argentina, Brazilija, poslovno sodelovanje, Mehika, tisk, železniški transport, international cooperation, internationalization, Brazil, environment, technological development, srednja podjetja, international comparisons, legislation, tujci, competition, mobilna telefonija, varstvo podatkov, Nemčija, market research, market analysis, application, electronic commerce, delovna uspešnost, portfolio, glasba, promocija, Elecrtolux, prodaja na debelo, wholesale trade, ecology, environmental protection, religija, politika, urbanizacija, tržemje, informatika, urbanizem, mesta, Bližnji Vzhod, amanagement, zaščita potrošnika